quote:
Welnee, ik ben gewoon nog blij dat ik gister mijn gloednieuwe neefje mocht vasthoudenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:45 schreef mschol het volgende:
[..]
sorry, ik stel weer eens teleur blijkbaar
das heel leuk voor jequote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, ik ben gewoon nog blij dat ik gister mijn gloednieuwe neefje mocht vasthouden
De boom van LT woont bij jouw broer in de straat?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks blijkt Krekkie in de straat bij broer te wonen oid, net als met die boom van grmbl
Nee die boom leeft niet meer heb ik net gelezenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De boom van LT woont bij jouw broer in de straat?
Oh goeie.quote:
zo dichtbij maar toch zo ver wegquote:
hahahaquote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:33 schreef mschol het volgende:
[..]
den haag is gewoon een soort Foqueville
dat zou echt heel toevallig zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks blijkt Krekkie in de straat bij broer te wonen oid, net als met die boom van grmbl
ik ook niet, hmmmmquote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:58 schreef gianni61 het volgende:
hmm, chinees heb ik alweer een tijdje niet gehad.
nee?quote:Ziggo heeft ons laten weten dat je je Hussel Internet 50 Mbit/s bij ons wil opzeggen.
fietsen kopenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Eens kijken welke rib ik moet gaan verkopen voor een fiets
Ik wil een elekrische transploft fietsquote:
ik twijfel ook over een elektrische, maar dan wordt het waarschijnlijk een (hardtail) mountainbikequote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil een elekrische transploft fiets
Maar dan kan Ambar niet meequote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik twijfel ook over een elektrische, maar dan wordt het waarschijnlijk een (hardtail) mountainbike
Keuzes maken.quote:
quote:
Dan kan hij wel meequote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil een elekrische transploft fiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |