Wijndal ook echtquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mokkerdomme Sjon gaat het wel regelen hoor.. manmanman dit jaar wordt een deceptie. janken

Misschien kan Urby linksback gezet worden..quote:Terugkeer Emanuelson bij Ajax aanstaande
Urby Emanuelson lijkt definitief de derde assistent van hoofdtrainer John Heitinga te worden. De oud-speler van de Amsterdammers zou akkoord zijn gegaan met een contract voor twee seizoenen. De 39-jarige Emanuelson was als assistent van Frank Peereboom bij Jong Ajax al werkzaam binnen de Eredivisionist. De oud-international is momenteel als tv-analist aanwezig op het EK onder 21 in Slowakije. (Bron: De Telegraaf)

Meer vertrouwen in dan in Wijndal.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:17 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Misschien kan Urby linksback gezet worden..

OSSENWORST OSSENWORST OSSENWORSTquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:17 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Misschien kan Urby linksback gezet worden..

Ik heb nog meer vertrouwen in Forbs op linksback dan Wijndal. @Wottequote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Meer vertrouwen in dan in Wijndal.

quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Seizoen al over en het is nog niet eens juli.
SjonOssenworstgod .
Gaat het goed?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
OSSENWORST OSSENWORST OSSENWORST

Uitstekende tactische omzetting natuurlijk maar spelers als Forbs kun je in feite overal neerzetten in het stadion.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:48 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik heb nog meer vertrouwen in Forbs op linksback dan Wijndal. @:Wotte

Hansworst Stegeman zit nu toch bij Willem II?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
OSSENWORST OSSENWORST OSSENWORST

Maar de beste worst hebben ze bij Ajax . Ries Wietsge kan het ook alweer ruiken na de rondo.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hansworst Stegeman zit nu toch bij Willem II?

Koning Ossenworstgenotquote:Een 'bliksembezoek' van Alex Kroes aan Spanje lijkt voor een doorbraak te hebben gezorgd in de onderhandelingen rondom Raúl Moro. De Telegraaf weet dat Ajax de 22-jarige aanvaller spoedig lijkt te kunnen verwelkomen en een vaste transfersom van 9,5 miljoen euro gaat betalen, plus 2,5 miljoen aan bonussen.
Ajax, dat al sinds afgelopen winter achter Moro aan zit, bereikte recent al een persoonlijk akkoord met de buitenspeler. De onderhandelingen tussen de Amsterdammers en Real Valladolid zaten echter in 'een impasse', zo schrijft De Telegraaf. Daar heeft Kroes met een bliksembezoek aan Spanje nu verandering in weten te brengen. Er ligt nu een akkoord op hoofdlijnen tussen de clubs en het lijkt een kwestie van tijd totdat Moro gepresenteerd wordt in Amsterdam. Dinsdag of woensdag kan een definitief akkoord al bereikt zijn, waarna alleen het gereedmaken van de contracten en de medische keuring nog zullen volgen.
De Telegraaf weet ook dat Ajax relatief diep in de buidel moet tasten. De Amsterdammers gaan een totaalbedrag van 12 miljoen euro betalen, bestaande uit een vaste som van 9,5 miljoen en 2,5 miljoen aan bonussen. In de Johan Cruijff Arena ligt een contract tot de zomer van 2030 klaar voor Moro, die zaterdag op het EK onder 21 met Jong Spanje werd uitgeschakeld door Engeland.
Dat Ajax Moro zo goed als binnen heeft, was aanvankelijk geen zekerheid. Doordat de jeugdinternational indruk maakte op het jeugd-EK, nam de interesse snel toe en kregen de Amsterdammers concurrentie van 'niet de minste clubs' uit Engeland en Spanje. Als Ajax deze week niet tot een akkoord was gekomen, was Kroes doorgeschakeld naar Plan B. Het lijkt echter in het voordeel van Ajax dat het afgelopen winter ook al concreet was voor Moro, zo klinkt het. Toen ketste een transfer af door een sleutelbeenbreuk van de dribbelaar.
Moro is in totaal twee jaar uitgekomen voor Valladolid: één als huurspeler, één als eigen speler. Afgelopen seizoen was de kleine linksbuiten, die ook op de rechterflank uit de voeten kan, goed voor vier goals en vijf assists in competitieverband. Hij wist Valladolid echter niet te behoeden voor degradatie. Bij Ajax treft Moro met Lucas Rosa, die afgelopen winter nog overkwam van Valladolid, een bekende. Eerder speelde Moro in de jeugd van Espanyol en FC Barcelona, waarna hij de overstap maakte naar SS Lazio. De Italianen verhuurden hem vervolgens aan Ternana, Real Oviedo en uiteindelijk Valladolid, dat hem dus ook definitief overnam.
https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_campaign=share

eens hoor. Wel vertrouwen in als het helemaal rond is.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Moro binnen lijkt me in ieder geval een goede kwaliteitsimpuls qua assists en potentiële goals voorin

3 plusjes ookquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Moro binnen lijkt me in ieder geval een goede kwaliteitsimpuls qua assists en potentiële goals voorin
 Op basis van welke statistiek dan in godsnaam? in 63 wedstrijden 6 doelpunten en 9 assists.
 Op basis van welke statistiek dan in godsnaam? in 63 wedstrijden 6 doelpunten en 9 assists. 

4 en 5. Dat zijn Brobbey cijfers.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:06 schreef TheVulture het volgende:

Behalve dat Brobbey een centrumspits is, en dit is een buitenspeler.quote:

Dit is een zeer valide waarneming. Benieuwd met welk antwoord user @tong80 terug gaat komen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Behalve dat Brobbey een centrumspits is, en dit is een buitenspeler.

Wat is dit voor actquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:27 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dit is een zeer valide waarneming. Benieuwd met welk antwoord user @:tong80 terug gaat komen.
 ?
 ?

Pardonquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:27 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dit is een zeer valide waarneming. Benieuwd met welk antwoord user @:tong80 terug gaat komen.
 Ik was zelf rechtsbuiten en schoot er ieder seizoen wel 8 in of zo. (Als spits minimaal 50 in de jeugd) Verder maakte "onze" spits in het eerste er een stuk of 20 waarbij ik het merendeel van de voorzetten gaf. Deze kleine dribbelaar heeft  5 voorzetten. Verder is ie buiten vorig jaar nergens geslaagd en afgelopen seizoen gedegradeerd. Waar is al het optimisme op gebaseerd
 Ik was zelf rechtsbuiten en schoot er ieder seizoen wel 8 in of zo. (Als spits minimaal 50 in de jeugd) Verder maakte "onze" spits in het eerste er een stuk of 20 waarbij ik het merendeel van de voorzetten gaf. Deze kleine dribbelaar heeft  5 voorzetten. Verder is ie buiten vorig jaar nergens geslaagd en afgelopen seizoen gedegradeerd. Waar is al het optimisme op gebaseerd  

Dit is gewoon de nieuwe Messi. Dat is toch volstrekt duidelijk?quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
PardonIk was zelf rechtsbuiten en schoot er ieder seizoen wel 8 in of zo. (Als spits minimaal 50 in de jeugd) Verder maakte "onze" spits in het eerste er een stuk of 20 waarbij ik het merendeel van de voorzetten gaf. Deze kleine dribbelaar heeft 5 voorzetten. Verder is ie buiten vorig jaar nergens geslaagd en afgelopen seizoen gedegradeerd. Waar is al het optimisme op gebaseerd

Lijkt een leuke dribbelaar met in ieder geval nog overzicht voor de voorzet. Valladolid kwam natuurlijk het afgelopen jaar weinig aan voetballen toe dus dan is het lastig om als aanvaller behoorlijke statistieken bij elkaar te spelen, daar zou ik me dan ook niet op blindstaren.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
PardonIk was zelf rechtsbuiten en schoot er ieder seizoen wel 8 in of zo. (Als spits minimaal 50 in de jeugd) Verder maakte "onze" spits in het eerste er een stuk of 20 waarbij ik het merendeel van de voorzetten gaf. Deze kleine dribbelaar heeft 5 voorzetten. Verder is ie buiten vorig jaar nergens geslaagd en afgelopen seizoen gedegradeerd. Waar is al het optimisme op gebaseerd

Maar waar moet je dan wel naar staren? Nu is het dus een beetje hopen dat hij er bij een betere ploeg meer gaat maken? Uiteindelijk beoordeel je een buitenspelers toch op zijn doelpuntencontributie en dat is toch gewoon ontzettend matig? Op welk niveau hij dan speelt is niet relevant, want de zekerheid dat hij een niveau hoger ineens x4 gaat is er toch niet?quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lijkt een leuke dribbelaar met in ieder geval nog overzicht voor de voorzet. Valladolid kwam natuurlijk het afgelopen jaar weinig aan voetballen toe dus dan is het lastig om als aanvaller behoorlijke statistieken bij elkaar te spelen, daar zou ik me dan ook niet op blindstaren.

Nee, oké, dat lijkt me wel een aardige graadmeterquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
PardonIk was zelf rechtsbuiten en schoot er ieder seizoen wel 8 in of zo. (Als spits minimaal 50 in de jeugd)

Daar heb je eigenlijk gelijk in. Ik kap met me negatief te uiten over Ajax. Ik ga gewoon doen alsof het momenteel het oude Ajax is. Schijt aan God en z'n ouwe moer. Wij zijn Ajax.........!quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dit is gewoon de nieuwe Messi. Dat is toch volstrekt duidelijk?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |