Helpt het feit dat Bontebal niet echt in God gelooft?quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ik heb wel een aantal zaken die voor mij principieel heel belangrijk zijn en die wringen met de C van CDA. Dus dat maakt dat ik wel terughoudend ben om daarop te stemmen. Het zou ook de eerste keer ooit zijn dat ik op een dergelijk partij stem.
Is wel de doelgroep van de BBB.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:21 schreef over_hedge het volgende:
Ik denk niet dat mensen die het woord game changer niet snappen een debat gaan zitten kijken.
Gevat op het juiste momentquote:
Of wellicht dat de C helemaal niet staat voor de bijbel in de zin zoals SGP deze hanteerd?quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:21 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Helpt het feit dat Bontebal niet echt in God gelooft?
Tja, blijkbaar is een deel van haar doelgroep de geestelijk gehandicapten is... Zelfkennis?quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gevat op het juiste moment![]()
Maar ook wel weer gênant van Carolien
Dat is wel hoe hij het gisteren uitlegde bij VIquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:23 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Of wellicht dat de C helemaal niet staat voor de bijbel in de zin zoals SGP deze hanteerd?
Geldt dat ook niet voor de PVV denk je?quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:24 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Tja, blijkbaar is een deel van haar doelgroep de geestelijk gehandicapten is... Zelfkennis?
Eerder het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:24 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Dat is wel hoe hij het gisteren uitlegde bij VI
Het is natuurlijk ook je reinste onzin. Ze miept over 'mensen die moeite hebben met taal'. Die gaan geen kamerdebat volgen. Een lullig stukje Engels is in een land dat bovenaan de EF English Proficiency List staat ook echt geen punt. Kwam bij mij meer over als een stukje schoppen naar de Randstad waar de voertaal in sommige (binnen)steden zo ongeveer Engels is.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:22 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nogal, ja.
Caroline kan nu wel een borrel ("a drink") gebruiken.
Bovendien was zowel de verbale als non-verbale actie van Timmermans bedoeld als knipoog, niet als arrogantie.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:24 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Tja, blijkbaar is een deel van haar doelgroep de geestelijk gehandicapten is... Zelfkennis?
Hier een uitleg over de C van CDA volgens Bontenbal: https://cvandaag.nl/10605(...)f-nooit-op-de-bijbelquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:23 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Of wellicht dat de C helemaal niet staat voor de bijbel in de zin zoals SGP deze hanteert?
Bizar vind ik datquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ook wel bijzonder hoe Yesilgoz vindt dat PVV stemmers niet genegeerd mogen worden. Maar dat ze ongeveer de morele verplichting heeft alle linkse kiezers te negeren.
Die slachtofferrol hebben ze bij domrechts (BBB, PVV, FVD en JA21) zo ongeveer uitgevonden.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:26 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Bovendien was zowel de verbale als non-verbale actie van Timmermans bedoeld als knipoog, niet als arrogantie.
Maar een slachtofferrol aannemen kan heel aantrekkelijk (en electoraal gunstig) zijn.
Ze zit ver in de rechts conservatieve hoek van de VVD, waarschijnlijk ook weer een reactie op jarenlang Rutte.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ook wel bijzonder hoe Yesilgoz vindt dat PVV stemmers niet genegeerd mogen worden. Maar dat ze ongeveer de morele verplichting heeft alle linkse kiezers te negeren.
Daarnaast is onze grondwet en die van gans-europa gebouwd op Joods-Christelijke normen en waarden. Maar dat lijkt niet iedereen zich meer te beseffen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:26 schreef Hanca het volgende:
[..]
Hier een uitleg over de C van CDA volgens Bontenbal: https://cvandaag.nl/10605(...)f-nooit-op-de-bijbel
“Wij zijn een christendemocratische partij. Wij baseren ons op allerlei waarden en die worden door heel veel mensen gedeeld. Ik denk door de meeste Nederlanders wel. Dat je zorg moet dragen voor arme mensen, dat je respectvol moet zijn, dat je niet moet stelen. De Tien Geboden zijn toch aardige regels om je aan te houden. Ik zou mezelf nooit beroepen op de Bijbel. Ik heb dat nog nooit gedaan. Het CDA is een christendemocratische partij en de uitgangspunten komen overduidelijk uit de joods-christelijke cultuur. Daar zitten ook mijn inspiratiebronnen. Maar het CDA is altijd al een veel bredere partij geweest dan alleen een christelijke partij.”
Ik vrees/vermoed dat dat met persoonlijke ervaringen te maken heeft.quote:
Nee, want de C blijft bestaan en een belangrijke pijler van de partij.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:21 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Helpt het feit dat Bontebal niet echt in God gelooft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |