Ow haha crap. Ik had toevallig een charli xcx liedje op mijn oortjes dus roeptoeterde dat ffquote:
Dat stond er niet bijquote:
Kwam ook inbeeld toen ik zocht op het woordje bratquote:Op woensdag 4 juni 2025 15:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ow haha crap. Ik had toevallig een charli xcx liedje op mijn oortjes dus roeptoeterde dat ff
En ik maar denken dat het een sub is die graag uitdaagt.quote:
Ik ook (hier wachten tot mijn collega klaar is met zijn meeting zodat we kunnen tafelvoetballen)quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:24 schreef Kissingbird het volgende:
verwend of slecht luisterend wordt wel eens tegen een kind gezegd
Maar ik ga wat doen
quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:25 schreef aeque het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het een sub is die graag uitdaagt.![]()
Lekker zeg. Vanmiddag tijdens het pauzerondje wandelen was het niet zonnig maar wat betreft temperatuur heel goed te doen met korte mouwen.quote:
Het is ook niet koud buiten..quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lekker zeg. Vanmiddag tijdens het pauzerondje wandelen was het niet zonnig maar wat betreft temperatuur heel goed te doen met korte mouwen.
Als je de zon zoekt mag je hem hier komen ophalen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is ook niet koud buiten..
Heb hier wel wat buitjes gehad
Die is hier al lees post #62quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je de zon zoekt mag je hem hier komen ophalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |