Carrierepad van Dilanquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:59 schreef Nebelwerfer het volgende:
Dilan ontstijgt maar net het niveautje Wilders of vd Plas.
Men zou twitter ed moeten verbieden voor kamerleden.
Ze kan ook nog tot het geloof komen en bij een religieuze partij terecht komen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Carrierepad van Dilan
SP->GroenLinks->PvdA->VVD-> PVV?
WNL.tvquote:VVD-leider Dilan Yeşilgöz vindt dat haar tweet over Douwe Bob niet heeft geholpen om de dialoog te voeren over het recht van Joden om zichzelf te zijn.
Daar zit ook wel wat in. Maar de kant van degenen die aan religie zouden kunnen verdienen bedient ze al.quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze kan ook nog tot het geloof komen en bij een religieuze partij terecht komen.
Ik koop dit niet. Politici weten heel goed wat ze doen en hoe ze de stemmer kunnen manipuleren. Het wetenschappelijke bureau van de VVD is hier volgens mij dagelijks mee bezig. Yesilgoz liegt keer op keer. al vanaf haar SP tijd als lid en nu zit ze in de top van de landelijke politiek. Ze deed zich notabene voor als adviseur van een wethouder van GL, wat ze dus niet was.quote:
als je gedronken hebt zeker,, ik droom dan van beestjesquote:
Etnische minderheden beschermen mag wel, maar alleen als het de juiste etnische minderheden zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:41 schreef Bluesdude het volgende:
Die watermeloenenboosheid van Yesilgöz had ik gemist vorig jaar
Lees en zie de clip
Zij beweert dat afbeeldingen van watermeloenen een hondenfluitje zijn voor steun aan Hamas .
Verder zei ze expliciet dat Esther Ouwehands antisemitisch tweette met die watermeloenen.
Lees: https://nos.nl/artikel/25(...)-is-wat-het-betekent
Tweet van Esther Ouwehand die toen al zag dat Yesilgoz mensen ophitste met die beschuldigingen van jodenhaat.
Je kunt ook te ver doorschieten met woke ic een etnische minderheid op deze wijze willen beschermen.
Doet me denken aan de ontvoering van Jules Croiset ---> ook doorgeschoten
Ik wist niet dat ze ook nog bij de PvdA gezeten heeft. Hoe kun je iemand die zo flexibel van opvattingen is nu serieus nemen. Het hele spectrum doorlopen binnen 20 jaar. Hoezo opportunistisch.quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Carrierepad van Dilan
SP->GroenLinks->PvdA->VVD-> PVV?
Ik heb niets met Yesilgöz en nog veel en veel minder met de VVD, maar deze opvatting deel ik niet. Door overal een kijkje te nemen kun je natuurlijk wel jouw eigen politieke opvattingen toetsen en eventueel bijschaven waar nodig.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:11 schreef Havermout2 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze ook nog bij de PvdA gezeten heeft. Hoe kun je iemand die zo flexibel van opvattingen is nu serieus nemen. Het hele spectrum doorlopen binnen 20 jaar. Hoezo opportunistisch.
Zoals Mona Keizer. Pure selfkickers. Maarten Van Rooijen mag je ook niet vergeten.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:11 schreef Havermout2 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze ook nog bij de PvdA gezeten heeft. Hoe kun je iemand die zo flexibel van opvattingen is nu serieus nemen. Het hele spectrum doorlopen binnen 20 jaar. Hoezo opportunistisch.
Geef haar nog 3 jaar, dan is ze persvoorlichter voor Trumpquote:Op zondag 6 juli 2025 13:11 schreef Havermout2 het volgende:
[..]
Maarten heeft het ook niet meer helemaal helder.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:58 schreef Bluesdude het volgende:
Yesilgöz: Omdat we in de tweede wereldoorlog hebben gezien wat er kan gebeuren als de hele wereld zich keert tegen Joden
Maarten van Rossem: Dat is kletskoek
Bekijk deze YouTube-video
Nou Maarten? Beantwoord Etto van Mossadië eens.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maarten heeft het ook niet meer helemaal helder.
Dat Joodse studenten aan universiteiten verteld wordt dat ze beter weg kunnen blijven, vind je daar nog wat van? Of Maarten?
Mossadië?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:26 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Nou Maarten? Beantwoord Etto van Mossadië eens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |