Ik verwacht eigenlijk een breed kabinet met PvdA / GL - CDA - VVD.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het CDA gaat hoge ogen gooien, dus gelukkig zitten we hopelijk niet vast aan Timmermans
timmmmm, timmmmm, timmmmmermansquote:Op maandag 9 juni 2025 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het CDA gaat hoge ogen gooien, dus gelukkig zitten we hopelijk niet vast aan Timmermans
Weer dezelfde kutzooiquote:Op maandag 9 juni 2025 22:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk een breed kabinet met PvdA / GL - CDA - VVD.
Wellicht aangevuld met D66.
Alles beter dan de ellende van het vorige kabinet. Wat een prutsers waren dat zeg.quote:
Dat gaat nogal makkelijk. Alsof je van een bord met stront promoveert naar een bord vol wormen. Eet smakelijkquote:Op dinsdag 10 juni 2025 00:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Alles beter dan de ellende van het vorige kabinet. Wat een prutsers waren dat zeg.
Een stem op Wilders is een verloren stem.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 00:35 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik geloof helemaal niks van dat uitsluiten, staat het zwart op wit met een handtekening? Hoe vaak hebben we zulke uitsluitingen gezien voor de verkiezingen, maar achteraf zijn ze toch samen wezen regeren.
Hopelijk is dat, iig voor de extra stemmers de afgelopen verkiezingen, nu ook duidelijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 00:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een stem op Wilders is een verloren stem.
Een nieuw kabinet met de PVV is uitermate onwaarschijnlijk. De VVD heeft er gewoon weinig zin in.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 00:35 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik geloof helemaal niks van dat uitsluiten, staat het zwart op wit met een handtekening? Hoe vaak hebben we zulke uitsluitingen gezien voor de verkiezingen, maar achteraf zijn ze toch samen wezen regeren.
Plus de PVV heeft geen capabele bewindslieden, het bestaat uit enkel koekenbakkers en flapdrollen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 00:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een nieuw kabinet met de PVV is uitermate onwaarschijnlijk. De VVD heeft er gewoon weinig zin in.
Wilders blijft namelijk oppositievoeren als hij regeert, met talloze boze tweets en ferme uitspraken in debatten (neem het 'slappe hap' tegen Schoof maar als voorbeeld). Daar heeft natuurlijk geen enkele partij zin in.
Nauwelijks.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 00:35 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Bewindspersonen die niet snappen wat eenheid van kabinetsbeleid is.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 00:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Plus de PVV heeft geen capabele bewindslieden, het bestaat uit enkel koekenbakkers en flapdrollen.
lul niet zo dom joh, zij wáren beleid. Welke eenheid?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 00:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Bewindspersonen die niet snappen wat eenheid van kabinetsbeleid is.
Voor de bühne gelul.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 00:35 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Weet ik niet. Heb je een voorbeeld?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 00:35 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
elke stem is een verloren stem. Overheid doet al jaren niksquote:Op dinsdag 10 juni 2025 00:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een stem op Wilders is een verloren stem.
Wilders is degene die zich achter de oren moet krabben.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 02:37 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze heeft niks uit te sluiten.
VVD moet eens achter de oren krabben.
Nee, daarvoor was het geweldig - daarom gaat het nu zo fantatsisch in dit land; huizenmarkt over de kop, gezondheidszorg in een immens dal, veel armoede, immigratie puinhoop, etc, etc, etc. Ligt alleen aan het kabinet van het afgelopen jaar natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2025 00:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Alles beter dan de ellende van het vorige kabinet. Wat een prutsers waren dat zeg.
Wilders zou dat toch oplossen?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:24 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nee, daarvoor was het geweldig - daarom gaat het nu zo fantatsisch in dit land; huizenmarkt over de kop, gezondheidszorg in een immens dal, veel armoede, immigratie puinhoop, etc, etc, etc. Ligt alleen aan het kabinet van het afgelopen jaar natuurlijk![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |