abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juli 2025 @ 22:59:38 #51
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_218105466
Dilan ontstijgt maar net het niveautje Wilders of vd Plas.

Men zou twitter ed moeten verbieden voor kamerleden.
  woensdag 2 juli 2025 @ 23:02:39 #52
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218105483
Je gaat bijna denken dat ze eigenlijk nog van de SP is, en uitgezonden om de VVD de vernieling in te helpen.
pi_218105563
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 22:59 schreef Nebelwerfer het volgende:
Dilan ontstijgt maar net het niveautje Wilders of vd Plas.

Men zou twitter ed moeten verbieden voor kamerleden.
Carrierepad van Dilan
SP->GroenLinks->PvdA->VVD-> PVV?
  woensdag 2 juli 2025 @ 23:29:55 #54
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218105619
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 23:16 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Carrierepad van Dilan
Ze kan ook nog tot het geloof komen en bij een religieuze partij terecht komen.
  woensdag 2 juli 2025 @ 23:32:34 #55
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_218105628
Die wil niet onder een Wilders dienen. Eerder een eigen partijtje met eigen schreeuwpunten.
pi_218105721
quote:
VVD-leider Dilan Yeşilgöz vindt dat haar tweet over Douwe Bob niet heeft geholpen om de dialoog te voeren over het recht van Joden om zichzelf te zijn.
WNL.tv

Zei ze dat in de video van vandaag met deze woorden: de dialoog te voeren over het recht van Joden om zichzelf te zijn
Waarom is die daloog nodig. Wees gewoon wie je bent...Dat natuurlijk recht heeft iedereen.
Of bedoelt ze het recht om zionist te zijn ? Vrije meningsuiting dus... dat recht heeft men toch al?
Andere mensen hebben andere meningen en zij hebben ook het recht die mening te uiten en zichzelf te zijn daarin, bijv het zionisme en moordpartijen te Gaza verwerpen
Dat recht is Vrijheid en Democratie oftewel wat de VVD zegt te willen.

Zie de pagina verder met de peiling : Ging Dilan Yesilgöz te ver door Douwe Bob van Jodenhaat te betichten?
77% Ja ... 23% Nee.
Toch, hoeveel rechtse kiezers deden mee met deze peiling
pi_218105736
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 23:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ze kan ook nog tot het geloof komen en bij een religieuze partij terecht komen.
Daar zit ook wel wat in. Maar de kant van degenen die aan religie zouden kunnen verdienen bedient ze al.
pi_218112455
In commentaren word Yesilgöz verweten Wilders na te doen, populistisch rechts te zijn voor zetelwinst.
Ik zie dat niet zo. Ze is pro-zionistisch en pro het verdedigen van joden tegen kritiek en agressie uit de Nederlandse samenleving.
En hierin is ze geradicaliseerd. Vandaar de valse beschuldiging van Douwe Bob en een video zonder excuses met een lang verhaal waarom ze nog steeds hem jodenhaat verwijt.
De redactie van Trouw zoekt de verklaring voor haar gedrag in de verkeerde richting.
Ze is een geradicaliseerde activiste. Ongenuanceerd, te vuur en te zwaard de vijand willen neerslaan
https://www.trouw.nl/opin(...)%2Fwww.google.com%2F

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 03-07-2025 22:05:09 ]
pi_218115205
Die watermeloenenboosheid van Yesilgöz had ik gemist vorig jaar
Lees en zie de clip
Zij beweert dat afbeeldingen van watermeloenen een hondenfluitje zijn voor steun aan Hamas .
Verder zei ze expliciet dat Esther Ouwehands antisemitisch tweette met die watermeloenen.
Lees: https://nos.nl/artikel/25(...)-is-wat-het-betekent
Tweet van Esther Ouwehand die toen al zag dat Yesilgoz mensen ophitste met die beschuldigingen van jodenhaat.

Je kunt ook te ver doorschieten met woke ic een etnische minderheid op deze wijze willen beschermen.
Doet me denken aan de ontvoering van Jules Croiset ---> ook doorgeschoten
  vrijdag 4 juli 2025 @ 01:37:19 #60
510207 Rijksambtenaar
Ambtenaar in functie
pi_218115292
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 19:26 schreef Bluesdude het volgende:
En hierin is ze geradicaliseerd.
Ik koop dit niet. Politici weten heel goed wat ze doen en hoe ze de stemmer kunnen manipuleren. Het wetenschappelijke bureau van de VVD is hier volgens mij dagelijks mee bezig. Yesilgoz liegt keer op keer. al vanaf haar SP tijd als lid en nu zit ze in de top van de landelijke politiek. Ze deed zich notabene voor als adviseur van een wethouder van GL, wat ze dus niet was.

Alleen bij Baudet zal ik het wel geloven, die is echt geradicaliseerd in zijn waanbeelden.
pi_218119946
Een interessante column op Joop.
De auteur betoogt niet dat Yesilgöz bewust wilderiaans hitsend doet om zetels te winnen straks.
Hij verwijt haar wel : "met grove leugens onze samenleving elke dag verder te polariseren en eenieder die zich verzet tegen Israëls genocidale misdaden te criminaliseren. "
pi_218119962
Lekker stukje in de Volkskrant over Dilan.
-nee-
pi_218126616
Peiling van de Gelderlander:

VVD-leider Dilan Yesilgöz moet excuses aanbieden aan Douwe Bob
Eens (74%)
Oneens (26%)
  zondag 6 juli 2025 @ 12:40:40 #64
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_218138273
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 16:27 schreef superniger het volgende:
Ik droom weleens over Dilan 🫣
als je gedronken hebt zeker,, ik droom dan van beestjes
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 6 juli 2025 @ 12:59:19 #65
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218138411
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 00:41 schreef Bluesdude het volgende:
Die watermeloenenboosheid van Yesilgöz had ik gemist vorig jaar
Lees en zie de clip
Zij beweert dat afbeeldingen van watermeloenen een hondenfluitje zijn voor steun aan Hamas .
Verder zei ze expliciet dat Esther Ouwehands antisemitisch tweette met die watermeloenen.
Lees: https://nos.nl/artikel/25(...)-is-wat-het-betekent
Tweet van Esther Ouwehand die toen al zag dat Yesilgoz mensen ophitste met die beschuldigingen van jodenhaat.

Je kunt ook te ver doorschieten met woke ic een etnische minderheid op deze wijze willen beschermen.
Doet me denken aan de ontvoering van Jules Croiset ---> ook doorgeschoten
Etnische minderheden beschermen mag wel, maar alleen als het de juiste etnische minderheden zijn.

Blijft frappant dat dezelfde beweging die nu al jaren over 'institutioneel racisme', 'koloniaal verleden' en 'onbewuste rassenhaat' blčrt, ineens momenten van zelfreflectie krijgt ('doorschieten') wanneer het minderheden betreft die in het intersectionele model nu eenmaal minder sympathie verdienen.

Ondertussen mag men natuurlijk verder gewoon met verve anderen blijven betichten van racisme, islamofobie, vrouwenhaat, transhaat en 'witte superioriteitsgevoelens'. Ga het alleen niet over joden hebben, die moeten gewoon niet zo zeuren, ook al zijn zij op dit moment in dit land de daadwerkelijke slachtoffers van irrationele, politiek gedreven afkeer. Aan universiteiten wordt Joodse studenten al gewoon verteld om weg te blijven. Universiteiten met gescheiden gebedsruimten, nog wel... in dit oh zo islamofobische, racistische land vol onderdrukking.

https://research.vu.nl/en(...)n%20en%20medewerkers.

Zo ver zijn we al afgezakt.

Hetgeen wederom aantoont wat een selectieve, onbelezen, partizanenclub de zogenaamde 'anti-racisten' hobbyvereniging is.

[ Bericht 2% gewijzigd door EttovanBelgie op 06-07-2025 13:04:56 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218138542
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 23:16 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Carrierepad van Dilan
Ik wist niet dat ze ook nog bij de PvdA gezeten heeft. Hoe kun je iemand die zo flexibel van opvattingen is nu serieus nemen. Het hele spectrum doorlopen binnen 20 jaar. Hoezo opportunistisch.
  zondag 6 juli 2025 @ 14:51:43 #67
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218139558
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 13:11 schreef Havermout2 het volgende:

[..]
Ik wist niet dat ze ook nog bij de PvdA gezeten heeft. Hoe kun je iemand die zo flexibel van opvattingen is nu serieus nemen. Het hele spectrum doorlopen binnen 20 jaar. Hoezo opportunistisch.
Ik heb niets met Yesilgöz en nog veel en veel minder met de VVD, maar deze opvatting deel ik niet. Door overal een kijkje te nemen kun je natuurlijk wel jouw eigen politieke opvattingen toetsen en eventueel bijschaven waar nodig.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  Trouwste user 2022 zondag 6 juli 2025 @ 17:15:29 #68
7889 tong80
Spleenheup
pi_218141707
quote:

[..]
Zoals Mona Keizer. Pure selfkickers. Maarten Van Rooijen mag je ook niet vergeten.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_218143069
quote:

[..]
Geef haar nog 3 jaar, dan is ze persvoorlichter voor Trump :)
pi_218143634
Deze politica lijkt na de verkiezingen nog maar één doel te hebben: zoveel mogelijk belastinggeld die door de hardwerkende nederlander wordt betaalt rechtstreeks door te sluizen naar het bedrijfsleven.

Tijdens de verkiezingscampagnes worden er mooie beloften gedaan over investeren in onderwijs, zorg en huisvesting. Maar zodra de stemmen binnen zijn, blijft daar in de praktijk weinig van over bij de VVD.

Ik heb jarenlang op de VVD gestemd, maar ben daarmee gestopt vanwege het herhaaldelijke gebrek aan oprechtheid en de verkiezingsbelofte niet na te komen.

Misschien wordt het tijd om een keer links te stemmen in de hoop dat ons belastinggeld dan ten goede komt aan zorg, onderwijs en voorzieningen waar gewone Nederlanders echt iets aan hebben, in plaats van aan bedrijven die al genoeg steun krijgen onder het mom van economische noodzaak en de Nederlandse belastingbetalers weer met lege handen staat.

Ja mijn stem gaat de volgende keer naar LINKS en niet naar deze troela.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_218161910
Yesilgöz: Omdat we in de tweede wereldoorlog hebben gezien wat er kan gebeuren als de hele wereld zich keert tegen Joden
Maarten van Rossem: Dat is de bekende kletskoek
Bekijk deze YouTube-video

De hele wereld ? Zo heb ik dat niet geleerd op school.
  dinsdag 8 juli 2025 @ 20:59:43 #72
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218161928
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 20:58 schreef Bluesdude het volgende:
Yesilgöz: Omdat we in de tweede wereldoorlog hebben gezien wat er kan gebeuren als de hele wereld zich keert tegen Joden
Maarten van Rossem: Dat is kletskoek
Bekijk deze YouTube-video
Maarten heeft het ook niet meer helemaal helder.

Dat Joodse studenten aan universiteiten verteld wordt dat ze beter weg kunnen blijven, vind je daar nog wat van? Of Maarten?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218162299
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Maarten heeft het ook niet meer helemaal helder.

Dat Joodse studenten aan universiteiten verteld wordt dat ze beter weg kunnen blijven, vind je daar nog wat van? Of Maarten?
Nou Maarten? Beantwoord Etto van Mossadië eens.
  dinsdag 8 juli 2025 @ 21:27:21 #74
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218162316
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 21:26 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Nou Maarten? Beantwoord Etto van Mossadië eens.
Mossadië?

Dijenkletser.

Maar toe, wat vind jij ervan dat Joodse studenten door decanen verteld wordt dat het beter is weg te blijven?

Probeer eens een redelijk antwoord te geven i.p.v. je complottheoriegedreven nonsense.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 8 juli 2025 @ 21:28:16 #75
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218162334
Guttegut wat heeft 'progressief' Nederland ineens interesse in mensenrechten in het Midden-Oosten.

Lachwekkend.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')