In zijn auto uit het water getakeldquote:Michel Reijinga, initiatiefnemer coronaprotesten Amsterdam, overleden
Michel Reijinga, initiatiefnemer van de coronademonstraties in Amsterdam, is overleden. Met de demonstraties, die hij tijdens de pandemie organiseerde onder het mom van 'koffiedrinken', ageerde hij tegen de coronamaatregelen van de overheid.
Reijinga organiseerde onder de noemer 'Nederland in Verzet' marsen en demonstraties in de stad tegen het overheidsbeleid. Hij omzeilde de regels, door mensen op te roepen om individueel koffie te komen drinken. Met regelmaat kwamen er tienduizenden mensen op af waarbij het vaker dan niet tot confrontaties kwam tussen demonstranten en de Mobiele Eenheid.
De geboren Amsterdammer groeide uit tot het gezicht van de coronaprotesten en stond diverse keren voor de camera van AT5. "Ik kwam eigenlijk om te demonstreren tegen het beleid van kabinet-Rutte. Toen kwam corona en zijn we gebombardeerd tot coronawappies, terwijl ik ons gewoon als 'wakker' beschouw", vertelde hij afgelopen maart in een terugblik van AT5. Hij zei nog altijd achter zijn acties te staan.
Politieke ambities
Na de demonstraties had Reijinga in 2023 ambities om met Samen Voor Nederland de Tweede Kamer in te gaan, maar de partij behaalde geen zetels. Hij trok zich daarna terug uit de partij. "Ik ga persoonlijk even mijn eigen koers varen. Werken aan mezelf", schreef hij destijds op Facebook. "Weer trachten te genieten van het leven."
Gisterochtend koos Reijinga ervoor om uit het leven te stappen. Hij kwam om bij een eenzijdig auto-ongeluk in Diemen.
Burgemeester Femke Halsema heeft op Instagram gereageerd op zijn dood. "Vele malen zaten wij tegenover elkaar, vooral tijdens corona toen hij weekend na weekend opriep om in groten getale een 'kopje koffie' te komen drinken op het Museumplein. Wij stonden vaak lijnrecht tegenover elkaar, maar ik herinner me vooral een gedreven en bewogen man die stond voor zijn zaak en daar veel tijd en liefde in stak."
https://www.at5.nl/artike(...)useumplein-overleden
Tragisch. Er schijnt een afscheidsbrief gevonden te zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In zijn auto uit het water getakeld
[ x ]
Naast long-covid kan je nu dus ook kanker krijgen van dat verschrikkelijke virusquote:Mogelijke relatie corona en activatie kankercellen
Corona- en griepinfecties spelen mogelijk een rol bij de terugkeer van kanker bij eerder herstelde patiënten. Internationale onderzoekers ontdekten bij muizen hoe de virussen "slapende" borstkankercellen kunnen heractiveren.
https://www.nu.nl/binnenl(...)ervolgonderzoek.html
Dit was al bekend.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Naast long-covid kan je nu dus ook kanker krijgen van dat verschrikkelijke virus
Preciesquote:Op donderdag 31 juli 2025 20:19 schreef Bananenbennie het volgende:
Allemaal damage control om de gevolgen van de injecties te maskeren. Als ik de reacties op nu.nl zo lees zien gelukkig steeds meer mensen dit in.
Meer info in de link.quote:“We vlogen met het vliegtuig terwijl we het nog aan het bouwen waren”
In de media wordt gesuggereerd dat Arno van Kessel en Peter Stassen hun civiele rechtszaak tegen de Staat en een aantal prominente personen die verantwoordelijk waren voor het coronabeleid, baseren op complottheorieën. Dat is onjuist. Ze onderbouwen hun beschuldigingen uitgebreid en met veel zelfvertrouwen. Landsadvocaat Pels Rijcken blijft het overheidsbeleid verdedigen, maar kan niet ontkennen dat “veiligheid en effectiviteit” van het covidvaccin van Pfizer niet vaststonden op het moment dat de prik aan de bevolking werd opgedrongen.
Wat dacht je, ik gooi er wat afkortingen in om indruk te maken? Of je gooit die afkortingen er allemaal in omdat je denkt dat iedereen die hier ook wel zal begrijpen? Of je begrijpt ze zelf niet helemaal?quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:15 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Dit was al bekend.
Hier spraken immunologen een paar jaar geleden al over dat dit er aan zat te komen.
Maar dan juist vanwege de mrna vaccinaties als oorzaak.
Interferon productie na apoptose van aangetaste cellen werkt matig tot helemaal niet
P53 (DNA repair) werking nihil
SV40 promotor (gebruikt om het vaccin te produceren maar als plasmide vervuiling mee is verhuist in de PEG) werkt helaas als een tierelier.
Komen ze nu pas met verklaringen dit aan Corona toe te schrijven nu dit om ons heen de spuigaten uitloopt?
Ja, Spike (dus ook van Corona) remt DNA reparatie in fouten in het DNA waardoor kanker kan ontstaan.
Dat klopt. Echter over de vaccinaties valt veel te zeggen want zij produceren spike eiwit.
Daarbij een van de vele bronnen
Men kan dit allemaal lezen en zelfstandig uit zoeken.
Ik begrijp het prima. Er is heel veel over te vinden. Maar wat zo bijzonder is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Wat dacht je, ik gooi er wat afkortingen in om indruk te maken? Of je gooit die afkortingen er allemaal in omdat je denkt dat iedereen die hier ook wel zal begrijpen? Of je begrijpt ze zelf niet helemaal?
Frikandellentaal begrepen ze allemaal prima. "Ja tuurlijk geef maar joh"quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:42 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Dat jij het begrijpt wilt niet zeggen dat je publiek het begrijpt, of post je om het alleen zelf te lezen? Weinigen hier zullen weten wat PEG, P53 of SV40 is of doet. En een link naar tientallen filmpjes helpt weinig. Post dan links naar de definities ervan.
"Doe je eigen onderzoek mensen"quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:13 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Frikandellentaal begrepen ze allemaal prima. "Ja tuurlijk geef maar joh"![]()
PEG = (Polyethyleenglycol)
Verder: Iedereen hier, zonder Darwin Award nominatie, kan in principe wat ik schreef en waar ik naar heb gelinkt heel gemakkelijk onderzoeken en begrijpen.
Ik linkte ook: een van de vele bronnen
Briljante grafiek wel weer van Herman, 90% gevaccineerde sterfte! En ook 90% mensen gevaccineerd. Zo lost vaccinatie ook het huizenprobleem heel snel op.quote:
Je noemt onbenulligheden over verkleden in het wit (?) maar legt verder niets uit over alle ophef, of wie deze deze Arno van Kessel is, of wat hij heeft gezegd. Dat zou wel handig zijn voor de context nietwaar?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
Alles moet gekker.
We hebben geprobeerd Arno van Kessel vrij te krijgen door te verkleden in het wit.
Dat heeft niet gewerkt. Zullen we nu weer verkleed gaan als veteraan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |