Haha ik dacht een thats what she said gif te posten vanaf tenor. Stond er: thats what taliban saidquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ik dacht een thats what she said gif te posten vanaf tenor. Stond er: thats what taliban said
Wtffff
Die heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ah
Ik heb liever die stukjes ei bovenop de rijst
Das @JustinKquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Ik hou sowieso vooral van de proteïne op de rijst dingenquote:
Dev doe eens niet zo flauwquote:
Bahquote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:54 schreef gebrokenglas het volgende:
en een windje. echt heerlijk terrasweer
o, die post heb ik gemist. ja ik krijg niet alles mee.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
je vroeg of lov nog ging wandelen
terwijl ze al gepost had dat ze volgende week weer gaat wandelen
het gaat niet snelquote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:56 schreef Lovely het volgende:
Op mobiel zie je wel eens post over het hoofd, zeker als het snel gaat of je checkt een andere topic
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
door mij? ook alweer niet met opzet
klopt. k zit mobiel nu.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:56 schreef Lovely het volgende:
Op mobiel zie je wel eens post over het hoofd, zeker als het snel gaat of je checkt een andere topic
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das @:JustinkIk mis Jussie wel hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:
O bij jou ook al. Bij mij ook alquote:
Ja het is heel anders. Van mij mag hij snel terug komenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik ook. het is een stuk rustiger ook nu
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Met Justin. Plannetjes smeden hoe lovely te kunnen verslaan
Gefrituurde dragon eyequote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik hou sowieso vooral van de proteïne op de rijst dingen
Of de grote rollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |