Wat is het alternatief?quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat vind ik ook geen geruststellend idee.
Dat zou echt een unicum zijn. Een MP geleverd door een partij met minder dan 20 zetelsquote:Op donderdag 5 juni 2025 16:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nou wen er maar aan want ze gaat de volgende minister president worden![]()
![]()
Wil je me een depressie in praten?quote:
Nou sorry hoor, ik ben er wel weer klaar mee dat de media het weer een tweestrijd gaat maken tussen een GL/PvdA en een VVD.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:54 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Als dat dreigt te gebeuren zal rechts weer massaal VVD stemmen om dat te voorkomen. Dus grote kans dat Dilan premier wordt.
Is al aan het gebeuren.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:05 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, ik ben er wel weer klaar mee dat de media het weer een tweestrijd gaat maken tussen een GL/PvdA en een VVD.
Ik trap daar niet meer in.
Al behandeldquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:14 schreef quo_ het volgende:
Deze tweet is aardig raak:
[ x ]
En als je de reacties leest komt de ware aard van links en tolerant nederland pijnlijk aan het licht.
Domweg ontkennen met "Je liegt" of downplayen met "Niet zeuren want je leeft immers nog" of "in Staphorst gebeurt het ook"
Wat een akelig volk daar aan de linkerkant.
Maar je hebt wel gelijk @quo_quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:14 schreef Red_85 het volgende:
Pareltje via GS:
https://x.com/ThijsJansen(...)Fwww.geenstijl.nl%2F
[..]
https://www.geenstijl.nl/5183673/prioriteiten
Dit is een fantastische backfire.
Verdwijnt allemaal in de lade van gl, uitkomsten van dat soort onderzoeken.
Maar heerlijk vingertje wijzen naar een ander.
Als dat nou eens zou kunnen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Is al aan het gebeuren.
Zie de talking heads bij het zappen savonds in de talkshows. Hallllloo zeg wat een bagger komt er langs daar.
Ik vind het echt zo jammer dat als je blanco stemt, die niet naar een lege stoel gaat. Helemaal niemand in het huidige politieke landschap verdient het daar te mogen zitten. Stelletje drabbers.
Echt niet, veel te uitgesproken. Dan breken er rellen uit die Nederland lang niet gezien heeft.quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
![]()
Gaat niet gebeuren. Ik kan me niet voorstellen dat;quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Echt niet, veel te uitgesproken. Dan breken er rellen uit die Nederland lang niet gezien heeft.
Oeps, ik was niet helemaal bij in dit topic maar had wel snel gescand op embedded tweets, en daar zat ie niet bij.quote:
Dat denk ik niet. Maar we gaan het zien.quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik ook wel een beetje. Daadkrachtige politiek van competente politici heb ik al een tijdje niet meer gezien in Den Haag. Stel droeftoeters bij elkaar. De reden dat ik nog ga stemmen is om dit land te behoeden voor de linkse landverraders. Maar ik geloof allang niet meer dat er iets zal worden gedaan aan de grote problemen in dit land. Stuur je kinderen vooral naar Arabische les is mijn advies, dit land wordt een islamitisch crimineel onleefbaar shithole.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:19 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Als dat nou eens zou kunnen.
Ik begrijp precies wat je bedoelt.
Ik heb het al vaker gezegd; ik word alleen maar cynischer en cynischer van al die politiek.
Same. Ze heeft niets te zoeken daar.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:33 schreef Fok-it het volgende:
Ben het hier als 'linkse woke deugneus' eigenlijk wel een beetje mee eens
zeker als we een linkse regering krijgen dan is de spreidings wet komt er in ieder dorp een AZC hoofd afdeling en een moskeequote:Op donderdag 5 juni 2025 19:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel een beetje. Daadkrachtige politiek van competente politici heb ik al een tijdje niet meer gezien in Den Haag. Stel droeftoeters bij elkaar. De reden dat ik nog ga stemmen is om dit land te behoeden voor de linkse landverraders. Maar ik geloof allang niet meer dat er iets zal worden gedaan aan de grote problemen in dit land. Stuur je kinderen vooral naar Arabische les is mijn advies, dit land wordt een islamitisch crimineel onleefbaar shithole.
Bingo.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:14 schreef quo_ het volgende:
Deze tweet is aardig raak:
[ x ]
En als je de reacties leest komt de ware aard van links en tolerant nederland pijnlijk aan het licht.
Domweg ontkennen met "Je liegt" of downplayen met "Niet zeuren want je leeft immers nog" of "in Staphorst gebeurt het ook"
Wat een akelig volk daar aan de linkerkant.
Anderen hebben dat dan weer wanneer ze menen weer eens Nazi's te ontwaren.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Meid, het is toch wat. Heel je panty in de knoop.
Dit, en als ze er dan ook daadwerkelijk iets aan gaat doen (quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Het kan een hele interesse studiereis zijn. Hoe maak je een middelgrote Europese hoofdstad veilig voor homo's en joden?
GL is een stel luchtfietsers van de bovenste plank.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:00 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dit. Als je wilt weten hoe het zal gaan met GL aan de landelijke knoppen, kijk dan eerst naar de lokale machtsbolwerken. Ik woon en werk in Amsterdam en het is letterlijk en figuurlijk een zootje.
Christenen krijgen het volgens je eigen post voor elkaar de staat tegen homo's op te zetten. Moslims lokken tot nu toe het tegenovergestelde uit. Systematisch staatsgeweld is altijd gevaarlijker dan een doorgedraaid individu.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Want?
[..]
Dichterlijke vrijheid noemen we dat ook wel. En wat betreft je laatste zin: behalve voor de Joodse gemeenschap, homo's en Israëli.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |