Maar waaróm? Serieus geen idee.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is er ooit al één spijt PVV'er gevonden in dit land? Die mensen zijn zo overtuigd van Geert.
Ook al gemistquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:41 schreef V. het volgende:
[..]
Nouououou... Die is onlangs tijdens het Gaza-debat flink door het ijs gezakt, hoor.
Vielen de schellen wel van mijn ogen.
Baudet was scherp, die zal wel wat kunnen ophalen van de PVV zetels ja. Ik houd geen oogje op messiassen op rechts. Eerdmans kan misschien ook verdubbelen van 1 naar 2 zetels.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:41 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Populistisch rechts in Nederland scoort de laatste verkiezingen tussen de 30 en 45 zetels. Waar denk jij dat de verloren PVV stemmen naar toe gaan dan? FvD of Ja21 of een nieuwe messias?
quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iemand machtigen? Stemmen per post lijkt me onwaarschijnlijk omdat je niet geëmigreerd bent.
Maar feitelijk weet ik het eigenlijk niet.
@:freako wellicht wel?
@Faraday01 to the rescuequote:Op woensdag 4 juni 2025 18:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
https://www.nederlandwere(...)tijdelijk-buitenland
Ja. De laatste 2 dagen ook veel in het nieuws.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is er ooit al één spijt PVV'er gevonden in dit land? Die mensen zijn zo overtuigd van Geert.
Ja. Anders fluctueerden de zetels nietquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
@tizitl2quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De ras-PVV'er bij mij op het werk staat iig nog volledig achter Geertje. Maar ik verwacht dat vooral veel van de 'eerste keer PVV'-stemmers er wel een hoop op 'm af zijn geknapt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
PVV collega luisterde tijdens zijn werk ook naar wappie podcastsquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De ras-PVV'er bij mij op het werk staat iig nog volledig achter Geertje. Maar ik verwacht dat vooral veel van de 'eerste keer PVV'-stemmers er wel een hoop op 'm af zijn geknapt.
Die bij mij zit ook helemaal in de 'alternative facts'-bubblequote:Op woensdag 4 juni 2025 19:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
PVV collega luisterde tijdens zijn werk ook naar wappie podcasts
Zo zijn er ook die-hard RKC fans. Door dik en dun achter hun kluppie.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De ras-PVV'er bij mij op het werk staat iig nog volledig achter Geertje. Maar ik verwacht dat vooral veel van de 'eerste keer PVV'-stemmers er wel een hoop op 'm af zijn geknapt.
Top, ben op het tweede deel op rondreis en een tijdje in het bos daar, dus per brief is wat uitdagend.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:52 schreef freako het volgende:
[..]
@:tizitl2
Van die twee opties is stemmen per schriftelijke volmacht veruit de betrouwbaarste optie. Let op: dit is wat anders dan een onderhandse volmacht achterop de stempas. Via een schriftelijke volmacht kan iemand al gemachtigd worden voordat de stempassen verstuurd zijn, en deze hoeft ook niet in dezelfde gemeente te wonen.
Om per brief te stemmen wordt er eerst per post een briefstembewijs verstuurd naar een buitenlands adres. Afhankelijk van het land kan daar erg lang overheen gaan, of zelfs zoekraken. Als de verkiezingen op stel en sprong georganiseerd worden, worden de briefstembewijzen ook laat verstuurd. Het stembiljet gaat per e-mail, maar pas enige tijd na de kandidaatstelling ivm beroepstermijnen. Briefstembewijs + stembiljet moet daarna naar Den Haag of naar de ambassade.
Dat kan ik beter begrijpen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo zijn er ook die-hard RKC fans. Door dik en dun achter hun kluppie.
Welnee. Geert gaat gewoon weer vol op het Messias- en Calimero-orgel, dat iedereen zijn briljante en effectieve plannen heeft tegengewerkt en dat alleen een Kabinet met PVV en hemzelf als premier ervoor kan zorgen dat die (niet bestaande) ‘enorme tsunami van asielzoekers’ kan worden gestopt en dan komt alkes weer goed en is het binnen een paar jaar weer 1958 en is Nederland weer verzuild, Christelijk en (vooral) blank en zeker die ‘eerste keer PVV’ stemmers van de vorige keer zullen daar met open ogen intrappen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toch zijn het vaak die fans die na doorgaande wanprestatie van hun club, als eerste met de witte zakdoekjes zwaaien.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo zijn er ook die-hard RKC fans. Door dik en dun achter hun kluppie.
Ach, zo ken ik iemand die mij af en toe wat 'interessante informatie' toestopt, die stemt nog steeds FvD. Ik ben gestopt met proberen hem te overtuigen, want je oren gaan bloeden van wat je dan te horen krijgt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
PVV collega luisterde tijdens zijn werk ook naar wappie podcasts
1x gebruik gemaakt van die volmachtoptie vanwege vakantie (jaar of 10 geleden). M'n moeder gemachtigd die in een andere gemeente woonde dan ik. Maar ik vond het wel een beetje gedoe, hoor. Teveel voor de meeste mensen, denk ik. Daar mag wel iets makkelijkers op verzonnen worden. Waarom sowieso niet mogelijk maken om per post te stemmen? Dan ben je er tenminste ook niet meer afhankelijk van of je wel iemand kent die je én vertrouwt én het wil/kan doen en (bij sommige verkiezingen) ook nog in dezelfde gemeente woont.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Juist en die stemmers hoor je niet, de stemmers die op hem gestemd hebben vanwege het eigen risico verhaal etc, ik vind die stem niet slim maar snap het wel, minder goed snap ik het aantal stemmers op de VVD, heeft die partij inmiddels niet bewezen weinig goeds te doen voor de burgerquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, die begon me een nare tirade die er ongeveer op neerkwam dat we niet zo moeten zeiken over wat er nu gebeurt in Gaza, want hullie begonnen op 7 oktober. Alsof er íemand is die 7 oktober goedpraat. Maar ook alsof 7 oktober in een volkomen vacuüm plaats had gevonden.quote:
Ideaal voor Geert Wilders inderdaad.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:24 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Snap werkelijk niet dat ze Van der Burg niet nemen.
Kent het departement al, wat voor een interim rol toch wel een dikke pre is. Heeft bewezen lastige wetten door het parlement te kunne krijgen en ligt qua communicatie goed bij iedereen.
Lijkt me als tussenpaus nu ideaal.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Een VVD motie? Wat wil je nu dan stemmen.
Gelukkig is er met Faber op asiel zoveel geregeldquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:58 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ideaal voor Geert Wilders inderdaad.
Die van der Burg heeft de repuatie van een zacht ei en dat zal de PVV goed uitmelken.
En qua rechtstatelijkheid geneuzel kan hij een flink potje meeblazen met Timmermans, dus ook nog grote kans dat er geen fuck gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |