het topic heeft een schup gekregenquote:Op maandag 15 juni 2026 21:07 schreef Lienekien het volgende:
Is er nog een mod over?
VER / Nakoming eisen bij ruilhandel
ja mee eens. maar dat lijkt me niet dat moderatie daar iets aan kan doen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 12:44 schreef Lienekien het volgende:
WGR / Bestelling racefietsbanden bij Declathon: geen levering/ feedback
Wel een beetje lullig: een topic openen met een probleem, adviezen krijgen, pas weer reageren als mensen na een paar weken vragen hoe het ervoor staat, zonder nou te vertellen hoe het verder verlopen is.
ik zie geen TR dus ik kan me voorstellen dat dat niet opvalt bij de moderatiequote:Op zondag 16 augustus 2026 16:23 schreef freak1 het volgende:
is dit het nieuwe niveau van WGR?
WGR / boete Palermo door binnenrijden ZTL zone
TS krijgt een reeks antwoorden inc. juridische onderbouwing maar krijgt vervolgens alle ruimte om er een trolltopic van te maken?
prima als dat de nieuwe insteek is maar dan geef ik ook geen adviezen meer..
Volgens mij had de moderatie een maand geleden al gereageerd in het betreffende topic.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja mee eens. maar dat lijkt me niet dat moderatie daar iets aan kan doen.
We kunnen niet elke TS er aan de haren bij slepen.
[..]
is er uberhaupt moderatie hier? oprechte vraag, geen sarcasme.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie geen TR dus ik kan me voorstellen dat dat niet opvalt bij de moderatie
Maar ik zal het topic even onder de aandacht brengen bij de heren.
Ik probeer hem eigenlijk gewoon te negeren, user lijkt vooral uit te zijn op provocatie. Volgens mij kan deze user niet goed omgaan met vraagstellingen die zijn abstractie niveau overstijgen. Bij dergelijke topics waarin dat het geval is kan de user het topic het beste vermijden en zich bezighouden met zaken die hij wel begrijpt en zou er dus goed aan doen om het topic te vermijden en zich bezighouden met zaken die minder woede/provocatie oproepen.quote:Op maandag 17 augustus 2026 07:54 schreef nostra het volgende:
Zo zuur is het ook allemaal weer niet.
quote:Op maandag 17 augustus 2026 08:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik probeer hem eigenlijk gewoon te negeren, user lijkt vooral uit te zijn op provocatie. Volgens mij kan deze user niet goed omgaan met vraagstellingen die zijn abstractie niveau overstijgen. Bij dergelijke topics waarin dat het geval is kan de user het topic het beste vermijden en zich bezighouden met zaken die hij wel begrijpt en zou er dus goed aan doen om het topic te vermijden en zich bezighouden met zaken die minder woede/provocatie oproepen.
quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:40 schreef phpmystyle het volgende:
Vervelende is dat je soms neit weet of zo'n topic serieus is of niet.
Kan de moderatie daar niet op letten?
Soms verdient een topic oprechte aandacht, maar in andere gevallen dient het topic naar ONZ doorverwezen te worden.
man, paard, voorbeelden.quote:Op maandag 17 augustus 2026 08:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik probeer hem eigenlijk gewoon te negeren, user lijkt vooral uit te zijn op provocatie. Volgens mij kan deze user niet goed omgaan met vraagstellingen die zijn abstractie niveau overstijgen. Bij dergelijke topics waarin dat het geval is kan de user het topic het beste vermijden en zich bezighouden met zaken die hij wel begrijpt en zou er dus goed aan doen om het topic te vermijden en zich bezighouden met zaken die minder woede/provocatie oproepen.
Maar jij richting @blomke mag het wel?quote:Op maandag 17 augustus 2026 09:30 schreef freak1 het volgende:
ook zijn al deze ad hominems als "wat deze user wel begrijpt" en "zijn abstracte niveau overstijgen" volkomen onnodig en zijn enkel trollend.
wellicht is ONZ de beste plek voor je.
nope. en daar laat ik mij zeker ook tot uitlokken. met het verschil daarbij dat et over het algemeen in een actie-reactie is waarbij er poging tot topic kaap gedaan wordt maar nee, dat mag ik ook niet.quote:Op maandag 17 augustus 2026 11:34 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Maar jij richting @:Blomke mag het wel?
Nou dan.quote:Op maandag 17 augustus 2026 12:13 schreef freak1 het volgende:
[..]
nope. en daar laat ik mij zeker ook tot uitlokken. met het verschil daarbij dat et over het algemeen in een actie-reactie is waarbij er poging tot topic kaap gedaan wordt maar nee, dat mag ik ook niet.
ik heb hoop wgr Enzo en realiteit wat ik met mensen wil bespreken die er meer vanaf weten als ik.quote:Op maandag 17 augustus 2026 12:23 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Nou dan.
Ik zie de topic kaap zo 1 2 3 ook niet.
ik kan wel voorbeelden geven maar daar gaat het hier niet om.quote:Op maandag 17 augustus 2026 12:23 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Nou dan.
Ik zie de topic kaap zo 1 2 3 ook niet.
Niet klagen over iets waar jij jezelf minstens zo vaak schuldig aan maakt.quote:Op maandag 17 augustus 2026 12:43 schreef freak1 het volgende:
[..]
ik kan wel voorbeelden geven maar daar gaat het hier niet om.
jij ziet niet dat wanneer er in het door mij gelinkte topic TS geen enkele intentie had om serieus om te gaan met serieuze antwoorden en wanneer deze gegeven worden, er enkel en alleen met ad hominems gereageerd wordt?
je hebt helemaal gelijk. op de man spelen is iets waar jij nog nooit je schuldig aan hebt gemaakt.quote:Op maandag 17 augustus 2026 19:28 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Niet klagen over iets waar jij jezelf minstens zo vaak schuldig aan maakt.
Zelf heb je 'geen behoefte' je gedrag aan te passen. Tsja ....![]()
Verbeter de wereld, begin bij jezelf![]()
Ik zie je voorbeelden graag tegemoet (als je dat sarcastisch bedoelt).quote:Op maandag 17 augustus 2026 19:32 schreef freak1 het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk. op de man spelen is iets waar jij nog nooit je schuldig aan hebt gemaakt.
mij vind je niet meer in WGR.
insgelijks. ik heb zeker op de man gespeeld als het aankomt op de trolls in topics waarin het standaard riedeltje weer opgerakeld wordt met "ja maar je had maar een huis moeten komen in jaren 80" en "gewoon hard werken" en die andere onzin vanuit een ivoren toren.quote:Op maandag 17 augustus 2026 19:34 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ik zie de voorbeelden graag tegemoet.
Ook op niet-trolls.quote:Op maandag 17 augustus 2026 19:37 schreef freak1 het volgende:
[..]
insgelijks. ik heb zeker op de man gespeeld als het aankomt op de trolls in topics waarin het standaard riedeltje weer opgerakeld wordt met "ja maar je had maar een huis moeten komen in jaren 80" en "gewoon hard werken" en die andere onzin vanuit een ivoren toren.
maar nooit, en dan ook nooit op een TS die een eerlijke vraagt stelt; noch op een bijdrage in een topic die hout snijd.
maar @:danny is vooral geinteresseerd in shitification van Fok!. meer posts = meer adverteerders. meer shit = meer mensen die een abbo nemen om de shit te filteren. het is gewoon een verdienmodel dat er meer mensen lopen te trollen. niet voor niets is WGR een extensie van ONZ aan het worden. het zou me niets verbazen als de helft van de topics door een AI worden geplaatst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |