abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218297644
quote:
Michel Reijinga, initiatiefnemer coronaprotesten Amsterdam, overleden
Michel Reijinga, initiatiefnemer van de coronademonstraties in Amsterdam, is overleden. Met de demonstraties, die hij tijdens de pandemie organiseerde onder het mom van 'koffiedrinken', ageerde hij tegen de coronamaatregelen van de overheid.

Reijinga organiseerde onder de noemer 'Nederland in Verzet' marsen en demonstraties in de stad tegen het overheidsbeleid. Hij omzeilde de regels, door mensen op te roepen om individueel koffie te komen drinken. Met regelmaat kwamen er tienduizenden mensen op af waarbij het vaker dan niet tot confrontaties kwam tussen demonstranten en de Mobiele Eenheid.

De geboren Amsterdammer groeide uit tot het gezicht van de coronaprotesten en stond diverse keren voor de camera van AT5. "Ik kwam eigenlijk om te demonstreren tegen het beleid van kabinet-Rutte. Toen kwam corona en zijn we gebombardeerd tot coronawappies, terwijl ik ons gewoon als 'wakker' beschouw", vertelde hij afgelopen maart in een terugblik van AT5. Hij zei nog altijd achter zijn acties te staan.

Politieke ambities
Na de demonstraties had Reijinga in 2023 ambities om met Samen Voor Nederland de Tweede Kamer in te gaan, maar de partij behaalde geen zetels. Hij trok zich daarna terug uit de partij. "Ik ga persoonlijk even mijn eigen koers varen. Werken aan mezelf", schreef hij destijds op Facebook. "Weer trachten te genieten van het leven."

Gisterochtend koos Reijinga ervoor om uit het leven te stappen. Hij kwam om bij een eenzijdig auto-ongeluk in Diemen.

Burgemeester Femke Halsema heeft op Instagram gereageerd op zijn dood. "Vele malen zaten wij tegenover elkaar, vooral tijdens corona toen hij weekend na weekend opriep om in groten getale een 'kopje koffie' te komen drinken op het Museumplein. Wij stonden vaak lijnrecht tegenover elkaar, maar ik herinner me vooral een gedreven en bewogen man die stond voor zijn zaak en daar veel tijd en liefde in stak."
https://www.at5.nl/artike(...)useumplein-overleden
In zijn auto uit het water getakeld

twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_218299487
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2025 13:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
In zijn auto uit het water getakeld

[ x ]
Tragisch. Er schijnt een afscheidsbrief gevonden te zijn.
Tegen een betonblok gereden.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_218373895
pi_218381225
quote:
Mogelijke relatie corona en activatie kankercellen
Corona- en griepinfecties spelen mogelijk een rol bij de terugkeer van kanker bij eerder herstelde patiënten. Internationale onderzoekers ontdekten bij muizen hoe de virussen "slapende" borstkankercellen kunnen heractiveren.
https://www.nu.nl/binnenl(...)ervolgonderzoek.html
Naast long-covid kan je nu dus ook kanker krijgen van dat verschrikkelijke virus :{
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_218381770
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 19:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Naast long-covid kan je nu dus ook kanker krijgen van dat verschrikkelijke virus :{
Dit was al bekend.

Hier spraken immunologen een paar jaar geleden al over dat dit er aan zat te komen.
Maar dan juist vanwege de mrna vaccinaties als oorzaak.
Interferon productie na apoptose van aangetaste cellen werkt matig tot helemaal niet
P53 (DNA repair) werking nihil
SV40 promotor (gebruikt om het vaccin te produceren maar als plasmide vervuiling mee is verhuist in de PEG) werkt helaas als een tierelier.

Komen ze nu pas met verklaringen dit aan Corona toe te schrijven nu dit om ons heen de spuigaten uitloopt?
Ja, Spike (dus ook van Corona) remt DNA reparatie in fouten in het DNA waardoor kanker kan ontstaan.
Dat klopt. Echter over de vaccinaties valt veel te zeggen want zij produceren spike eiwit.

Daarbij een van de vele bronnen

Men kan dit allemaal lezen en zelfstandig uit zoeken.

[ Bericht 0% gewijzigd door NatteLont op 31-07-2025 20:36:58 ]
pi_218381837
Allemaal damage control om de gevolgen van de injecties te maskeren. Als ik de reacties op nu.nl zo lees zien gelukkig steeds meer mensen dit in.
pi_218381843
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 20:19 schreef Bananenbennie het volgende:
Allemaal damage control om de gevolgen van de injecties te maskeren. Als ik de reacties op nu.nl zo lees zien gelukkig steeds meer mensen dit in.
Precies
pi_218382015
Niet alleen de injecties, hè. Het coronavaccin is later ook in pilvorm uitgebracht. Dat kan oraal, anaal of tribunaal worden ingebracht.
pi_218401305
https://deanderekrant.nl/(...)aties-te-verdedigen/

quote:
“We vlogen met het vliegtuig terwijl we het nog aan het bouwen waren”

In de media wordt gesuggereerd dat Arno van Kessel en Peter Stassen hun civiele rechtszaak tegen de Staat en een aantal prominente personen die verantwoordelijk waren voor het coronabeleid, baseren op complottheorieën. Dat is onjuist. Ze onderbouwen hun beschuldigingen uitgebreid en met veel zelfvertrouwen. Landsadvocaat Pels Rijcken blijft het overheidsbeleid verdedigen, maar kan niet ontkennen dat “veiligheid en effectiviteit” van het covidvaccin van Pfizer niet vaststonden op het moment dat de prik aan de bevolking werd opgedrongen.
Meer info in de link.
Ben benieuwd of dit gevolgen gaat hebben.
pi_218401573
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2025 20:15 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Dit was al bekend.

Hier spraken immunologen een paar jaar geleden al over dat dit er aan zat te komen.
Maar dan juist vanwege de mrna vaccinaties als oorzaak.
Interferon productie na apoptose van aangetaste cellen werkt matig tot helemaal niet
P53 (DNA repair) werking nihil
SV40 promotor (gebruikt om het vaccin te produceren maar als plasmide vervuiling mee is verhuist in de PEG) werkt helaas als een tierelier.

Komen ze nu pas met verklaringen dit aan Corona toe te schrijven nu dit om ons heen de spuigaten uitloopt?
Ja, Spike (dus ook van Corona) remt DNA reparatie in fouten in het DNA waardoor kanker kan ontstaan.
Dat klopt. Echter over de vaccinaties valt veel te zeggen want zij produceren spike eiwit.

Daarbij een van de vele bronnen

Men kan dit allemaal lezen en zelfstandig uit zoeken.
Wat dacht je, ik gooi er wat afkortingen in om indruk te maken? Of je gooit die afkortingen er allemaal in omdat je denkt dat iedereen die hier ook wel zal begrijpen? Of je begrijpt ze zelf niet helemaal?
pi_218402290
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2025 22:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Wat dacht je, ik gooi er wat afkortingen in om indruk te maken? Of je gooit die afkortingen er allemaal in omdat je denkt dat iedereen die hier ook wel zal begrijpen? Of je begrijpt ze zelf niet helemaal?
Ik begrijp het prima. Er is heel veel over te vinden. Maar wat zo bijzonder is.
Het wordt ineens op heel mysterieuze wijze veel 'moeilijker te begrijpen' wanneer men zelf reeds is geprikt.
Of wanneer iedereen in de vrienden en familiekring, of je partner dat is. Daar wil je niet buiten vallen
Dat is denk ik een kwetsbaar ego dingetje.

[ Bericht 1% gewijzigd door NatteLont op 03-08-2025 01:46:13 ]
pi_218403422
Dat jij het begrijpt wilt niet zeggen dat je publiek het begrijpt, of post je om het alleen zelf te lezen? Weinigen hier zullen weten wat PEG, P53 of SV40 is of doet. En een link naar tientallen filmpjes helpt weinig. Post dan links naar de definities ervan.
pi_218404017
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 09:42 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Dat jij het begrijpt wilt niet zeggen dat je publiek het begrijpt, of post je om het alleen zelf te lezen? Weinigen hier zullen weten wat PEG, P53 of SV40 is of doet. En een link naar tientallen filmpjes helpt weinig. Post dan links naar de definities ervan.
Frikandellentaal begrepen ze allemaal prima. "Ja tuurlijk geef maar joh" :')

PEG = (Polyethyleenglycol)

Verder: Iedereen hier, zonder Darwin Award nominatie, kan in principe wat ik schreef en waar ik naar heb gelinkt heel gemakkelijk onderzoeken en begrijpen.

Ik linkte ook: een van de vele bronnen

[ Bericht 2% gewijzigd door NatteLont op 03-08-2025 13:59:05 ]
pi_218404324
Voor diegenen die moeite hebben met lezen is er tegenwoordig zelfs op het voorheen censurerende YouTube voldoende materiaal in beeld en geluid te vinden met bronverwijzingen naar allerlei papers.

Peer-reviewed evidence: Pfizer mRNA vaccines contain DNA contamination

Bekijk deze YouTube-video

Hier eigenlijk hetzelfde verhaal, maar dan in makkelijk Nederlands, ruim een jaar geleden door emeritus hoogleraar experimentele immunologie dr. Pierre Capel. Met de titel. "Waar komen al die tumoren toch vandaan?"
En hier (omdat het voor het publiek in begrijpelijk Nederlands is) een duidelijke uitleg over de productie van het Pfizer Corona vaccin met behulp van SV40 en DNA Plasmiden. Met daarbij het gevaar van transfectie.

[ Bericht 4% gewijzigd door NatteLont op 03-08-2025 15:37:45 ]
  maandag 4 augustus 2025 @ 09:25:50 #165
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_218412734
quote:
10s.gif Op zondag 3 augustus 2025 11:13 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Frikandellentaal begrepen ze allemaal prima. "Ja tuurlijk geef maar joh" :')

PEG = (Polyethyleenglycol)

Verder: Iedereen hier, zonder Darwin Award nominatie, kan in principe wat ik schreef en waar ik naar heb gelinkt heel gemakkelijk onderzoeken en begrijpen.

Ik linkte ook: een van de vele bronnen

"Doe je eigen onderzoek mensen"

:')
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 23:01:37 #166
132191 -jos-
Money=Power
pi_218431162
quote:
Briljante grafiek wel weer van Herman, 90% gevaccineerde sterfte! En ook 90% mensen gevaccineerd. Zo lost vaccinatie ook het huizenprobleem heel snel op.
pi_218489804
pi_218504705
Yup, dit topic is alleen voor hoogleraren aan de Universiteit van Telegram.
De ere-lid van het Genootschap der Zelfdenkers.
Certified Wapperionist
Gecertificeerd op niveau 5 van het Wapperionistisch Genootschap, met een onderscheiding in aluminiumhoedvouwen

Intussen is mevrouw Janet Ossebaard niet meer onder ons.
En koffiedrinkmeneer Reijinga zag het ook allemaal niet meer zitten.

Afijn. Even afwachten tot de zaak van de dominee Pieter K verder gaat. Dat was de man van stichting BPOC2020, de buitenparlementaire onderzoekscommissie. Het vehikel om wappies geld uit de zak te kloppen. Vrijwel alles is aan prive-doeleinden uitgegeven.
pi_218510114
En jij hebt nog een lange weg te gaan, echt een hele lange weg.
pi_218510170
Alles moet gekker.
We hebben geprobeerd Arno van Kessel vrij te krijgen door te verkleden in het wit.
Dat heeft niet gewerkt. Zullen we nu weer verkleed gaan als veteraan?
pi_218515395
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 12:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
Alles moet gekker.
We hebben geprobeerd Arno van Kessel vrij te krijgen door te verkleden in het wit.
Dat heeft niet gewerkt. Zullen we nu weer verkleed gaan als veteraan?
Je noemt onbenulligheden over verkleden in het wit (?) maar legt verder niets uit over alle ophef, of wie deze deze Arno van Kessel is, of wat hij heeft gezegd. Dat zou wel handig zijn voor de context nietwaar?
Ik heb het als aanvulling op jouw bijdrage, nieuwsgierig als ik ben, maar even opgezocht .

[ Bericht 1% gewijzigd door NatteLont op 16-08-2025 12:02:17 ]
pi_218518252
twitter
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_218591210
twitter

Daarom ook de pardons
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_218591282
Ga nou maar vanavond NPO2 kijken, om 22:20 begint 'het complot'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')