abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217869762
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
AI gebruiken om je teksten te schrijven is overigens nog zo'n teken van intellectuele luiheid.
Het is een beetje een droevige cirkeltrek van mensen die hun ongelijk niet kunnen toegeven en heel slecht lezen. Ik dacht laat ik maar een beetje lachen. De vorige boze Israel fan had geen idee. Dus hier 5 sterren dat je nog iets tussen je oren hebt!
pi_217869800
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja.

Op Joop.nl, op de snelweg met een toeter, of bij een uni met een sjaaltje.
De werkelijkheid zou je om moeten lachen waarschijnlijk. Het is namelijk licht ironisch.
pi_217869896
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 18:12 schreef HowardRoark het volgende:
En maar weer eens een tranentrekker op de NOS over de Westelijke Jordaanoever. Waarbij men weer eens een een-tweetje doet met B'Tselem, maar hierbij natuurlijk niet vermeld dat B'Tselem een actiegroep is opgericht door voormalig politici van links tot radicaal linkse partijen in Isral.

Het siert de NOS dan zowaar dat men dit keer eens benoemd waar de checkpoints voor dienen: terreur tegen te gaan. Maar natuurlijk volgt dan meteen het narratief van een activist van B'Tselem die dat probeert te weerleggen.

Het mag duidelijk zijn dat checkpoints iets is dat in pro-Palestijnse kringen niet als wenselijk wordt gezien, dit wekt de vraag op of men stiekem niet gewoon meer terreur en geweld wil tegen Joodse Isralirs. Want dat zou immers het gevolg zijn van het weghalen van deze checkpoints.
[..]

Je maakt jezelf belachelijk. Er is geen speld tussen te krijgen. Waarom ga je er niet inhoudelijk op in?
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:00:27 #204
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217869962
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Lezen jullie mee, pro-Pallie brigade?
Ik heb liever dat ze even luisteren. Dit is blijkbaar het fragment in kwestie:

twitter
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:02:30 #205
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217869984
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 20:53 schreef Chadi het volgende:

[..]
Je maakt jezelf belachelijk. Er is geen speld tussen te krijgen. Waarom ga je er niet inhoudelijk op in?
Ik snap dat "tranentrekker" wel direct een waardeoordeel geeft over het stuk, maar hij gaat er toch wel inhoudelijk op in?
pi_217870034
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:00 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik heb liever dat ze even luisteren. Dit is blijkbaar het fragment in kwestie:

[ x ]
Weg met Hamas en staten die zich gedragen als Hamas!
  vrijdag 6 juni 2025 @ 21:18:44 #207
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217870118
Het blijft opmerkelijk om de horseshoe theory in actie te zien. Vooral bij de huidige oorlog in Isral is er soms een overlap zichtbaar tussen extreemlinks en extreemrechts, die beide een soort vaag bondgenootschap sluiten met moslims. Dit uit zich in Twitteraars die eerst Jill Stein retweeten, daarna Nick Fuentes gevolgd door wat Islamitische accounts.

'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 6 juni 2025 @ 22:11:11 #208
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217870499
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:09 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Weg met Hamas en staten die zich gedragen als Hamas!
Welke staten gedragen zich als Hamas dan?
  Moderator vrijdag 6 juni 2025 @ 22:22:34 #209
236264 crew  capricia
pi_217870580
Hoe is het met dat schip?
Ze moeten er nu toch wel al bijna zijn.

Een vorige pro Gaza activist die ging is vermoord in Gaza.
twitter

Vittorio Arrigoni
Geboren in Itali in 1975, gestorven in Gaza in 2011. Gekidnapt en vermoord.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 6 juni 2025 @ 22:26:48 #210
396550 Richestorags
pi_217870602
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 22:22 schreef capricia het volgende:

[ x ]

Vittorio Arrigoni
Je weet nu al dat als dat bij Greta zou gebeuren, dat men een manier weet te vinden om Isral er de schuld van te geven.
pi_217871043
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:18 schreef HowardRoark het volgende:
Het blijft opmerkelijk om de horseshoe theory in actie te zien. Vooral bij de huidige oorlog in Isral is er soms een overlap zichtbaar tussen extreemlinks en extreemrechts, die beide een soort vaag bondgenootschap sluiten met moslims. Dit uit zich in Twitteraars die eerst Jill Stein retweeten, daarna Nick Fuentes gevolgd door wat Islamitische accounts.

[ afbeelding ]
De hele wereld is tegen je...?
  vrijdag 6 juni 2025 @ 23:34:08 #212
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217871248
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 22:26 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Je weet nu al dat als dat bij Greta zou gebeuren, dat men een manier weet te vinden om Isral er de schuld van te geven.
Tja, het zou wat mij betreft dan toch echt een gevalletje "play stupid games, win stupid prizes" zijn. Prima dat een Zweedse burger wordt gemarket als spontane jonge klimaatactivist en daarmee 'viral' is gegaan.

Je marketingteam en jij moeten echter jezelf niet zo schromelijk gaan overschatten dat je daardoor denkt ook maar enige relevantie binnen langslepende, complexe conflicten in het Midden-Oosten te hebben. Laat staan dat jij de persoon bent die hierin enige doorbraak gaat realiseren.
pi_217871492
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 22:22 schreef capricia het volgende:

[ x ]

Vittorio Arrigoni
Recente gebeurtenis
pi_217872022
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 23:34 schreef Repentless het volgende:

[..]
Tja, het zou wat mij betreft dan toch echt een gevalletje "play stupid games, win stupid prizes" zijn. Prima dat een Zweedse burger wordt gemarket als spontane jonge klimaatactivist en daarmee 'viral' is gegaan.

Je marketingteam en jij moeten echter jezelf niet zo schromelijk gaan overschatten dat je daardoor denkt ook maar enige relevantie binnen langslepende, complexe conflicten in het Midden-Oosten te hebben. Laat staan dat jij de persoon bent die hierin enige doorbraak gaat realiseren.
Alsof zij een marketing team heeft. Alsof ze denkt de doorbraak te forceren. Misschien moet je een keer luisteren naar wat ze zegt, heel moeilijk te begrijpen is dat niet. Natuurlijk voor de hardcore Israel fans gaat het geen verschil maken maar er zijn ook mensen die wel kritisch kunnen denken. Die zien hey hier is een genocide bezig onze regeringen steunen dat laat ze daarmee stoppen. Laat ze druk zetten op Israel om te stoppen met dat genocidale beleid.
pi_217872102
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 01:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Alsof zij een marketing team heeft. Alsof ze denkt de doorbraak te forceren. Misschien moet je een keer luisteren naar wat ze zegt, heel moeilijk te begrijpen is dat niet.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_217872466
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 22:08 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Je bent te emotioneel om het punt te begrijpen maar laat maar. Ik had niet anders verwacht van iemand die het over "verdedigende verkrachtingen" heeft.
Zegt iemand die mij woorden in de mond legt :r :r :r
pi_217872482
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 19:31 schreef Repentless het volgende:

[..]
Als iemand iets zonder enige aanleiding tegen mijn vrouw doet, zou ik ook iets doen. Tot zover volg ik je. Wat ik dan niet zou doen, is naar de straat gaan waar diegene woont en dan lukraak iedereen die ik daar zie neermaaien of neersteken onder het mom van "je komt uit dezelfde straat als degene die mijn vrouw iets heeft aangedaan!"

Daarnaast, als je dit onder "zelfverdediging" wilt scharen, op welke wijze heb je jezelf hiermee dan verdedigd?
Ik natuurlijk ook niet, maar je snapt het punt in elk geval.

Als velen in je land worden vermoord en verkracht op een dagelijkse basis door kolonisten dan gaat een bepaalde woede opborrelen. Ga je dan alleen die kolonisten vermoorden? Zou ik ook niet doen natuurlijk, maar dat zou dan het meest logische zijn.

Alleen dan komen we terug bij dat Hamas terroristisch is. Die neemt op het hele land wraak.
Wat doet Israel? Reageert weer door ook terroristisch te handelen en alles en iedereen te vermoorden, daders of niet.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 08:23:17 #218
396550 Richestorags
pi_217872615
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 08:10 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Zegt iemand die mij woorden in de mond legt :r :r :r
Je kan twintig kotssmiley's plaatsen maar als je 7 oktober zelfverdeding noemt praat je dus over verdedigende verkrachtingen. Verkrachtingen hoorden namelijk ook bij 7 oktober.
pi_217873259
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 09:18 schreef Richestorags het volgende:

Neem eens verantwoordelijkheid voor je woorden, je spreekt wel degelijk over verdedigend, zie onder. Ik heb je al uitgelegd, net als anderen, wat verdedigen inhoudt.

Hoe ziet 100x erger dan 7 oktober er trouwens uit? Weet je wat er allemaal is gebeurd op 7 oktober?

Is lezen zo lastig? Ik geef aan dat het een reactie is op de acties van Israel.
Dat kan je dus dan ook verdedigend noemen, het aanvallen van de daders (en nee dat doen ze niet op een goede manier).

100x erger dan 7 oktober? Nou ja kijk wat Israel doet en je weet wat 100x erger is.
Misschien ben ik dan nog onderschattend voor de ellende die ze veroorzaken.

100x meer soldaten, 100x meer bommen, 100x meer doden, 100x meer onschuldige slachtoffers.
En daar kan dan nog wel een 0 extra achter in de meeste gevallen.

Dus ja... Maar he in jouw ogen is elke school en ziekenhuis een militaire HQ. En is elke burger Hamas natuurlijk.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 09:30:42 #220
396550 Richestorags
pi_217873297
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 09:24 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Dat kan je dus dan ook verdedigend noemen, het aanvallen van de daders (en nee dat doen ze niet op een goede manier).
Een verdediging is het afslaan van een aanval. Er vond geen Isralische aanval plaats op 7 oktober, noch waren de acties op 7 oktober proportioneel horend bij verdediging.

quote:
100x erger dan 7 oktober? Nou ja kijk wat Israel doet en je weet wat 100x erger is.
Je zegt een hoop maar je zegt niks, maak het eens concreet.

quote:
100x meer soldaten,
Niet waar. Bron?

quote:
100x meer doden,
Niet waar. Bron?

quote:
100x meer onschuldige slachtoffers.
Niet waar. Bron?

quote:
Zonder bronvermelding kan alles.

quote:
Dus ja... Maar he in jouw ogen is elke school en ziekenhuis een militaire HQ. En is elke burger Hamas natuurlijk.
Je kunt vast met een quote komen waarin ik dat heb gezegd.
pi_217873495
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 09:24 schreef bianconeri het volgende:

[..]

100x meer soldaten, 100x meer bommen, 100x meer doden, 100x meer onschuldige slachtoffers.

Hij blijft toch alles ontkennen.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 09:50:58 #222
396550 Richestorags
pi_217873586
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 09:45 schreef Chadi het volgende:

[..]
Hij blijft toch alles ontkennen.
Inderdaad. Desinformatie zoals verdedigende verkrachtingen en dat Isral 100x erger is blijf ik ontkennen.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 10:10:28 #223
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_217873860
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 09:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]

Ik geef alleen aan dat actie-reactie is

[..]
Voila. Had dat dan meteen gezegd. Actie-reactie. Daar kan volgens mij niemand het mee oneens zijn.

Het conflict is ooit begonnen. Beide partijen zitten vast in een causale spiraal van ellende. Beide partijen doen erge dingen.

Twee getraumatiseerde kinderen die al heel lang aan het ruzin zijn, en geen volwassene te bekennen. Slechts de schoolkrant die hun geruzie filmt, en nog wat andere kinderen, als omstanders, met een mening, of een belang.

De ruzinde kinderen maken graag gebruik van drie bekende wapens: narratief, beleid en geweld. Vooral geweld is erg fotogeniek en leidt tot veel verontwaardiging. Beleid is dat niet, maar dat maakt het effect van dat beleid niet minder gruwelijk. Narratief, tot slot, leidt alleen maar af.

En wij? Wij zoeken nog steeds hun ouders.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  zaterdag 7 juni 2025 @ 10:17:22 #224
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217873923
Op dat schip waar Greta Thunberg dus mee naar de Gazastrook wil varen zit schijnbaar ook een Braziliaanse activist die in een Hezbollah-outfit bij de begrafenis van Hassan Nasrallah aanwezig weg.

De Islamofilie binnen radicaal linkse kringen blijft bizar om te aanschouwen. Bepaalde pro-Palestijnse activisten uit die hoek hebben zichzelf er echt van weten te overtuigen dat bewegingen zoals Hezbollah, Hamas, de Houthi's of IS eigenlijk juist zijn en slechts onderdrukte slachtoffers door het Westen of zo.

twitter

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217873963
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 10:17 schreef HowardRoark het volgende:
een Braziliaanse activist
Er worden jaarlijks 40.000 mensen afgeknald in Brazili maar een conflict ergens ver weg is kennelijk interessanter. Of staat beter op je instagram kanaal.
I'm gonna eat your brains and gain your knowledge.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')