Ik heb nooit vliegtuig voer gehad.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo jammer dat, lig je al in het ziekenhuis en dan zeggen ze dat je goed moet eten om aan te sterken. Maar dan schuiven ze je voer voor wat zelfs vliegtuigvoedsel lekker doet lijken
Beetje hetzelfde als wat je daar krijgt, alleen dan warm en nog zouterquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb nooit vliegtuig voer gehad.
Ik aan de internationale trein naar Duitsland.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als ik ICE lees dan denk ik aan ‘in case of emergency.’
Ik snap noot zoveel zout in dat vretenquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als wat je daar krijgt, alleen dan warm en nog zouter
Zou ik vorig jaar meereizen, maar ja ziek en doei gekdquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik aan de internationale trein naar Duitsland.
paar nederlanders sturen voor wat ecoductenquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:41 schreef bitterbal het volgende:
man man man
in brazillie bouwen ze nu een 13 km lange snelweg door de jungle waarbij de jungle dus in 2 stukken wordt geplitst en dan voor een klimaat top![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
dat zou mooi zijn als ze dat doen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
paar nederlanders sturen voor wat ecoducten
Je smaakpapillenquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik snap noot zoveel zout in dat vreten
quote:Tijdens een vlucht vermindert je smaakvermogen. De boosdoeners? Lage luchtvochtigheid en een lage luchtdruk. Maar de vermindering van smaak zou ook te maken kunnen hebben met koudere temperaturen, grijze cabineverlichting en een hoger stressniveau. Dat nogal smaakloze vliegtuigvoedsel is dus deels aan jouw eigen aangetaste smaakpapillen te wijten. Vliegmaatschappijen zijn hiervan op de hoogte en doen er daarom graag een schepje bovenop. Een extra schep zout op je maaltijd, om precies te zijn.
https://npo.nl/npo3/3opreis/eten-drinken-vliegtuig-voedsel
Alleen is het Brazilië, daar hebben ze schijt aan de natuur zodra ze er geld aan kunnen verdienenquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
paar nederlanders sturen voor wat ecoducten
Wij zijn ze? Alle inwoners van Brazilië?quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen is het Brazilië, daar hebben ze schijt aan de natuur zodra ze er geld aan kunnen verdienen
Dit is voor het eerst dat ik iemand een spijkerbroek als zacht zie omschrijven.quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:23 schreef bitterbal het volgende:
Het voelt nu alsof ik een nieuwe spijkerbroek aan heb, zo zacht zijn mijn benen nu![]()
Verkeerde account @CherryLipsquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:23 schreef bitterbal het volgende:
Ah attentie voor iedereen !!!
Jullie kunnen je verse bed met geschoren benen ervaring nog beter maken door je benen te scheren met de nieuwe scheergel van de hema![]()
Het voelt nu alsof ik een nieuwe spijkerbroek aan heb, zo zacht zijn mijn benen nu![]()
[ afbeelding ]
ik heb er ook niet direct een beeld bijquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
jouw ervaring met hoe een spijkerbroek voelt is niet hetzelfde als de mijne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |