abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217847270
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 13:09 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Jij denkt dat het alleen maar om criminaliteitscijfers gaat? Als je halve wijk een gesluierd Overvechtistan is met lachgas pompende hangjongeren, GGZ'ers en nieuwe overlastgezinnen die 24/7 Arabische muziek draaien en Arabische winkeltjes waar je niks Nederlands meer herkent en je dochters niet meer over straat durven, dan kan je wel eens denken dat dat niet wenselijk is.
Ik ben in mijn jeugd meerdere keren in elkaar getrimd door wit tuig.
Kinderen moesten soms door ouders begeleid naar school lopen.

Tijdens mijn studententijd was mijn wijk een vrij ruige volkswijk. Enkele dames uit mijn vriendenkring durfden niet met de fiets te komen. Met name het dichtstbijzijnde fietstunneltje was linke soep. Het was nagenoeg allemaal wit tuig daar. Net zoals bij het winkelcentrum. Overdag en vaak ook 's nachts dreunde de flat van kutmuziek. Niet Arabisch, maar Nederlandse kutmuziek. Als je ging klagen, kreeg je een grote bek.

Het idee dat overlast een specifiek immigrantenprobleem zou zijn, is een grote leugen.
In die bewuste wijk is de situatie overigens fors verbeterd, met name door de 'softe' aanpak van gemeente, wijkteams en woningbouwcorporaties om eens naar de oorzaken van alle - vaak asociale - shit te gaan zoeken. En door daarna de wijk op te gaan knappen.
Ik doe het ff rustig aan.
  woensdag 4 juni 2025 @ 13:21:55 #127
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217847271
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 13:20 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Die willen dat hun dorp zo blijft.
Omdat ze gek gemaakt worden door een Wilders die al jaren roept dat er een asieltsunami komt, dat is mijn hele punt.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_217847276
quote:

[..]
Dus ze zijn eigenlijk bang voor iets wat ze zelf niet kennen, maar waar wel voor wordt gewaarschuwd door Wilders die ze dus eigenlijk angst aanpraat?
  Moderator woensdag 4 juni 2025 @ 13:23:09 #129
236264 crew  capricia
pi_217847279
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 13:21 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Omdat ze gek gemaakt worden door een Wilders die al jaren roept dat er een asieltsunami komt, dat is mijn hele punt.
Mwah, er zijn ook wijken waarin mensen wel degelijk de samenstelling zien veranderen. En niet altijd ten goede.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 4 juni 2025 @ 13:24:30 #130
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217847284
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 13:22 schreef XSbig het volgende:

[..]
Dus ze zijn eigenlijk bang voor iets wat ze zelf niet kennen, maar waar wel voor wordt gewaarschuwd door Wilders die ze dus eigenlijk angst aanpraat?
Bang? Weer een gaslighting. Wat dacht je van "men waardeert wat ze hebben".

Het is wel degelijk een realiteit, dus het gaat niet om een irreële angst. Men wil gewoon niet dat hun wijk nog verder uitholt of dezelfde kant opgaat.
pi_217847286
quote:

[..]
Dat is iets wat geen politieke partij waar zal kunnen maken.
pi_217847288
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 13:21 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Soort van idd, maar ook het volgende; Waar komen alle AZC's? De laatste kaart daarvan die ik zag, had er verdomd weinig in gemeenten als Bloemendaal, Laren, Wassenaar, of Blaricum.

Dorpen en sws alles ten oosten van Amersfoort krijgt verdomd weinig aandacht van het tuig in Den Haag, laat staan dat het westen ooit zal kiezen voor een eerlijke verdeling van zaken. Inclusief opvang asielzoekers.
  woensdag 4 juni 2025 @ 13:25:48 #133
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217847291
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 13:23 schreef capricia het volgende:

[..]
Mwah, er zijn ook wijken waarin mensen wel degelijk de samenstelling zien veranderen. En niet altijd ten goede.
Uiteraard veranderen die wijken, maar er is dus ook nu al een hele sterke link tussen wijk en kans om met de politie in aanraking te komen. Waarin volgens mij alleen Marokkaanse jongens van een derde generatie, en Turkse meisjes van een derde generatie uitzonderingen zijn.

Dus qua criminaliteit zullen die wijken niet statistisch te verantwoorden veranderen
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
  woensdag 4 juni 2025 @ 13:25:58 #134
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217847293
Schitterend dat Baudet nu het 'geweten' is van de Kamer
  woensdag 4 juni 2025 @ 13:26:03 #135
396550 Richestorags
pi_217847294
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 13:25 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Dat maakt het alsnog wel een valide gevoel.
pi_217847298
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 13:24 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Bang? Weer een gaslighting. Wat dacht je van "men waardeert wat ze hebben".
Hoe wil je het dan noemen als iemand dreigt te ‘verliezen’ wat ze hebben? (Wat dat ‘verliezen’ ook moge inhouden overigens)
pi_217847299
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 12:53 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Israël had het in januari ook over 50000+ doden waarden 1:2 verhouding Hamas:Burgers. Dus ook volgen hun cijfers kom je gewoon op tenminste 40k directe burgerdoden in juni.

Tevens niet de plek voor deze discussie geloof ik.
Daar heb je vast een betrouwbare bron bij?
pi_217847301
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schitterend dat Baudet nu het 'geweten' is van de Kamer
Mss is hij eindelijk uit z'n psychose gevallen... We houden het in de gaten.
  woensdag 4 juni 2025 @ 13:26:54 #140
396550 Richestorags
pi_217847305
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 13:25 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Uiteraard veranderen die wijken, maar er is dus ook nu al een hele sterke link tussen wijk en kans om met de politie in aanraking te komen. Waarin volgens mij alleen Marokkaanse jongens van een derde generatie, en Turkse meisjes van een derde generatie uitzonderingen zijn.

Dus qua criminaliteit zullen die wijken niet statistisch te verantwoorden veranderen
Het gaat niet alleen om criminaliteitscijfers.... maar herhaal vooral je stokpaardje.
pi_217847311
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 13:26 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Mss is hij eindelijk uit z'n psychose gevallen... We houden het in de gaten.
Hij lijkt dit keer nuchter.
  woensdag 4 juni 2025 @ 13:27:42 #142
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217847312
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 13:25 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Soort van idd, maar ook het volgende; Waar komen alle AZC's? De laatste kaart daarvan die ik zag, had er verdomd weinig in gemeenten als Bloemendaal, Laren, Wassenaar, of Blaricum.

Dorpen en sws alles ten oosten van Amersfoort krijgt verdomd weinig aandacht van het tuig in Den Haag, laat staan dat het westen ooit zal kiezen voor een eerlijke verdeling van zaken. Inclusief opvang asielzoekers.
Absoluut eens, hadden we nou maar zoiets als een Spreidingswet
  woensdag 4 juni 2025 @ 13:27:52 #143
396550 Richestorags
pi_217847314
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 13:26 schreef XSbig het volgende:

[..]
Hoe wil je het dan noemen als iemand dreigt te ‘verliezen’ wat ze hebben? (Wat dat ‘verliezen’ ook moge inhouden overigens)
Waarderen wat ze nu hebben en dat prima vinden? Als ik geen nieuwe garderobe wil omdat ik mijn huidige kledingkast prima vind, ben ik dan bang voor nieuwe kleding?
pi_217847315
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 13:25 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Mensen willen al eeuwenlang dat er niets verandert.
In veel gevallen is dat beslist niet onbegrijpelijk. Maar met het doen van valse beloften door politici en bestuurders, en met hardnekkig navelstaren en groepsdenken los je geen problemen op.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_217847326
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 13:27 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Absoluut eens, hadden we nou maar zoiets als een Spreidingswet
Ja, maar dan nog zie ik een enorme scheve verdeling. En het gaat absoluut niet alleen over AZC's he. Groningen is ook een heel mooi voorbeeld van gebrek aan alle eerlijkheid.
  woensdag 4 juni 2025 @ 13:29:01 #146
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217847330
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 13:26 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Het gaat niet alleen om criminaliteitscijfers.... maar herhaal vooral je stokpaardje.
Oh domme ik, maar denken dat overlast en veilig over straat kunnen te maken hebben met criminaliteit.

Domme Fretwork

:')
pi_217847337
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 13:27 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Waarderen wat ze nu hebben en dat prima vinden? Als ik geen nieuwe garderobe wil omdat ik mijn huidige kledingkast prima vind, ben ik dan bang voor nieuwe kleding?
Nee, ik denk dat je dan bang bent voor verandering. Kan ik opzich wel inkomen, alleen ontkom je nou eenmaal (haast) niet aan verandering.
pi_217847340
Timmermans zet Yesilgoz hier wel aardig klem. Met die nareis op nareis leugen. Leuk dat ze nu popiejopie doet dat Wilders op dezelfde wijze wegloopt. Goed dat hij haar even op haar verantwoording wijst.
Ze heeft geen enkele spijt hiervan? Geen voortschrijdend inzicht dus.
  woensdag 4 juni 2025 @ 13:30:08 #149
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217847341
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 13:28 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Ja, maar dan nog zie ik een enorme scheve verdeling. En het gaat absoluut niet alleen over AZC's he. Groningen is ook een heel mooi voorbeeld van gebrek aan alle eerlijkheid.
Nogmaals, helemaal eens, maar dit kabinet geeft bijvoorbeeld ook in een nachtje de Europese miljardensubsidie op de Lelylijn weg
  woensdag 4 juni 2025 @ 13:31:11 #150
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217847350
Ach ach ieniemienie. Dit kan toch niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')