Ik ben in mijn jeugd meerdere keren in elkaar getrimd door wit tuig.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:09 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Jij denkt dat het alleen maar om criminaliteitscijfers gaat? Als je halve wijk een gesluierd Overvechtistan is met lachgas pompende hangjongeren, GGZ'ers en nieuwe overlastgezinnen die 24/7 Arabische muziek draaien en Arabische winkeltjes waar je niks Nederlands meer herkent en je dochters niet meer over straat durven, dan kan je wel eens denken dat dat niet wenselijk is.
Omdat ze gek gemaakt worden door een Wilders die al jaren roept dat er een asieltsunami komt, dat is mijn hele punt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die willen dat hun dorp zo blijft.
Dus ze zijn eigenlijk bang voor iets wat ze zelf niet kennen, maar waar wel voor wordt gewaarschuwd door Wilders die ze dus eigenlijk angst aanpraat?quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Mwah, er zijn ook wijken waarin mensen wel degelijk de samenstelling zien veranderen. En niet altijd ten goede.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:21 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Omdat ze gek gemaakt worden door een Wilders die al jaren roept dat er een asieltsunami komt, dat is mijn hele punt.
Bang? Weer een gaslighting. Wat dacht je van "men waardeert wat ze hebben".quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:22 schreef XSbig het volgende:
[..]
Dus ze zijn eigenlijk bang voor iets wat ze zelf niet kennen, maar waar wel voor wordt gewaarschuwd door Wilders die ze dus eigenlijk angst aanpraat?
Dat is iets wat geen politieke partij waar zal kunnen maken.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Soort van idd, maar ook het volgende; Waar komen alle AZC's? De laatste kaart daarvan die ik zag, had er verdomd weinig in gemeenten als Bloemendaal, Laren, Wassenaar, of Blaricum.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:21 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Omdat ze gek gemaakt worden door een Wilders die al jaren roept dat er een asieltsunami komt, dat is mijn hele punt.
Uiteraard veranderen die wijken, maar er is dus ook nu al een hele sterke link tussen wijk en kans om met de politie in aanraking te komen. Waarin volgens mij alleen Marokkaanse jongens van een derde generatie, en Turkse meisjes van een derde generatie uitzonderingen zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Mwah, er zijn ook wijken waarin mensen wel degelijk de samenstelling zien veranderen. En niet altijd ten goede.
Dat maakt het alsnog wel een valide gevoel.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:25 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat is iets wat geen politieke partij waar zal kunnen maken.
Hoe wil je het dan noemen als iemand dreigt te ‘verliezen’ wat ze hebben? (Wat dat ‘verliezen’ ook moge inhouden overigens)quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Bang? Weer een gaslighting. Wat dacht je van "men waardeert wat ze hebben".
Daar heb je vast een betrouwbare bron bij?quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:53 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Israël had het in januari ook over 50000+ doden waarden 1:2 verhouding Hamas:Burgers. Dus ook volgen hun cijfers kom je gewoon op tenminste 40k directe burgerdoden in juni.
Tevens niet de plek voor deze discussie geloof ik.
Mss is hij eindelijk uit z'n psychose gevallen... We houden het in de gaten.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schitterend dat Baudet nu het 'geweten' is van de Kamer
Het gaat niet alleen om criminaliteitscijfers.... maar herhaal vooral je stokpaardje.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Uiteraard veranderen die wijken, maar er is dus ook nu al een hele sterke link tussen wijk en kans om met de politie in aanraking te komen. Waarin volgens mij alleen Marokkaanse jongens van een derde generatie, en Turkse meisjes van een derde generatie uitzonderingen zijn.
Dus qua criminaliteit zullen die wijken niet statistisch te verantwoorden veranderen
Hij lijkt dit keer nuchter.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:26 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Mss is hij eindelijk uit z'n psychose gevallen... We houden het in de gaten.
Absoluut eens, hadden we nou maar zoiets als een Spreidingswetquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:25 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Soort van idd, maar ook het volgende; Waar komen alle AZC's? De laatste kaart daarvan die ik zag, had er verdomd weinig in gemeenten als Bloemendaal, Laren, Wassenaar, of Blaricum.
Dorpen en sws alles ten oosten van Amersfoort krijgt verdomd weinig aandacht van het tuig in Den Haag, laat staan dat het westen ooit zal kiezen voor een eerlijke verdeling van zaken. Inclusief opvang asielzoekers.
Waarderen wat ze nu hebben en dat prima vinden? Als ik geen nieuwe garderobe wil omdat ik mijn huidige kledingkast prima vind, ben ik dan bang voor nieuwe kleding?quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:26 schreef XSbig het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan noemen als iemand dreigt te ‘verliezen’ wat ze hebben? (Wat dat ‘verliezen’ ook moge inhouden overigens)
Mensen willen al eeuwenlang dat er niets verandert.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:25 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat is iets wat geen politieke partij waar zal kunnen maken.
Ja, maar dan nog zie ik een enorme scheve verdeling. En het gaat absoluut niet alleen over AZC's he. Groningen is ook een heel mooi voorbeeld van gebrek aan alle eerlijkheid.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:27 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Absoluut eens, hadden we nou maar zoiets als een Spreidingswet
Oh domme ik, maar denken dat overlast en veilig over straat kunnen te maken hebben met criminaliteit.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om criminaliteitscijfers.... maar herhaal vooral je stokpaardje.
Nee, ik denk dat je dan bang bent voor verandering. Kan ik opzich wel inkomen, alleen ontkom je nou eenmaal (haast) niet aan verandering.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:27 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waarderen wat ze nu hebben en dat prima vinden? Als ik geen nieuwe garderobe wil omdat ik mijn huidige kledingkast prima vind, ben ik dan bang voor nieuwe kleding?
Nogmaals, helemaal eens, maar dit kabinet geeft bijvoorbeeld ook in een nachtje de Europese miljardensubsidie op de Lelylijn wegquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog zie ik een enorme scheve verdeling. En het gaat absoluut niet alleen over AZC's he. Groningen is ook een heel mooi voorbeeld van gebrek aan alle eerlijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |