abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf woensdag 4 juni 2025 @ 14:21:19 #2
364681 over_hedge
pi_217847977
Ik denk niet dat mensen die het woord game changer niet snappen een debat gaan zitten kijken.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_217847978
Oke, die was best leuk van Bosma.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 4 juni 2025 @ 14:21:42 #4
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217847980
:D :D
pi_217847981
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juni 2025 14:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat sowieso, maar ik heb wel een aantal zaken die voor mij principieel heel belangrijk zijn en die wringen met de C van CDA. Dus dat maakt dat ik wel terughoudend ben om daarop te stemmen. Het zou ook de eerste keer ooit zijn dat ik op een dergelijk partij stem.
Helpt het feit dat Bontebal niet echt in God gelooft?
  woensdag 4 juni 2025 @ 14:21:57 #6
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217847984
Dedain gebruiken is überhaupt een gamechanger?
pi_217847987
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 14:21 schreef over_hedge het volgende:
Ik denk niet dat mensen die het woord game changer niet snappen een debat gaan zitten kijken.
Is wel de doelgroep van de BBB. :P

en de PVV ook trouwens.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 4 juni 2025 @ 14:22:21 #8
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217847990
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 14:21 schreef Monolith het volgende:
Gevat op het juiste moment :D
Maar ook wel weer gênant van Carolien
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217847993
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 14:21 schreef Monolith het volgende:
Nogal, ja.
Caroline kan nu wel een borrel ("a drink") gebruiken.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_217848001
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 14:21 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Of wellicht dat de C helemaal niet staat voor de bijbel in de zin zoals SGP deze hanteerd?
pi_217848007
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 14:22 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Gevat op het juiste moment :D
Maar ook wel weer gênant van Carolien
Tja, blijkbaar is een deel van haar doelgroep de geestelijk gehandicapten is... Zelfkennis?
pi_217848015
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 14:23 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Of wellicht dat de C helemaal niet staat voor de bijbel in de zin zoals SGP deze hanteerd?
Dat is wel hoe hij het gisteren uitlegde bij VI
  woensdag 4 juni 2025 @ 14:24:54 #13
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217848020
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 14:24 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Tja, blijkbaar is een deel van haar doelgroep de geestelijk gehandicapten is... Zelfkennis?
Geldt dat ook niet voor de PVV denk je?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217848026
quote:

[..]
Dat is wel hoe hij het gisteren uitlegde bij VI
Eerder het tegenovergestelde.
pi_217848028
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 14:22 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Nogal, ja.
Caroline kan nu wel een borrel ("a drink") gebruiken.
Het is natuurlijk ook je reinste onzin. Ze miept over 'mensen die moeite hebben met taal'. Die gaan geen kamerdebat volgen. Een lullig stukje Engels is in een land dat bovenaan de EF English Proficiency List staat ook echt geen punt. Kwam bij mij meer over als een stukje schoppen naar de Randstad waar de voertaal in sommige (binnen)steden zo ongeveer Engels is.
pi_217848036
Ook wel bijzonder hoe Yesilgoz vindt dat PVV stemmers niet genegeerd mogen worden. Maar dat ze ongeveer de morele verplichting heeft alle linkse kiezers te negeren.
pi_217848037
quote:

[..]
Bovendien was zowel de verbale als non-verbale actie van Timmermans bedoeld als knipoog, niet als arrogantie.
Maar een slachtofferrol aannemen kan heel aantrekkelijk (en electoraal gunstig) zijn.
pi_217848043
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 14:23 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Of wellicht dat de C helemaal niet staat voor de bijbel in de zin zoals SGP deze hanteert?
Hier een uitleg over de C van CDA volgens Bontenbal: https://cvandaag.nl/10605(...)f-nooit-op-de-bijbel

“Wij zijn een christendemocratische partij. Wij baseren ons op allerlei waarden en die worden door heel veel mensen gedeeld. Ik denk door de meeste Nederlanders wel. Dat je zorg moet dragen voor arme mensen, dat je respectvol moet zijn, dat je niet moet stelen. De Tien Geboden zijn toch aardige regels om je aan te houden. Ik zou mezelf nooit beroepen op de Bijbel. Ik heb dat nog nooit gedaan. Het CDA is een christendemocratische partij en de uitgangspunten komen overduidelijk uit de joods-christelijke cultuur. Daar zitten ook mijn inspiratiebronnen. Maar het CDA is altijd al een veel bredere partij geweest dan alleen een christelijke partij.”
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  woensdag 4 juni 2025 @ 14:27:06 #19
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217848048
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 14:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ook wel bijzonder hoe Yesilgoz vindt dat PVV stemmers niet genegeerd mogen worden. Maar dat ze ongeveer de morele verplichting heeft alle linkse kiezers te negeren.
Bizar vind ik dat :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217848052
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 14:26 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Bovendien was zowel de verbale als non-verbale actie van Timmermans bedoeld als knipoog, niet als arrogantie.
Maar een slachtofferrol aannemen kan heel aantrekkelijk (en electoraal gunstig) zijn.
Die slachtofferrol hebben ze bij domrechts (BBB, PVV, FVD en JA21) zo ongeveer uitgevonden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_217848066
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 14:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ze zit ver in de rechts conservatieve hoek van de VVD, waarschijnlijk ook weer een reactie op jarenlang Rutte.
pi_217848067
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 14:26 schreef Hanca het volgende:

[..]
Hier een uitleg over de C van CDA volgens Bontenbal: https://cvandaag.nl/10605(...)f-nooit-op-de-bijbel

“Wij zijn een christendemocratische partij. Wij baseren ons op allerlei waarden en die worden door heel veel mensen gedeeld. Ik denk door de meeste Nederlanders wel. Dat je zorg moet dragen voor arme mensen, dat je respectvol moet zijn, dat je niet moet stelen. De Tien Geboden zijn toch aardige regels om je aan te houden. Ik zou mezelf nooit beroepen op de Bijbel. Ik heb dat nog nooit gedaan. Het CDA is een christendemocratische partij en de uitgangspunten komen overduidelijk uit de joods-christelijke cultuur. Daar zitten ook mijn inspiratiebronnen. Maar het CDA is altijd al een veel bredere partij geweest dan alleen een christelijke partij.”
Daarnaast is onze grondwet en die van gans-europa gebouwd op Joods-Christelijke normen en waarden. Maar dat lijkt niet iedereen zich meer te beseffen.
pi_217848074
Oh huizen bijbouwen, dat er nog nooit een partij op het idee gekomen is om daar werk van te maken. Mischien kan de VVD eens gaan regeren. Die zijn van het bouwen, bouwen, bouwen toch?
pi_217848079
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 14:27 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Bizar vin d ik dat :P
Ik vrees/vermoed dat dat met persoonlijke ervaringen te maken heeft.
Waaronder bedreigingen uit islamitische hoek.
En dat die moslims door 'links' al zo lang worden doodgeknuffeld.

In haar reactie op DENK vanmiddag was ze eigenlijk op haar best. En dan komt die aversie het best naar voren.
Aan de andere kant: als DENK een anti-democratische partij zou zijn, dan is de PVV dat ook. Alleen al zoals de partij intern in opgebouwd. Maar daar heeft Yeşilgöz duidelijk minder problemen mee.
  Moderator woensdag 4 juni 2025 @ 14:30:35 #25
5428 crew  miss_sly
pi_217848081
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 14:21 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Nee, want de C blijft bestaan en een belangrijke pijler van de partij.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')