SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Pindas waren leeg in het vogelhuisje. Net gevuld en wie komt er weer op af?? ALsof hij/zij er op zat te wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een rust, stilte voor de bolk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:09 schreef Dotteke het volgende:
Pindas waren leeg in het vogelhuisje. Net gevuld en wie komt er weer op af?? ALsof hij/zij er op zat te wachtenSupercute!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ja is altijd leuk om maar te kijken. Na het kijken gaat hij/zij naar de andere kant van de tuin, daar staat water.quote:
En dan hup over de schutting de boom weer inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk van nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Neeeeee natuurlijk nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slotje dan maar?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is altijd leuk om maar te kijken. Na het kijken gaat hij/zij naar de andere kant van de tuin, daar staat water.
En dan hup over de schutting de boom weer in
How can I make this topic about me?![]()
Stuur wel ff dm als het op slot isOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nu heb ik beeld dat jij de hele tijd zit te F5en 's morgens als het topic nog dicht isquote:Op donderdag 5 juni 2025 12:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
en ook als het weer open is? scheelt veel F5-en
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Magquote:Op donderdag 5 juni 2025 12:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
en ook als het weer open is? scheelt veel F5-enOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Of met een rode Dirk tasquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:41 schreef hemarookworst het volgende: Komt aan lange tafel wat mensen aanschuiven met dopperfles in rugtas, je raadt het al: Nederlanders
wat doe jequote:Op donderdag 5 juni 2025 12:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Fok!
forum
gebrokenglas
Jouw bericht hier? Doneer hier 5 euro of meer
Jouw bericht ook hier? Doneer 5 euro of meer en je berichtje verschijnt hier.
IndexActiefMyATNieuwGelezen
Quote error
De tekst hieronder staat nu in je clipboard
[..]
Of met een rode Dirk tasThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Snel wegduiken kan ze je ook niet bolkuhquote:
zeker niet. ik keek vanochtend, zag dat het topic dicht was (en SwJ vergeten was DTS op slot te gooienquote:Op donderdag 5 juni 2025 12:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu heb ik beeld dat jij de hele tijd zit te F5en 's morgens als het topic nog dicht is). In SC was amper gepost dus ik ben gaan douchen en ontbijten.
Het was vannacht niet dichtquote:Op donderdag 5 juni 2025 12:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
en ook als het weer open is? scheelt F5-enWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
zeker niet. ik keek vanochtend, zag dat het topic dicht was (en SwJ vergeten was DTS op slot te gooien) in SC was amper gepost dus ik ben gaan douchen en ontbijten.
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
klopt maar dat ga ik 's nachts niet checken. de nacht is voorquote:
Ik durf snachts al niet meer te postenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
wat check je dan wel snachtsquote:Op donderdag 5 juni 2025 12:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
klopt maar dat ga ik 's nachts niet checken.
Zure gedrag heb ik geen zin an hoorOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik kon niet slapen vannacht. Normaal ga ik dan naar FOK! maar omdat DTS dicht is in de nacht ga ik ook niet meer naar FOK! omdat er toch niets te doen is. Kwam ik vanmorgen voor mijn doen laat hier om 7 uur las ik dat het niet dicht geweest wasquote:Op donderdag 5 juni 2025 12:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
klopt maar dat ga ik 's nachts niet checken.
En ik was er om 5u alquote:Op donderdag 5 juni 2025 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kon niet slapen vannacht. Normaal ga ik dan naar FOK! maar omdat DTS dicht is in de nacht ga ik ook niet meer naar FOK! omdat er toch niets te doen is. Kwam ik vanmorgen voor mijn doen laat hier om 7 uur las ik dat het niet dicht geweest was
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Toen was ik ook al wakker, maar niet hierquote:![]()
hebje veel punten kunnen pakken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 5 juni 2025 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen was ik ook al wakker, maar niet hier![]()
hebje veel punten kunnen pakken?I'm surrounded by morons!
Als je niet kan slapen is dat wel fjin hoor om te kletsenbetsequote:Op donderdag 5 juni 2025 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook niet
ik FOK! bijna nooit snachtsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mhh, er staat +63, dus ja.I'm surrounded by morons!
Wilde het net zeggen had ook even gekekenquote:
Nou lekker toch. Mooi meegenomenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wauw dat was tof met de fiets.
Behalve de Brasschaatsesteenweg oversteken, dat was minder.
Blub 🐠Werewolf![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:40 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
![]()
POL / Jan Roos wil meedoen aan de 2e-kamer-verkiezingen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Daar zit Nederland op te wachten op zo'n ******quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:40 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
![]()
POL / Jan Roos wil meedoen aan de 2e-kamer-verkiezingen
znuvktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Veel slechter kan het niet meer wordenquote:Op donderdag 5 juni 2025 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zit Nederland op te wachten op zo'n ******Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Geloof mij, dat kan dus welquote:
Pleur beter Gerard Joling erin kunnen we nog lachen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zit Nederland op te wachten op zo'n ******![]()
Ik weet het nog nietquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mocht hij gekozen worden gaan we het zienquote:![]()
Ik vind dat echt zo janlukeersteklas die man.Wat een wange***** is dat zegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie likt wie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Itt geert?quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mocht hij gekozen worden gaan we het zien![]()
Ik vind dat echt zo janlukeersteklas die man.Wat een wange***** is dat zeg
Ik weet het nog niet hoorOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Was een rare quotequote:Op donderdag 5 juni 2025 12:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja de quote kopiëren uit het vorige topicWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Pas maar op boing doen als je hoofdpijn hebt 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GG bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
g BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien is hij wel een ninjaquote:
Koen herkende hem ook niet meteen.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
weet je hoe oud koen isquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien is hij wel een ninja
Koen herkende hem ook niet meteen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet je hoe oud koen isNee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
Hee wacht ff! Ik heb niet met dinos gespeeld.quote:I'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Of naja, bij Oersoep wel, maar dat is andersI'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet je hoe oud koen isNee weet ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ik eruit als Dot?quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hee wacht ff! Ik heb niet met dinos gespeeld.
de vraag stellen is hem beantwoordenquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee weet ik niet.
[..]
Zie ik eruit als Dot?
dat weet ik niet, misschien?quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee weet ik niet.
[..]
Zie ik eruit als Dot?How can I make this topic about me?![]()
Dat is eigenlijk wel een goeie. Ik mis wel de kanonskogels.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
oh dan zul je wel niet op haar lijkenquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een goeie. Ik mis wel de kanonskogels.
eehquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
ja dat quoten is best een gedoe, mobiel
uit een oud topic bedoel je?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Of ik ben een Dot maar dan er bescheiden B cupjequote:Op donderdag 5 juni 2025 13:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oh dan zul je wel niet op haar lijken
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ook kanonskogels zijn er natuurlijk in verschillende groottesquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Of ik ben een Dot maar dan er bescheiden B cupje
Wie is eigenlijk überhaupt de jongste hier?
#durftevragenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
kreequote:Op donderdag 5 juni 2025 13:21 schreef aeque het volgende:
Wie is eigenlijk de jongste überhaupt hier?
#durftevragenHow can I make this topic about me?![]()
zo moeilijk is het nietquote:
of word je ook een beetje oud
moonquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:21 schreef aeque het volgende:
#durftevragenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
whaaatquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo moeilijk is het niet
of word je ook een beetje oud
quote:Mikey
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Geen zin in weer een note dus deze laat ik varen.quote:
Volgens mij of Mikey of Moon.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:21 schreef aeque het volgende:
#durftevragen
Ben zelf 34.Well, life can be a riot
issie ook nietquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen zin in weer een note dus deze laat ik varen.
GG heeft zijn schriftje weer niet op ordeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gaat volgens mij tussen Dot en Rob.quote:Well, life can be a riot
nee hoorquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Gaat volgens mij tussen Dot en Rob.
er zijn er meerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik lul maar wat hoorquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
issie ook niet
GG heeft zijn schriftje weer niet op orde![]()
was niet bedoeld voor serieuze reactiesHow can I make this topic about me?![]()
wat lijk jequote:Op donderdag 5 juni 2025 13:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik lijk maar wat hoor![]()
was niet bedoeld voor serieuze reacties![]()
![]()
Broekiequote:Op donderdag 5 juni 2025 13:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Volgens mij of Mikey of Moon.
Ben zelf 34.
Oh, dacht dat dat van de hoofdposters wel de oudste warenquote:
Well, life can be a riot
Mentaal ben ik al ver in de 80.quote:
quote:Voel me zó jong.
Well, life can be a riot
dat ben je niet meer. je bent de middelbare leeftijd nabijquote:How can I make this topic about me?![]()
Dat is correct.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dat ben je niet meer. je bent de middelbare leeftijd nabij
Maar ik heb gelukkig nog wel meer leven voor me dan achter me.Well, life can be a riot
Ik geloof er niks van.quote:
Weet je nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat dachten die mensen die bij Gokhan in de tram stapten vast ookquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is correct.
Maar ik heb gelukkig nog wel meer leven voor me dan achter me.![]()
Insert auto met dronken bestuurderquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is correct.
Maar ik heb gelukkig nog wel meer leven voor me dan achter me.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zo dan.......quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:27 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat dachten die mensen die bij Gokhan in de tram stapten vast ookWell, life can be a riot
Weet niemandquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:33 schreef roos94 het volgende:
Maar we gaan nu snachts toch niet meer dicht?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Blijft toch elke keer weer spannend.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Misschien kunnen we een spel starten waarbij we kunnen raden wie er die nacht de punten krijgt. Als je het goed hebt geraden krijg je 5000 DTS bonuspunten.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik vergat mijn sarcasme bordje.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
als je voor de punten gaat wel.
too easy, want dat zijn alleen modsquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:38 schreef aeque het volgende:
Misschien kunnen we een spel starten waarbij we kunnen raden wie er die nacht de punten krijgt. Als je het goed hebt geraden krijg je 5000 DTS bonuspunten.
* gebrokenglas mompelt wat en neemt een slok van zijn koffiequote:How can I make this topic about me?![]()
Punten?I'm surrounded by morons!
* Fogel zit weer in een vliegtuig
Wel de laatste keer deze maand
zou zeggen boek er nog eentjequote:Op donderdag 5 juni 2025 14:03 schreef Fogel het volgende:
Wel de laatste keer deze maandHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij had toch een emotional support fogel nodig?quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zou zeggen boek er nog eentje
volgende maand nieuwe kansenquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:03 schreef Fogel het volgende:
Wel de laatste keer deze maandThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, dan vlieg ik naarquote:Parijs
ik heb blijkbaar een ambtenarenbaan nodigquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jij had toch een emotional support fogel nodig?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goed plan, had ik kunnen verzinnen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb blijkbaar een ambtenarenbaan nodigI'm surrounded by morons!
gewoon niet naar de stad gaan maar naar de pretparkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Yupquote:I'm surrounded by morons!
Op zich een plan.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
gewoon niet naar de stad gaan maar naar de pretparkenOok een plan, maar hee, vriendin is er nooit geweest en wil er al heel lang heel graag heen. Dus tja, ik offer me weer eens op.quote:I'm surrounded by morons!
Pompidouquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op zich een plan.
[..]
Ook een plan, maar hee, vriendin is er nooit geweest en wil er al heel lang heel graag heen. Dus tja, ik offer me weer eens op.
aanraderThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
samen over de chanse de lisequote:Op donderdag 5 juni 2025 14:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op zich een plan.
[..]
Ook een plan, maar hee, vriendin is er nooit geweest en wil er al heel lang heel graag heen. Dus tja, ik offer me weer eens op.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die zou ik op 27 juli even mijden.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Op 27 juli komen die wel minder van auto's.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
tour de france?quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Op 27 juli komen die wel minder van auto's.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
oke
ik wil meer shirts
ik wil naar de stad
ik wil niet winkelenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
schande is hetquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze praten niet overal nederlands heHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben al een keer of 15 in Parijs geweest. De enige echte aanrader is er niet heen gaanquote:
Net als de duitsers, die vertikken het ook om Nederlands te pratenquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
wij praten meer frans dan zij nederlandsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nouuu!!!quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben al een keer of 15 in Parijs geweest. De enige echte aanrader is er niet heen gaan
Louvre vond ik echt tegenvallenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
oh nee ik weigerquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
wij praten meer frans dan zij nederlands
was leuk toen ik in tillywood in de shop werkte
van die frans belgen die koppig frans sprakenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik heb daar hele andere ervaring meequote:Op donderdag 5 juni 2025 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net als de duitsers, die vertikken het ook om Nederlands te praten
dus het is de weg naar de onderwereldquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:15 schreef aeque het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Elysiumlouvre vond ik prachtig, maar je moet niet voor hun highlights gaan want die zijn stuk voor stuk mehquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
nouuu!!!
Louvre vond ik echt tegenvallenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
cadeauquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh nee ik weiger
was leuk toen ik in tillywood in de shop werkte
van die frans belgen die koppig frans spraken
troittoir
toilet
chauffeur
etc
kadoquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
cadeau
troittoir
toilet
chauffeur
etc
stoep
wc
jjh
enzovoortsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
het zijn leenwoordenquote:
en wij hebben er meer dan genoegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O echt? Ik woonde in Enschede en werkte in de horeca. Ze vertikte het echt om één woord Nederlands te praten.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb daar hele andere ervaring mee
En op de markt stond alle reclame in het Duits en als je als Nederlander naar een kraam ging om iets tekopen werd je in het duits aangesproken door de marktkooplui. In Winterswijk toen net zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In het Louvre wil ik alleen maar naar Richelieu Wing, tweede verdieping, kamer 815.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
nouuu!!!
Louvre vond ik echt tegenvallenI'm surrounded by morons!
In de Romeinse godsdienst wel, in de Griekse godsdienst is het juist weer de hemel.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dus het is de weg naar de onderwereld
[..]
louvre vond ik prachtig, maar je moet niet voor hun highlights gaan want die zijn stuk voor stuk mehOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ik heb daar kamer 824 van in mijn opslag staanquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
In het Louvre wil ik alleen maar naar Richelieu Wing, tweede verdieping, kamer 815.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
1. Combineer het nuttige met het aangenamequote:Op donderdag 5 juni 2025 14:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke
ik wil meer shirts
ik wil naar de stad
ik wil niet winkelen
Ga naar de stad met een ander doel (bijv. koffietje doen, lunchen, mensen kijken).
Loop toevallig langs een paar winkels. Als je iets leuks ziet, pak je het mee.
Geen echte shopsessie, maar toch een shirt rijker.
2. Laat iemand anders voor je winkelen
Vraag een vriend(in), partner of familielid met goede smaak of ze iets voor je willen uitzoeken.
Geef ze je maat en voorkeuren ("niet te druk, graag katoen, liever neutrale kleuren").
Jij chillt, zij shoppen.
3. Personal shopping service
Veel winkels bieden tegenwoordig personal shopping aan – zelfs online. Je hoeft niet te zoeken, iemand stelt outfits voor jou samen.
Bijvoorbeeld bij H&M, Zalando of Uniqlo.
4. Online shoppen zonder zoeken
Gebruik filters als: jouw maat, kleur, soort shirt.
Zoek op “beste basic shirts 2025” en kies uit een lijstje, zonder te scrollen.
Bestel 2-3 opties, stuur terug wat niet past.
5. Een kledingbox proberen
Denk aan services zoals Outfittery of Zalon: je krijgt een doos met kleding op basis van jouw stijl.
Jij past thuis, beslist wat je houdt, en stuurt de rest terug. Geen stad, geen stress.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
in Kleve spreekt een groot deel van de bevolking een aardig woordje NLquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt? Ik woonde in Enschede en werkte in de horeca. Ze vertikte het echt om één woord Nederlands te praten.
En op de markt stond alle reclame in het Duits en als je als Nederlander naar een kraam ging om iets tekopen werd je in het duits aangesproken door de marktkooplui. In Winterswijk toen net zo
en zijn ook niet te beroerd dat te doen
(voor die aso nederlanders die weigeren Duits te praten in Duitsland)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
1. heb al gegetenquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
1. Combineer het nuttige met het aangename
Ga naar de stad met een ander doel (bijv. koffietje doen, lunchen, mensen kijken).
Vraag een vriend(in), partner of familielid met goede smaak of ze iets voor je willen uitzoeken.
Geef ze je maat en voorkeuren ("niet te druk, graag katoen, liever neutrale kleuren").
Jij chillt, zij shoppen.
Veel winkels bieden tegenwoordig personal shopping aan – zelfs online. Je hoeft niet te zoeken, iemand stelt outfits voor jou samen.
Denk aan services zoals Outfittery of Zalon: je krijgt een doos met kleding op basis van jouw stijl.
Jij past thuis, beslist wat je houdt, en stuurt de rest terug. Geen stad, geen stress.
2. heb geen vrienden
3. ik shop niet online
4. ik shop niet online
5. ik shop niet online
bedankt voor je inzet
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
daar zit het toilet?quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
In het Louvre wil ik alleen maar naar Richelieu Wing, tweede verdieping, kamer 815.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Waar mijn vader woonde (grensgebied bij Venlo) ook genoeg Duitsers die een redelijk woordje Nederlands konden.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
in Kleve spreekt een groot deel van de bevolking een aardig woordje NL
(voor die aso nederlanders die weigeren Duits te praten in Duitsland)
@loveislikeakissquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
1. Combineer het nuttige met het aangename
Jij chillt, zij shoppen.
ik geloof dat Killem zich aanmeld als personal shopper![]()
wat zou dat kostenquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Loveislikeakiss
ik geloof dat Killem zich aanmeld als personal shopper![]()
*Lust geen koffie*![]()
Gabrielle d'Estrées et une de ses soeursquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb daar kamer 824 van in mijn opslag staanI'm surrounded by morons!
Slagroom. De rest heb je zelf al in huis.quote:
Nee, daar hangt een echte J. Bosch.quote:I'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
1. heb al gegeten
2. heb geen vrienden
3. ik shop niet online
4. ik shop niet online
5. ik shop niet online
bedankt voor je inzet
heb jij dit zelf gecontroleerd?quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:23 schreef mario390 het volgende:
in 90er was bij de nederl.meisjes nogg de volle busch
en ik denk dat de Oostenrijkse meisjes nog steeds een volle bos hebben
en de mannen een oerwoudThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee joh, dat waren Duitse chicks. En Italiaanse.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:23 schreef mario390 het volgende:
in 90er was bij de nederl.meisjes nogg de volle buschProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zal dit vliegtuig wifi hebben?I'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gabrielle d'Estrées et une de ses soeurs![]()
*Lust geen koffie*![]()
Hoe zat het bij jou in die periode?quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb jij dit zelf gecontroleerd?
en ik denk dat de Oostenrijkse meisjes nog steeds een volle bos hebben
en de mannen een oerwoud
O geen idee, ben volgens mij nog nooit daar geweestquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
in Kleve spreekt een groot deel van de bevolking een aardig woordje NL
(voor die aso nederlanders die weigeren Duits te praten in Duitsland)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wonderbaarlijk genoeg heeft mijn dikke vrouw met kleine tieten versie niet perse grotere tieten dan het origineelquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lilak, hoe is het met aeque jr. eigenlijk?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik vind het niet erg om met een vrouw mee te gaan, maar solo ben ik echt heel snel klaar met shoppen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Loveislikeakiss
ik geloof dat Killem zich aanmeld als personal shopper
Soms komen er vragen in je op die geen enkele onderbouwing hebben.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
De volle buch? Bedoel je dat ze van onder ongeschoren waren?quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:23 schreef mario390 het volgende:
in 90er was bij de nederl.meisjes nogg de volle buschWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nog steeds babyquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:28 schreef aeque het volgende:
Lilak, hoe is het met aeque jr. eigenlijk?
ik overwoog vanochtend om m een peuter te maken maar had ik nog ff geen zin inHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
bied je dan aanquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om met een vrouw mee te gaan, maar solo ben ik echt heel snel klaar met shoppen.
Komt goed overeen met mij dus.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nog steeds baby
ik overwoog vanochtend om m een peuter te maken maar had ik nog ff geen zin in
daar is ducttape voorquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Soms komen er vragen in je op die geen enkele onderbouwing hebben.
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-06-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. StevenHyde / 526 / +7 / +5 / 155 / 192
2. Lovely / 402 / +71 / +23 / 792 / 952
3. loveislikeakiss / 255 / +91 / +60 / 558 / 685
4. RedShoe / 223 / +39 / +9 / 719 / 825
5. Fogel / 119 / +1 / +63 / 116 / 152
6. greysbones / 93 / +21 / +7 / 691 / 728
7. devzero / 75 / +1 / +58 / 116 / 139
8. drakin / 63 / +41 / +2 / 309 / 346
9. Dr.Mikey / 57 / +0 / +41 / 49 / 67
10. Pinnenmutske / 44 / +7 / +27 / 71 / 97
11. Harrie / 44 / +0 / +26 / 69 / 88
12. gebrokenglas / 43 / +9 / +19 / 231 / 256
13. mario390 / 43 / +4 / +33 / 105 / 142
14. hemarookworst / 42 / +10 / +6 / 140 / 170
15. aeque / 40 / +8 / +27 / 196 / 228
16. Borrelnootje00 / 27 / +2 / +0 / 28 / 38
17. KoningWouter / 25 / +11 / +10 / 31 / 42
18. kree / 25 / +2 / +0 / 135 / 148
19. maily / 24 / +6 / +0 / 118 / 128
20. KillemWieft / 23 / +0 / +10 / 59 / 74SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
ik hou er echt niet van, en Utrecht heeft wel het nadeel dat het gewoon altijd over de koppen lopen isquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om met een vrouw mee te gaan, maar solo ben ik echt heel snel klaar met shoppen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ga naar een andere stadquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik hou er echt niet van, en Utrecht heeft wel het nadeel dat het gewoon altijd over de koppen lopen is
quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee joh, dat waren Duitse chicks. En Italiaanse.![]()
![]()
ik probeer goedkoop te zijn en andere steden opzoeken kost geldquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat ben jij toch?quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:28 schreef aeque het volgende:
Lilak, hoe is het met aeque jr. eigenlijk?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niemand die het erop kan plakken.quote:
Een aangezien ik niet in jouw tuin mag wonen kun jij het ook niet doen.
Ik ben de naamgever.quote:
Van wie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O wie heeft er een baby dan, of krijgt er een baby?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wil zeggen lilak, maar dat zou ergens niet helemaal kloppen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wie heeft er een baby dan, of krijgt er een baby?Een van haar sims 4 characters.
Ivar lees ik net.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij Joost heet irl
Ik koop naar mijn idee alleen wat ik nodig heb
Dudje vindt dat ik te veel kleren heb, maar ik heb tussen seizoenen, sporten en gemak wat dingen nodigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
hoeveel kasten heb je?quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik koop naar mijn idee alleen wat ik nodig heb
Dudje vindt dat ik te veel kleren heb, maar ik heb tussen seizoenen, sporten en gemak wat dingen nodigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:quote:Ik vind dit te grappig
Well, life can be a riot
Okay hier als half 2.quote:
Vandaag nog wat verkocht via marktplaats en zowaar een leuk persoon aan de deur die vriendelijk en dankbaar was voor de hulp. Wel fijn. Vaak toch afwachten wat er langs komt
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
en als ik dat niet hebquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen boetiek hebben in je villa.![]()
[ afbeelding ]
tel ik dan niet meer mee
Ik heb wel die vloer in mijn werkkamer. Een een kast. Dat is een begin?quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen boetiek hebben in je villa.![]()
[ afbeelding ]Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
oehhh gaat op MP op zoek naar stevenquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Okay hier als half 2.
Vandaag nog wat verkocht via marktplaats en zowaar een leuk persoon aan de deur die vriendelijk en dankbaar was voor de hulp. Wel fijn. Vaak toch afwachten wat er langs komt
euhmmmquote:
gaat het wel goed Mario
deze had je gisteren ook al gepostThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Schone schijnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kijk in je wijk en dan op koekjestrommels selecterenquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
oehhh gaat op MP op zoek naar steven
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zo'n IKEA paks dingquote:
Twee deuren voor mij een twee deuren voor hem
Maar ik wil nog een beetje meer want ik wil mijn jurken liever hangenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Komen ze met of zonder koekjes?quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kijk in je wijk en dan op koekjestrommels selecterenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
daar zijn somige niet geweestquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
euhmmm
gaat het wel goed Mario
deze had je gisteren ook al gepost![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kijk in je wijk en dan op koekjestrommels selecteren
O dat.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wil zeggen lilak, maar dat zou ergens niet helemaal kloppen.Een van haar sims 4 characters.
Zet die man van je eens aan het werk! Heeft ‘ie deze zomer wat te doen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
en als ik dat niet heb
tel ik dan niet meer meeProud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: