Snap ik, die waren ook super leukquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:09 schreef essnhills het volgende:
Broer en schoonzus waren erg blij met de babydingetjes die ik voor ze gehaakt had
Goh, je verwacht het niet na een lange vlucht met amper slaap en een dag van 30 uurquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja al vanmiddag gedaan. Geloof dat ik daar zo rond 4 was. Net stuk gelopen. Wat gegeten en zo weer naar hotel
Stort echt ineens in
Was ook super leuk gewordenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:09 schreef essnhills het volgende:
Broer en schoonzus waren erg blij met de babydingetjes die ik voor ze gehaakt had
Ja, maar dan dat je arm gewoon op schoot blijft liggen oidquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n koninginnenwuifje?
Hoewel beatrix en maxima volgens mij altijd gewoon lekker met hun hand wapperen
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snap ik, die waren ook super leuk
Jaaaquote:
best aardig, al was ik vorige week een stuk dichter bij jou in de buurtquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]Hoe staat het leven in het mooie zuiden? Of eigenlijk is het voor mij nu het noorden
wiebelkip?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:15 schreef essnhills het volgende:
Broer kon het gister niet laten om de wiebelkip steeds een zetje te geven
The plot thickensquote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee die boom leeft niet meer heb ik net gelezen
Ja kijk, dan zou ik ook op je af de denderenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ze me herkennen, flikkerde van de week weer het gemaaide gras de wei in omdat ze nog maar weinig over hadden.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wiebelkip![]()
Er zit een wobblebal in, als je die een zetje geeft dan maakt ie een geluidje (een zacht belletje) en dan schommelt ie heen en weer tot ie weer rechtop staat.
Kieeeeepquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wiebelkip![]()
Er zit een wobblebal in, als je die een zetje geeft dan maakt ie een geluidje (een zacht belletje) en dan schommelt ie heen en weer tot ie weer rechtop staat.
Gelukkig won je het potje yarn chicken.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wiebelkip![]()
quote:
Kieeeeeeeeeeeeeeeepquote:
Je had een no-nonsense verkoper toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga hem ook cancelen want zie nu dat het geen eens de goedkoopste deal is die ze me hebben aangeboden. Of misschien wel voor deze snelheid maar ik hoef geen snel interneten dit was het aller-allersnelste, dat hoef ik al helemaaaal niet
Ja iddquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gelukkig won je het potje yarn chicken.
Ja raar hèquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goh, je verwacht het niet na een lange vlucht met amper slaap en een dag van 30 uur [ afbeelding ]
De speelkibbusquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wiebelkip![]()
KIIIIIEEEEEEEEP!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wiebelkip![]()
quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Dit gaan we in Foqueville niet al te vaak op het menu zetten, toch?
Improvisatiekieeeeeeepquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Kieeeeeeeeeeeeeeeep
En deze heb ik zonder patroon gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |