Die heeft scouting en erna bedtijd. Maar hebben begin vd avond samen gegamedquote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga je nog wat leuks doen met dochter dan?
film avondje?
een echte bikkelquote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zal vast nog wel regen vallen maar dat maakt me niet zoveel uit
aahquote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Die heeft scouting en erna bedtijd. Maar hebben begin vd avond samen gegamed
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
een echte bikkel![]()
ik maak er een aantekening over
posten in het 22:22 topic dusquote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
22,2%
Ik hou van dat soort getallen
Het is vrijdagmiddag en ik heb nog 3 uur aan vergaderingen die ik nog moet doorstaan voor het weekend isquote:
aaaahquote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is vrijdagmiddag en ik heb nog 3 uur aan vergaderingen die ik nog moet doorstaan voor het weekend is
Dan ben ik meestal druk bezig met klaarmaken voor bedquote:
Stel jezelf de vraag: wordt de meeting gecancelled als je je afwezig meldt? zo nee, dan hoef je er ook niet te zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is vrijdagmiddag en ik heb nog 3 uur aan vergaderingen die ik nog moet doorstaan voor het weekend is
Ga je nog wandelen?quote:
als ik nu al ging slapen was het niet bestquote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik dacht dat je ging slapen. maar nee, je gaat zingen
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
klopt. k zit mobiel nu.
als ik je post had gelezen had ik echt die wandel vraag niet gesteld hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |