In zowel Frankrijk en het VK is rechts veel vaker aan de macht dan links. Ook zijn het voornamelijk immigranten uit hun voormalige koloniën die voor problemen zorgen. Dus ten eerste raar dat je dit links in de schoenen schuift en ten tweede zijn die landen niet vergelijkbaar met Nederland.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:40 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
wat is dit nou voor onzin![]()
Wat noem jij extreem rechts? PVV?
Het is juist de linkse gedachtengoed die er voor zorgt dat veel dingen die nodig zijn voor het land niet erdoorheen komen.
Asielzoekers is daar 1 van.
Maar de hele politiek zou op de schop moeten, de eerste kamer is ook nutteloos. Die zitten er alleen maar om nee te zeggen tegen alles.
Alhoewel ik het politieke systeem in de USA niks vind, kunnen de winnaars tenminste wel echt verschil maken. Hier kunnen de winnaars niks veranderen, omdat elke zeikstraal in de oppositie, en vaak in de coalitie, er tegen is.
Als extreem links aan de macht komt, kun je gedag zeggen tegen de Nederlandse cultuur want het land wordt overspoelt door afrikanen en moslims. Kijk maar naar Parijs, Londen, etc. Het is daar net afrika
Dit. Al die ideologieën zijn allen grove vereenvoudigingen van een complexe wereld. Staar hier dus niet blind op.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:27 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik ben geïnteresseerd in politiek dat zich niet helemaal vastgespijkerd heeft op ideologie, populisme en zelfverrijking en social media roeptoeterij. Pragmatisme is wat we nodig hebben.
Je hebt problemen en daar ga je oplossingen voor vinden. Niet wegschuiven, wegkijken, wegmoffelen, ontkennen, negeren.
Ja jammer dat het voor een hoop mede-landers 15 jaar moet duren voor ze iets door hebben.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:59 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Meer dan een protestpartij zit er voor Geertje niet in. Da’s nu wel duidelijk.
Langer, vrees ik. Verwacht dat de PVV 29 oktober ook nog een behoorlijke uitslag gaat halen en dat het daarna wel gaat inzakken in de loop der jaren. Tot dat er weer een nieuwe verlosser op staat waar de xenofoobjes massaal achteraan kunnen lopen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jammer dat het voor een hoop mede-landers 15 jaar moet duren voor ze iets door hebben.
We zijn in de afgelopen jaren van maffe Thierry naar Caroline en nu Geert gegaan als grootste in verkiezingen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Langer, vrees ik. Verwacht dat de PVV 29 oktober ook nog een behoorlijke uitslag gaat halen en dat het daarna wel gaat inzakken in de loop der jaren. Tot dat er weer een nieuwe verlosser op staat waar de xenofoobjes massaal achteraan kunnen lopen.
Fortuyn / LPF hebben we ook nog gehad. Die vond ik ook enorm gehyped / overschat. Wordt nu nog steeds gezien als de verlosser door sommigen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
We zijn in de afgelopen jaren van maffe Thierry naar Caroline en nu Geert gegaan als grootste in verkiezingen.
Nederland is een smakeloos land.
We voelen ons gewoon het meest op ons gemak met politici die herkenbaar provinciaal en incompetent zijn. Al dat elitaire, professionele dat stoot af.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
We zijn in de afgelopen jaren van maffe Thierry naar Caroline en nu Geert gegaan als grootste in verkiezingen.
Als Mat Herben de meest normale van het stel is is overschat een understatement.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Fortuyn / LPF hebben we ook nog gehad. Die vond ik ook enorm gehyped / overschat. Wordt nu nog steeds gezien als de verlosser door sommigen.
Ben ook wel benieuwd wie de nieuwe rattenvanger Messias op rechts gaat worden. Zou deze deze komende maanden op gaan staan?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Raisa for presidentquote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd wie de nieuwe rattenvanger Messias op rechts gaat worden. Zou deze deze komende maanden op gaan staan?
Politiek onbenul en plucheplakker van het eerste uur Eerdmans wil dat dolgraag.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd wie de nieuwe rattenvanger Messias op rechts gaat worden. Zou deze deze komende maanden op gaan staan?
Joostje staat inderdaad altijd vooraan te hijgen als er ontevreden kiezers kunnen worden binnengehengeld, maar de ontevreden kiezer moet hem niet lijkt het.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Politiek onbenul en plucheplakker van het eerste uur Eerdmans wil dat dolgraag.
Die mist toch wel de X-factor en is nog semi-competent. Je moet iemand met een grotere bek hebben, die een beetje beter kan volksmennen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Politiek onbenul en plucheplakker van het eerste uur Eerdmans wil dat dolgraag.
Die is al teveel FvD om relevant te kunnen zijn.quote:
Als een groot deel van de kiezers bijna blind op Caroline en Thierry stemt sluit ik het ook weer niet uitquote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Joostje staat inderdaad altijd vooraan te hijgen als er ontevreden kiezers kunnen worden binnengehengeld, maar de ontevreden kiezer moet hem niet lijkt het.
Coenradie heeft talent en is behoorlijk competent, dat trekt ook geen kiezers.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Als een groot deel van de kiezers bijna blind op Caroline en Thierry stemt sluit ik het ook weer niet uit
Ze zullen willen gaan voor een Coenradie-effect.
Bovendien liet die nog een realistisch verhaal horen en toen was Geertje ook gelijk weer aan het stampvoeten op de Twotters omdat hij en zijn slaafse volgertjes in de kamer liever Auschwitzpraktijken zagen dan haalbare oplossingen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Coenradie heeft talent en is behoorlijk competent, dat trekt ook geen kiezers.![]()
We zijn op zoek naar iemand die ons de leugens kan vertellen die we willen horen. Gratis bier en alle bruinen terug naar Derdewereldistan.
Ja dat is toch niks voor de gewone man. Veel te genuanceerd en verstandig.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bovendien liet die nog een realistisch verhaal horen en toen was Geertje ook gelijk weer aan het stampvoeten op de Twotters omdat hij en zijn slaafse volgertjes in de kamer liever Auschwitzpraktijken zagen dan haalbare oplossingen.
Ik begin zo langzamerhand ook wel enigszins te begrijpen waar de populariteit van Balkenende vandaan kwam.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:04 schreef Fok-it het volgende:
Ik word er eigenlijk vooral moe van dat we nu pas in juni zitten en dit nog tot oktober in extremis doorgaat
Bovendien een vuile landverraadster omdat ze kritiek had op de Grote Geblondeerde Leiderquote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat is toch niks voor de gewone man. Veel te genuanceerd en verstandig.
Saai en degelijk heeft ook zo zijn voordelen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik begin zo langzamerhand ook wel enigszins te begrijpen waar de populariteit van Balkenende vandaan kwam.
Coenradie is toch best populair als we de peilingen moeten geloven?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Coenradie heeft talent en is behoorlijk competent, dat trekt ook geen kiezers.![]()
We zijn op zoek naar iemand die ons de leugens kan vertellen die we willen horen. Gratis bier en alle bruinen terug naar Derdewereldistan. Nederland weer betaalbaar en blank!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |