abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 juni 2025 @ 07:54:08 #226
307622 Perox
(niet de echte)
pi_217899002
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 07:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Wilders zou dat toch oplossen?
Dat verhaal is natuurlijk niet meer geloofwaardig. Sowieso die hele Wilders niet meer. Als ie dat ooit al was. Veel mensen willen iets gedaan hebben aan immigratie. Wilders is duidelijk niet de manier.
Dan zal alles wel naar VVD toestromen, dezelfde partij die onder de kundige leiding van telfon Mark steeds alle problemen voor zich uitgeschoven heeft bij elk kabinet van de jaren daarvoor.
Links alternatief is er niet echt, sowieso is links te klein in Nederland, omdat het zich steeds maar weer op de verkeerde onderwerpen concentreert.
  Redactie Sport dinsdag 10 juni 2025 @ 08:15:31 #227
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217899076
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 07:24 schreef matspontius het volgende:

[..]
Nee, daarvoor was het geweldig - daarom gaat het nu zo fantatsisch in dit land; huizenmarkt over de kop, gezondheidszorg in een immens dal, veel armoede, immigratie puinhoop, etc, etc, etc. Ligt alleen aan het kabinet van het afgelopen jaar natuurlijk 8)7 8)7 8)7
Het is gewoon allemaal dezelfde rommel inderdaad al heeft de VVD over wat knullige immigratiedingen die niet eens echt klopten een kabinet laten klappen dat eindelijk wat stikstofdingen geregeld had.

Maar al sinds Rutte I wordt dit land elke keer iets verder in de rotzooi getrapt en we blijven maar stilstaan.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_217899077
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 07:54 schreef Perox het volgende:

[..]
Dat verhaal is natuurlijk niet meer geloofwaardig. Sowieso die hele Wilders niet meer. Als ie dat ooit al was. Veel mensen willen iets gedaan hebben aan immigratie. Wilders is duidelijk niet de manier.
Dan zal alles wel naar VVD toestromen, dezelfde partij die onder de kundige leiding van telfon Mark steeds alle problemen voor zich uitgeschoven heeft bij elk kabinet van de jaren daarvoor.
Links alternatief is er niet echt, sowieso is links te klein in Nederland, omdat het zich steeds maar weer op de verkeerde onderwerpen concentreert.
Bedoel je dat links niet radicaal rechts genoeg is?
  dinsdag 10 juni 2025 @ 08:17:14 #229
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217899097
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 22:44 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Ik verwacht eigenlijk een breed kabinet met PvdA / GL - CDA - VVD.

Wellicht aangevuld met D66.
Zoiets had er afgelopen verkiezingen al moeten komen, maar de extreemrechtse Yesilgoz liet het afweten. VVD + PvdA/GL + NSC + D66.
pi_217899108
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 00:23 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Dat gaat nogal makkelijk. Alsof je van een bord met stront promoveert naar een bord vol wormen. Eet smakelijk :r
Blijkbaar gaat er bij jou een streep door PvdA/GL, D'66, CDA, VVD en PVV. Dan ben ik benieuwd of je überhaupt wel geïnteresseerd bent in een kabinet.
pi_217899112
Verwacht een groei van JA21, VVD en CDA ten koste van NSC, PVV en BBB.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 08:22:10 #232
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217899120
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 08:15 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het is gewoon allemaal dezelfde rommel inderdaad al heeft de VVD over wat knullige immigratiedingen die niet eens echt klopten een kabinet laten klappen dat eindelijk wat stikstofdingen geregeld had.

Maar al sinds Rutte I wordt dit land elke keer iets verder in de rotzooi getrapt en we blijven maar stilstaan.
We stemmen net zo lang rechts tot we fatsoenlijk geregeerd worden!! :(
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 10 juni 2025 @ 08:22:12 #233
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217899121
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 06:25 schreef kun_bbongal het volgende:

[..]
elke stem is een verloren stem. Overheid doet al jaren niks
Als extreemrechts vernietigd zou worden heb je ook ineens veel meer balans in het spel. Dan zijn er verschillende coalities ineens mogelijk, zowel over links, als over rechts.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 08:25:43 #234
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_217899129
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 08:22 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Als extreemrechts vernietigd zou worden ook ineens veel meer balans in het spel. Dan zijn er verschillende coalities ineens mogelijk, zowel over links, als over rechts.
Wtf gast.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 10 juni 2025 @ 08:34:50 #235
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_217899163
quote:

[..]
Als extreemrechts vernietigd zou worden heb je ook ineens veel meer balans in het spel. Dan zijn er verschillende coalities ineens mogelijk, zowel over links, als over rechts.
Tja, wat zou beter werken? Iets doen aan de voedingsbodem? Aan de onvrede? Of gewoon doorgaan met iedereen voor xenofoob of racist uit te maken? Of een stapje verder, en gewoon over gaan op verbieden?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_217899208
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 08:34 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Tja, wat zou beter werken? Iets doen aan de voedingsbodem? Aan de onvrede? Of gewoon doorgaan met iedereen voor xenofoob of racist uit te maken? Of een stapje verder, en gewoon over gaan op verbieden?
Niet iedereen wordt voor xenofoob of racist uitgemaakt, dus daar kan in ieder geval niet mee doorgegaan worden.
pi_217899212
quote:

[..]
wat is dit nou voor onzin _O-

Wat noem jij extreem rechts? PVV?

Het is juist de linkse gedachtengoed die er voor zorgt dat veel dingen die nodig zijn voor het land niet erdoorheen komen.

Asielzoekers is daar 1 van.

Maar de hele politiek zou op de schop moeten, de eerste kamer is ook nutteloos. Die zitten er alleen maar om nee te zeggen tegen alles.

Alhoewel ik het politieke systeem in de USA niks vind, kunnen de winnaars tenminste wel echt verschil maken. Hier kunnen de winnaars niks veranderen, omdat elke zeikstraal in de oppositie, en vaak in de coalitie, er tegen is.

Als extreem links aan de macht komt, kun je gedag zeggen tegen de Nederlandse cultuur want het land wordt overspoelt door afrikanen en moslims. Kijk maar naar Parijs, Londen, etc. Het is daar net afrika
pi_217899221
Er zijn 2 momenten in de recente wereldgeschiedenis waarbij ik tot het laatste moment dacht: 'zo dom zal hij toch niet zijn?'

Maar Putin viel toch Oekraïne binnen en Wilders pleegde harakiri.

Onbegrijpelijke zet van die wannabe Trump. Er gaapt een grote kloof tussen wat veel kiezers willen en de poppetjes in Den Haag. Je zou al die poppetjes het liefst met 1 veeg van het bord willen vegen.
pi_217899243
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 08:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Er zijn 2 momenten in de recente wereldgeschiedenis waarbij ik tot het laatste moment dacht: 'zo dom zal hij toch niet zijn?'

Onbegrijpelijke zet van die wannabe Trump. Er gaapt een grote kloof tussen wat veel kiezers willen en de poppetjes in Den Haag. Je zou al die poppetjes het liefst met 1 veeg van het bord willen vegen.
Wel goed voor het landsbelang, al zal hij daar zelf vast anders over denken.
pi_217899246
ik vertrouw dilan yesilgoz voor geen centimeter, maar hopelijk vindt dat weekdier een keer haar ruggengraat en kan ze hier woord houden
pi_217899254
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 08:46 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Wel goed voor het landsbelang, al zal hij daar zelf vast anders over denken.
Neuh, nu wordt het een race tussen Gl PvdA en VVD en het resultaat is voorspelbaar: waterige stront.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 08:53:29 #242
182233 thedeedster
pi_217899276
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 08:49 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Neuh, nu wordt het een race tussen Gl PvdA en VVD en het resultaat is voorspelbaar: waterige stront.
De media zijn alweer aan het voorsorteren. Je wordt als kiezer gewoon bespeeld.

Wat mij betreft krijgen we gewoon de laatste dagen voor de daadwerkelijke verkiezingen gewoon geen peilingen meer.

Strategisch stemmen is gewoon niet de goede weg.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_217899281
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 08:41 schreef Pleun2011 het volgende:

Ach hij behoudt zijn electoraat en blijft gewoon doen wat hij deed, lekker schreeuwen vanaf de zijlijn en anderen de schuld geven van het feit dat zijn onhaalbare of ineffectieve oneliners niet worden gerealiseerd.
Want laten we wel wezen, een welwillender kabinet dan dit ga je niet vinden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 10 juni 2025 @ 08:56:40 #244
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217899294
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 08:54 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ach hij behoudt zijn electoraat en blijft gewoon doen wat hij deed, lekker schreeuwen vanaf de zijlijn en anderen de schuld geven van het feit dat zijn onhaalbare of ineffectieve oneliners niet worden gerealiseerd.
Dat is alles wat Wilders al 20 jaar doet, anderen de schuld geven. Wat dat betreft vreemd dat hij toch twee keer heeft willen regeren (om vervolgens snel als een stampvoetende kleuter weg te lopen).
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 10 juni 2025 @ 08:59:16 #245
182233 thedeedster
pi_217899314
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 08:56 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat is alles wat Wilders al 20 jaar doet, anderen de schuld geven. Wat dat betreft vreemd dat hij toch twee keer heeft willen regeren (om vervolgens snel als een stampvoetende kleuter weg te lopen).
Meer dan een protestpartij zit er voor Geertje niet in. Da’s nu wel duidelijk.
pi_217899578
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 01:30 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Voor de bühne gelul.
Straks zijn ze de 2 grootsten en zijn ze 'gedwongen' samen te werken.
Wordt het dan “geen actieve herinnering” of “in het belang van het land(sbestuur)”?
pi_217899590
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 08:54 schreef Monolith het volgende:

[..]
Wilders vindt het allemaal best hoor. Zolang hij daar kan blijven zitten, speelt hij het spel mee. Hij heeft slechts 1 zetel nodig. De rest is mooi meegenomen en geeft alleen problemen zoals op dit moment.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 10:13:59 #248
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217899742
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 09:45 schreef Shotty het volgende:

[..]
Wordt het dan “geen actieve herinnering” of “in het belang van het land(sbestuur)”?
Heb er nog een voor je: 'Veroordeeld tot elkaar door de kiezer'
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_217899752
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 10:13 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Heb er nog een voor je: 'Veroordeeld tot elkaar door de kiezer'
En wat nou als de PVV en PvdA-GL de nummers 1 en 2 worden dan? Geldt dat dan ook?
pi_217899833
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 08:17 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Blijkbaar gaat er bij jou een streep door PvdA/GL, D'66, CDA, VVD en PVV. Dan ben ik benieuwd of je überhaupt wel geïnteresseerd bent in een kabinet.
Ik ben geïnteresseerd in politiek dat zich niet helemaal vastgespijkerd heeft op ideologie, populisme en zelfverrijking en social media roeptoeterij. Pragmatisme is wat we nodig hebben.

Je hebt problemen en daar ga je oplossingen voor vinden. Niet wegschuiven, wegkijken, wegmoffelen, ontkennen, negeren.

[ Bericht 14% gewijzigd door Cockwhale op 10-06-2025 10:34:20 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')