EN ik heb ineens verkoopjongens van Zoggi aan de deurquote:
Het is een complot.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN ik heb ineens verkoopjongens van Zoggi aan de deur
We worden door alles afgeluisterd!quote:
jawel hoor, in zo'n aanhangwagentje. dat heeft een vriend van me ook voor de kinderen achter de fietsquote:
Heb ik vroeger ook wel mee gereden voor een andere hond, is toch niet helemaal je van hetquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel hoor, in zo'n aanhangwagentje. dat heeft een vriend van me ook voor de kinderen achter de fiets
Verkeerde account @bitterbalquote:
quote:
Dan toch maar een hippe urban arrow bakfiets.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb ik vroeger ook wel mee gereden voor een andere hond, is toch niet helemaal je van het
Da's vrij gebruikelijk bij Chinezen toch?quote:
ze stonden hier ook aan de deur maar ze mogen dat pas doorzetten na een bevestiging, die hebben ze niet. Dus weeniequote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN ik heb ineens verkoopjongens van Zoggi aan de deur
Ik heb ze verteld dat ik geen zi heb en ook niet wil "nee maar omdat hier in het verleden wel zi aangesloten was"quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ze stonden hier ook aan de deur maar ze mogen dat pas doorzetten na een bevestiging, die hebben ze niet. Dus weenie
oh lolquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ze verteld dat ik geen zi heb en ook niet wil "nee maar omdat hier in het verleden wel zi aangesloten was"
Eh, nee. Ik ben de eerste bewoner en ik heb nooit zi gewild. En nou wegwezen.
Ruzie met een andere kat?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:41 schreef Ama het volgende:
Hmm Hedwig heeft een heel klein wondje/korstje bovenop haar kop. Het is ook weer niet zo erg dat je denkt laten we meteen naar de dierenarts gaan maar vraag me wel af hoe ze daaraan komt.
Ik hou het natuurlijk wel in de gaten dit weekend.
Dat idd niet netjesquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh lolik vond het wel prima, goedkoper = beter
![]()
maar om me vervolgens 2x te bellen voor bevestiging op een werkdag en bij geen gehoor maar gewoon doorzetten vind ik echt niet netjes
zou ik extra korting krijgen als ik ga klagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |