abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 juni 2025 @ 22:53:22 #126
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217870793
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 22:51 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Spitor, hahahahhaha, maar goed, je gunt niemand zware spit, de hel is dat. Het blijft ook een lullig spelletje, dat Hamertje Tik, maar als zelfs Faisel blind nog een spijker kan slaan moet de rest dat gewoon accepteren.
Nou dat! :Y
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  vrijdag 6 juni 2025 @ 22:54:57 #127
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_217870809
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:56 schreef Soury het volgende:

[..]
Doe je zelf waarschijnlijk niet maar soms hebben wat oudere mannen een wat probleem met staand plassen, en weigeren dat zittend te doen. :X
Ik plas eigenlijk altijd zittend. Wel zo hygisch.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217870821
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 22:54 schreef V. het volgende:

[..]
Ik plas eigenlijk altijd zittend. Wel zo hygisch.
Opa niet, hoor.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 22:57:07 #129
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_217870836
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Goed dat Faisal alsnog de dagen krijgt! Terecht.
Al had ik dan alsnog 1 dag aan W&E gegeven, maar dat is waarschijnlijk omdat ik eigenlijk een weekdier ben :@
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217870903
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 22:57 schreef V. het volgende:

[..]
Al had ik dan alsnog 1 dag aan W&E gegeven, maar dat is waarschijnlijk omdat ik eigenlijk een weekdier ben :@
De uren die Faisel in het corvee heeft gegeven waren daardoor alleen al ruimschoots vergoed. Ze kregen eindelijk een fatsoenlijke heerlijke maaltijd. En inmiddels begin ik mij ook toch te ergeren aan dat weekdierenstel, jaja, de vloer moest er weer uit. Ok, het zal vast wel geframed zijn.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 23:05:42 #131
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217870930
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 23:03 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
De uren die Faisel in het corvee heeft gegeven waren daardoor alleen al ruimschoots vergoed. Ze kregen eindelijk een fatsoenlijke heerlijke maaltijd. En inmiddels begin ik mij ook toch te ergeren aan dat weekdierenstel, jaja, de vloer moest er weer uit. Ok, het zal vast wel geframed zijn.
Ik denk dat ze niets afkrijgen. Gewoon niets.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 juni 2025 @ 23:06:12 #132
862 Arcee
Look closer
pi_217870938
Wat een lomp toilet van Faisel en Chris, zag er niet uit.

Ik vind Faisel echt een klusprutser.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 23:14:51 #133
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217871051
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 23:03 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En inmiddels begin ik mij ook toch te ergeren aan dat weekdierenstel, jaja, de vloer moest er weer uit. Ok, het zal vast wel geframed zijn.
Ik ook hoor. Je als een slachtoffer opstellen en geen enkele zelfreflectie hebben over organiseren, opruimen en klussen. Wat dat betreft is er nou ook weer niet zoveel verschil met een Naomi...
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_217871066
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 23:06 schreef Arcee het volgende:
Wat een lomp toilet van Faisel en Chris, zag er niet uit.

Ik vind Faisel echt een klusprutser.
Hij had wel weer de originele deurposten gebruikt, alhoewel dat bij hem alleen maar om het goedkope ging net als die deuren. Dat plankje in het toilet zag er niet uit.
pi_217871119
Maar even resumerend, die jury is toch VERSCHRIKKELIJK!!!
pi_217871122
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 23:15 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hij had wel weer de originele deurposten gebruikt, alhoewel dat bij hem alleen maar om het goedkope ging net als die deuren. Dat plankje in het toilet zag er niet uit.
Het idee was wel leuk, en in zijn ogen ook perfect uitgevoerd. Dat is ook het hele probleem.
pi_217871188
Even tussendoor toch een spoiler voor diegene die al op Funda hebben zitten loeren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217871198
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 23:19 schreef Firuze60 het volgende:
Maar even resumerend, die jury is toch VERSCHRIKKELIJK!!!
Hadden we vorig jaar ook die foute autodealer? De stylist is nog wel dezelfde.
pi_217871227
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 23:29 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Hadden we vorig jaar ook die foute autodealer? De stylist is nog wel dezelfde.
Kan mij daar niets meer van herinneren, ze was kennelijk toen ook al kleurloos.
pi_217871271
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 23:05 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik denk dat ze niets afkrijgen. Gewoon niets.
Ja, ik hoop eerlijk gezegd toch dat het framing is, maar dat ze met behangstaaltjes komt aanzetten en dan een discussie met Wilfried begint over kleurtjes op zo'n retetrage manier. Pak door, mens!
pi_217871279
Money, money, money
Must be funny
In the rich man's world

De week begon met de vondst van een wespennest in Het Blok. Als dat een voorbode was voor het onderlinge gekonkel bij de gezamenlijke opdracht...

Het moet gezegd: de Blokkers creëren met elkaar een verhaallijn die bij de schrijvers van GTST niet kan worden bedacht. De inzet: macht en geld, macht over het geld en een geldende macht. Volgt u het nog? Mooi, want het wordt nog chaotischer.
Victor en Marit worden gekozen als voorman en penningmeester voor het gezamenlijke appartement. Plastic Fantastic is woest omdat het volgens haar niet democratisch is besloten, terwijl het democratisch besloten is. Meeloper is vooral verbolgen over het feit dat zijn Aanhangsel niet unaniem is gekozen als penningmeester omdat ze daarmee een stukje van de controlerende macht verliezen, dus schuift hij zich handig naar voren als rechterhand van SuperStuuc om vooral als een schoothondje achter het baasje te lopen en pootjes te geven wanneer nodig. En intussen tettert Plastic Fantastic overal maar weer doorheen en wil ze bij alle besluitvorming betrokken zijn, puur omdat ze het niet kan hebben dat zij niet aan de knoppen zit. Maar intussen kan Marit volgens haar niet met macht omgaan en heeft ze last van een Napoleon-syndroom. Nee, natuurlijk.
En als Plastic Fantastic en Aanhangsel de macht niet via de ene weg kunnen krijgen, dan maar via een andere. Er leiden immers meer wegen weg van Roelie, met wie ze een drie-eenheid zouden moeten vormen voor de styling. Maar Roelie is de zus van Marit en dat is de duivel in hoogsteigen persoon, dus wordt Roelie op een zijspoor gezet ondanks dat zij van beroep interieurstylist is. Het gevolg: heel veel beige en crèmekleuren met onooglijke meubels van de Jysk. Komt die sponsor ook nog eens in beeld.

Mag ik zeggen dat ik het karma noem dat SuperStuuc later in de week door zijn rug gaat? Ja, hij is hands on en doet ontzettend veel, en hij durft zijn eigen vrouw van de nodige repliek te dienen wanneer nodig (en dat is vaak), maar het is inmiddels wel met een arrogantie van Grave tot Gibraltar en terug. En het is jammer dat die pallet met materialen niet vanuit de lucht bovenop Plastic Fantastic is geknald want godsamme, ik ben dat wicht kots- en kotsbeu. Het kind kan alleen maar verongelijkt lopen janken over alles wat volgens de regels gaat, simpelweg omdat het niet volgens háár regels gaat. Maar dan wel roepen dat ze niet in een dictatuur leven. Nee, we leven inderdaad niet in jouw dictatuur, Akela 'Noom'!

En ha, nu staan Meeloper en Aanhangsel er warempel een dag alleen voor. Meeloper klopte zich aan het begin van de week nog vol trots op de borst: "Kijk, wij hebben onze zaken in ons appartement ook beter voor elkaar dan de rest." JA, OMDAT JE MEELIFT OP DE KENNIS VAN VICTOR, ONGELOFELIJKE LAMLUL. Want je Grote Voorbeeld is met moeite één dagje weg vanwege spit in de onderrug en jij klungelt alweer aan bij het leven. En Aanhangsel is ook niks meer dan een lege huls.

Wie ook klungelen bij het leven zijn Knabbel en Babbel. Ze liggen nog steeds op karton omdat het matras nog steeds niet bezorgd is. "Je kan er toch niks aan veranderen, er komt niet zomaar een matras uit de lucht vallen." Uhhh, dit matras cancellen en naar een IKEA rijden, maybe? Gelukkig is er niet veel later toch nog een matras (waar die ineens vandaan is getoverd mag Joost weten) waar Knabbel meteen een eigen touch aan geeft met zijn bloed. Maar daar is ook alles mee gezegd, want voor de rest lopen ze zelfs bij het kleinste kamertje mijlenver achter de feiten aan. Zelfs bij het opleveren van een rommelhok zouden ze het nog niet redden vrees ik. Wat dat betreft was het een mooi gebaar dat nota bene Moffel voorstelde om de met het immer spannende (not) hamertje-tik spel gewonnen klusjesmannen te doneren aan het duo kluns en knudde. Ik zeg wás, want productie is na enkele dagen ineens wakker en besluit om dit terug te draaien. Want ja, ellende scoort, of zoiets.

Ook een ellende: Faisel en Chris. Vooral Faisel heeft veel praatjes, maar iets opleveren is bij hem ook een proces van trial and error, want hun kleinste kamertje is vooral heel klein en rommelig en niet afgewerkt, ondanks dat Faisel een fokking badkamermonteur is |:( Chris is er met zijn kop ook niet bij, bleek maar weer bij het leggen van de elektriciteit in het gezamenlijke appartment. Ik vermoed dat hij echt wel meer had verwacht van de deelname aan Het Blok en de samenwerking met zijn vader, die vooral schittert door afwezigheid. En als de blikken van Chris naar Faisel konden doden had Faisel inmiddels weinig praatjes meer. Er borrelt duidelijk iets, en al die opgepotte ergernis en ingehouden woede zal volgende week door heel Grave uitvloeien als de Etna die uitbarst...

Roelie is ziek, zwak, misselijk en chronisch in de stille stand. Marit dendert intussen door, ook al heeft ze inmiddels drie concurrerende duo's tegen zich in het harnas gejaagd (voor wat precies?) en wordt haar rol als penningmeester gemarginaliseerd. Maar een slimme meid als Marit is ook niet op d'r achterhoofd gevallen. Bijvoorbeeld over Meeloper die zich opzichtig in het proces manoeuvreert: "Als je niet bent verkozen dan moet je ook gewoon de controle loslaten. Ik ben dan met name zelf al aan het ratelen van oké, hoe kan ik daar gebruik van maken dat hij ook heel veel dingen gaat doen zonder dat hij daar nou per sé meer credits voor krijgt of dat hij een deel wegsnoept van mij." Én ze weet heel slim op het onrechtvaardigheidsgevoel van Faisel in te spelen door hem aan te moedigen zijn twijfels over de machtsverhoudingen in de groep te gooien. Is dat slinks? Mwah, misschien, hoewel Piertje er ook niet blij mee was hoe de verdeelsleutel in elkaar zat. Maar ik heb niet het idee dat ze héél gehaaid is, anders had ze wel doorgehad dat het SuperStuuc is die Meeloper heeft aangesteld als rechterhand - en niet andersom, en hoe ze door de Fantastic Four ook richting een zijspoor gemanoeuvreerd wordt. Want ja, ze is immers alleen maar van de bonnetjes.
Nu kan ik wel een heel relaas houden dat Marit veel meer is dan alleen van de bonnetjes, maar daarvoor verwijs ik u graag naar eerdere weeksamenvattingen :s)

En zowaar winnen Moffel en Piertje deze week de oplevering! Nu is hun kleinste kamertje wel een far cry van de stijl van hun badkamer: dat was een voetbalkantine van de woningbouwvereniging, dit lijkt eerder op een hoerenkot met dat licht en dat behangetje. Maar dat past wel in het straatje van Moffel met zijn opmerkingen over tieten laten zien en zo. En nu kan hij naar alle hartenlust gaan zitten kakken op zijn eigen plee, want dat was wel een must voor hem. Wat ik ook wel snap, want die liters cappuccino op een dag doen wat met de maag en darmen. Verder liep hij ook weer lekker in de weg in en rond het gezamenlijke appartement, was er nog wat gezeur over Het Recht van Overpad, werd er bijna een klusjesman weggekaapt en is zijn gewichtsverlies verder niet heel goed voor zijn humeur, lijkt het.

Overigens vind ik het wel tekenend dat het tot het einde van de week moet duren voordat productie ingrijpt in de valsspelerij die inmiddels welig tiert. Het is net of de makers het drama volledig willen uitspelen om er vervolgens nog een schep bovenop te doen voor the sake of drama. Wat ook wel te merken is dit seizoen, want het gaat inmiddels meer om de ellende en gedoetjes onderling dan om het opleveren van appartementen; zelfs Ray was deze week weinig zichtbaar. En blijkbaar is het te duur of te onmogelijk om Dennis eerder in te vliegen en middels een time-out de boel recht te trekken, terwijl dat eigenlijk wel nodig is. Nu is Meeloper wel aangesproken op het feit dat hij rechterhand van SuperStuuc is, maar hij heeft zich intussen al ettelijke dagen het heertje kunnen voelen terwijl hij vanaf moment één teruggefloten had moeten worden. Dat vind ik echt een minpunt aan dit seizoen. Dat er achterbakse types als de Fantastic Four rondlopen is één ding, maar productie moet slinkse streken direct afkappen en -keuren en het niet laten sudderen om de afleveringen op te vullen.

Ter afsluiting nog enkele stichtelijke woorden van ons aller Moffel:

...ja nee, natuurlijk. :X
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_217871351
Kelder geeft weer eens een juiste samenvatting! _O_ _O- _O_
  vrijdag 6 juni 2025 @ 23:45:23 #143
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217871360
@PeterKelder Ik heb weer genoten van je samenvatting!! _O_ _O_ _O_
pi_217871436
Er werd wel gesproken over de zelfbenoeming van Maurits als rechterhand maar er werd verder niks over gezegd. Dennis zei er zijn er twee zijn aangewezen en dat is Marit en Victor. Gaan ze daar nog wat mee doen, ik bedoel die lamlul schuift wel 1000 euro in zijn zak. Vage shit zo dit programma
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217871474
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 23:54 schreef Soury het volgende:
Er werd wel gesproken over de zelfbenoeming van Maurits als rechterhand maar er werd verder niks over gezegd. Dennis zei er zijn er twee zijn aangewezen en dat is Marit en Victor. Gaan ze daar nog wat mee doen, ik bedoel die lamlul schuift wel 1000 euro in zijn zak. Vage shit zo dit programma
Dat ligt volgens mij aan de groep zelf of ze het daarmee eens zijn.
pi_217871498
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 23:58 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat ligt volgens mij aan de groep zelf of ze het daarmee eens zijn.
Ja maar daar zit het vage voor mij in. De groep had ook beslist dat hamertje tik naar dat stel ging. En dat mocht dan weer niet.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217871512
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 00:01 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja maar daar zit het vage voor mij in. De groep had ook beslist dat hamertje tik naar dat stel ging. En dat mocht dan weer niet.
Omdat ze bij dat spel ineens hun eigen regels maakten. Wat ik begreep krijgen ze voor het gezamenlijke appartement 6000 euro te verdelen en hoe of wat moeten ze zelf uitmaken.
pi_217871538
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 00:01 schreef Soury het volgende:

[..]
Volgens mij hebben ze zelf de verantwoordelijkheid over het budget, in theorie kunnen ze hem ook 18.000 euro geven.

Eigenlijk wel jammer dat ze allemaal meedoen, was wel leuk geweest als 1 stel had geweigerd om vervolgens die oplevering te traineren >:)
pi_217871544
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 00:06 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Volgens mij hebben ze zelf de verantwoordelijkheid over het budget, in theorie kunnen ze hem ook 18.000 euro geven.

Eigenlijk wel jammer dat ze allemaal meedoen, was wel leuk geweest als 1 stel had geweigerd om vervolgens die oplevering te traineren >:)
Nee, dat is de begroting, de winst is 6000 euro als ze het afleveren.
pi_217871557
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 00:03 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Omdat ze bij dat spel ineens hun eigen regels maakten. Wat ik begreep krijgen ze voor het gezamenlijke appartement 6000 euro te verdelen en hoe of wat moeten ze zelf uitmaken.
Ja ok, het is wat teleurstellend hoe de regie werkelijk betrokken is met de deelnemers. Je ziet Dennis via appjes, de style mevrouw via tablet, de wie is dat eigenlijk (bloemetjes makelaar) die blaat ook maar wat. Een sterke persoonlijkheid als presentator zou al een boel schelen. Harm is de enige leuke gecaste, die is soms lekker doorspekt met kleine sneren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')