Nee hoor, allerminstquote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:50 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Tjongejonge, en dat allemaal omdat je vibrator-grap met een 2/10 werd beoordeeld.
In al mijn jaren hier op FOK! ben ik nog nooit niet serieus geweest, dus ik stel deze vraag geenszins op prijsquote:
Ja de groeten aan je penis-baas hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:19 schreef 2thmx het volgende:
[..]
In al mijn jaren hier op FOK! ben ik nog nooit niet serieus geweest, dus ik stel deze vraag geenszins op prijs.
Alweer de penis-baas?quote:
Niet alleen in dat topic. Eigenlijk gewoon altijd welquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:01 schreef Troel het volgende:
Ik weet niet of er nog iets van een complimententopic is. Maar ik ben van mening dat de manier waarop @:freak1 helpt in het Tandartstopic van @:User16909 een compliment waard is. Hij neemt duidelijk uitgebreid de tijd om te reageren, maar zijn reacties zijn ook gewoon echt behulpzaam.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:01 schreef Troel het volgende:
Ik weet niet of er nog iets van een complimententopic is. Maar ik ben van mening dat de manier waarop @:freak1 helpt in het Tandartstopic van @:User16909 een compliment waard is. Hij neemt duidelijk uitgebreid de tijd om te reageren, maar zijn reacties zijn ook gewoon echt behulpzaam.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:40 schreef r_one het volgende:
[..]
Niet alleen in dat topic. Eigenlijk gewoon altijd wel![]()
Hoewel hij wel erg lang van stof is altijd, dat kan soms wat vermoeiend zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |