Wel een van de betere werelden om vampier in te zijn. Beetje rekening houden met de glitters en zorgen dat je onder de radar van die hoge raad blijft en je kan eeuwig derpen.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te snel te snel! Abort abort!
quote:Thomas de G. uit Zevenbergschen Hoek ging twee jaar geleden met hoge snelheid over de A59. Hij reed ruim 200 km per uur, had te veel gedronken en filmde tijdens het rijden zijn snelheidsmeter. Bij Sprang-Capelle veroorzaakte hij een ongeluk, waarbij een gezin uit Raamsdonksveer om het leven kwam: Rens en Michelle van den Elshout (beiden 45) en hun kinderen Laurens (13) en Sophie (10).
Het hof heeft De G. veroordeeld voor doodslag, omdat zijn rijgedrag ‘totaal onverschillig’ en ‘extreem gevaarlijk’ was. Daarom was er een grote kans dat hij een dodelijk ongeval kon veroorzaken.
„Daar kan ik me niet in vinden”, zegt Van de Kerkhof. „We bestrijden dat hij dat risico willens en wetens heeft aanvaard. Hij was onder invloed van alcohol en met zijn telefoon bezig, maar tijdens de zitting heeft hij verklaard dat hij niet had verwacht dat de auto met het gezin naar links zou gaan om een vrachtwagen in te halen. Hij heeft dat verkeerd ingeschat. Dat is iets anders dan totaal onverschillig rijden.”
https://www.bndestem.nl/g(...)lig-rijden~aee3d573/
Misschien wil die het 'totaal onverschillig' laten wijzigen in 'totale teringmongool', maar dat zal wel niet netjes in de documenten mogen staanquote:
Snel iets anders om het te wissenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja verdorie nu zit meteen dat cha cha cha in m'n hoofd.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja verdorie nu zit meteen dat cha cha cha in m'n hoofd.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te snel te snel! Abort abort!
Tering en mongool kunnen hier niks aan doenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien wil die het 'totaal onverschillig' laten wijzigen in 'totale teringmongool', maar dat zal wel niet netjes in de documenten mogen staan
Nu pas jaquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:48 schreef Crack_ het volgende:
Het begint nu wel een beetje een obsessie te worden.
Hoe heeft die in de rechtbank gezeten 'ja ik was dan misschien wel straalbezopen plankgas aan het rijden en met mijn telefoon aan het klooien, maar zij haalden een vrachtwagen in, hadden ze niet moeten doen'quote:
Trump en Muskquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:49 schreef Nattekat het volgende:
Musk heeft het voor elkaar gekregen om nu ook door MAGA idioten gehaat te worden.
Je stelt dit alsof dat moeilijk is.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:49 schreef Nattekat het volgende:
Musk heeft het voor elkaar gekregen om nu ook door MAGA idioten gehaat te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |