Ik ga hem ook cancelen want zie nu dat het geen eens de goedkoopste deal is die ze me hebben aangeboden. Of misschien wel voor deze snelheid maar ik hoef geen snel internetquote:
In mijn dorp weet ik er 2, en ze waren allebei blauwenquote:
Ze houden je in de gaten!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In mijn dorp weet ik er 2, en ze waren allebei blauwen
Ja het is best mooi weerquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:55 schreef LTVDK het volgende:
Dacht dat het vandaag heel de dag troosteloos herfstweer zou zijn, maar het is buiten best lekker met het zonnetje, alleen een goede woei en af en toe een wolkje
Het waren geen BNW modjesquote:
Ja zo te zien komt er vanmiddag nog wat, maar zo te zien gaat het morgenochtend pas weer echt losquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja het is best mooi weer
Alle regen is gistersvond rn vannacht al gevallen denk ik
Ben je al ingecheckt bij je hotel?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:01 schreef bitterbal het volgende:
Drink een theetje op een terras. Beetje mensen kijken
Oh het gekut begint echt meteen alquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh lolik vond het wel prima, goedkoper = beter
![]()
maar om me vervolgens 2x te bellen voor bevestiging op een werkdag en bij geen gehoor maar gewoon doorzetten vind ik echt niet netjes
zou ik extra korting krijgen als ik ga klagen
Kwiwiquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:06 schreef kwiwi het volgende:
Kan de tuin niet meer in zonder dat de koeien in een rotvaart op me afrennenBen alleen altijd bang dat ze niet op tijd kunnen stoppen, want het is behoorlijk steil bergaf, en ze door het hek denderen
Ja ik zie dat het hier ook later vanmiddag weer gaat regenen, en idd morgenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo te zien komt er vanmiddag nog wat, maar zo te zien gaat het morgenochtend pas weer echt los
Je kan ook zo'n wuifje doen met alleen je hand en vingers?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Wat een gezwaai allemaal, krijg er een lamme arm vanEssn
Denk dat ze me herkennen, flikkerde van de week weer het gemaaide gras de wei in omdat ze nog maar weinig over hadden.quote:
Ja al vanmiddag gedaan. Geloof dat ik daar zo rond 4 was. Net stuk gelopen. Wat gegeten en zo weer naar hotelquote:
Binnenkort een BBQ met verse steaks & ribs bij kwiwi op de berg dusquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:06 schreef kwiwi het volgende:
Kan de tuin niet meer in zonder dat de koeien in een rotvaart op me afrennenBen alleen altijd bang dat ze niet op tijd kunnen stoppen, want het is behoorlijk steil bergaf, en ze door het hek denderen
Zo'n koninginnenwuifje?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan ook zo'n wuifje doen met alleen je hand en vingers?
Hoi
Ja ze zijn inderdaad wel voor vleesquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Binnenkort een BBQ met verse steaks & ribs bij kwiwi op de berg dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |