quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:49 schreef Nattekat het volgende:
Musk heeft het voor elkaar gekregen om nu ook door MAGA idioten gehaat te worden.
Mijn dochter doet iedere keer haar trui zo. Vind ze lekker zitten, ofzo.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Het begint nu wel een beetje een obsessie te worden. Of misschien is dat wat overdreven, een focus![]()
Ik heb misschien iemand vermoord, maar die persoon deed de wc rol verkeerd op de houder.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe heeft die in de rechtbank gezeten 'ja ik was dan misschien wel straalbezopen plankgas aan het rijden en met mijn telefoon aan het klooien, maar zij haalden een vrachtwagen in, hadden ze niet moeten doen'
Nou ja, terecht wel dan.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb misschien iemand vermoord, maar die persoon deed de wc rol verkeerd op de houder.
Zelfde logica
Van wie mag je niet boren in je deur in je koopflat?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:55 schreef mschol het volgende:
grapjassen hier hoor van de verbouwing.. je mag niet boren in je deur.. je krijg een haakje waarmee je deur bijna 180 graden openstaat (ik wil ~45 graden ofzo)
adviseren ze als alternatief een of ander plakpootje..
Ja in zijn borst buik. Misschien schaduw ofzo van het lichtquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Que?
[..]
Moest even ontwikkelen![]()
[ afbeelding ]
Zou kunnen dat er ergens staat dat ivm aangezicht je niet aan de (voor)deur mag zitten. Onderhoud is dan ook voor VVEquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van wie mag je niet boren in je deur in je koopflat?
precies.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb misschien iemand vermoord, maar die persoon deed de wc rol verkeerd op de houder.
Zelfde logica
VVE die zich weer baseert op de aannemer die zich weer beroept op gegevens van de leverancier..quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
modieus, dat doen dansers ookquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn dochter doet iedere keer haar trui zo. Vind ze lekker zitten, ofzo.
gatenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja in zijn borst buik. Misschien schaduw ofzo van het licht
Ik gok dat dit om een balkondeur gaat, met een haakje. Ik vraag me af of er iemand z'n balkon op gaat klimmen om te kijken of die haak met schroefjes of een sticker vast zit.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou kunnen dat er ergens staat dat ivm aangezicht je niet aan de (voor)deur mag zitten. Onderhoud is dan ook voor VVE
Dat zijn nou VVE'squote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je hebt het goed voor elkaar.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:58 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben in Thailand. Ik ben er weer en het is zo warm
Oh wel heftige dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gatenhet zijn littekens
aanvulling: en een navel![]()
de voorkant heb ik geen echt probleem mee, die snap ik..quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou kunnen dat er ergens staat dat ivm aangezicht je niet aan de (voor)deur mag zitten. Onderhoud is dan ook voor VVE
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt het goed voor elkaar.
[ afbeelding ]
Maar regels zijn regels.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik gok dat dit om een balkondeur gaat, met een haakje. Ik vraag me af of er iemand z'n balkon op gaat klimmen om te kijken of die haak met schroefjes of een sticker vast zit.
yes, van een stoma en nog iets. Daarom ben ik zo overdreven blij dat ie nog in leven is snapje, dat moeten we vieren!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |