VI is ook veilig terrein natuurlijk.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:11 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Lastige is dat ze het goed doet in praatprogramma's. Gisteren kwam ze nl heel sympathiek over bij VI, tot je haar hier zietDe meeste mensen kijken alleen geen debatten en zien enkel de samenvattingen op het journaal.
Wat is er mis met die vlag?quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:12 schreef superniger het volgende:
Daar sta je dan met je Palestina vlag.
Klopt, neemt niet weg dat dát de programma's zijn waar de gemiddelde stemmer haar ziet. Niet in de debatten, waar ze overigens heel netjes denk terecht wegzette.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
VI is ook veilig terrein natuurlijk.
Simpel idd, ik begrijp het niet helemaal die haat.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:15 schreef Monolith het volgende:
Timmermans als grote Satan, doet het altijd goed bij simpel rechts.
Ook wel tekenend voor het niveau van de argumenten waarop veel kiezers hun stem baseren tegenwoordig, als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:14 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Klopt, neemt niet weg dat dát de programma's zijn waar de gemiddelde stemmer haar ziet. Niet in de debatten, waar ze overigens heel netjes denk terecht wegzette.
Dat is niet anders sinds we massa-media hebben. Doe nou niet alsof dat vroeger zo veel beter was. Wiegel heeft een verkiezing kunnen winnen met één uitspraak in de media; "Sinterklaas bestaat, daar zit hij"quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ook wel tekenend voor het niveau van de argumenten waarop verschillende kiezers hun stem baseren tegenwoordig, als je het mij vraagt.
Het sentiment lijkt bij de VVD dat niks bereiken beter is dan Timmermans de kans te geven.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dus als ik het goed begrijp hoopt rechts Nederland op nog een herhavling van VVD en PVV in de regering? Waarom is Yesilgoz dan eigenlijk boos, ze kunnen dan straks toch gewoon weer verder met waar ze zo onsuccesvol mee bezig waren.
Op zich terecht. Timmermans (en GL) is het probleem, niet de PvdA.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het sentiment lijkt bij de VVD dat niks bereiken beter is dan Timmermans de kans te geven.
Dat sowieso, maar ik heb wel een aantal zaken die voor mij principieel heel belangrijk zijn en die wringen met de C van CDA. Dus dat maakt dat ik wel terughoudend ben om daarop te stemmen. Het zou ook de eerste keer ooit zijn dat ik op een dergelijk partij stem.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:08 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Gewoon op basis van programma stemmen, ipv de poppetjes
Helpt het feit dat Bontebal niet echt in God gelooft?quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ik heb wel een aantal zaken die voor mij principieel heel belangrijk zijn en die wringen met de C van CDA. Dus dat maakt dat ik wel terughoudend ben om daarop te stemmen. Het zou ook de eerste keer ooit zijn dat ik op een dergelijk partij stem.
Dat heeft ze zo uitgesproken ja. En Stoffer lijkt dat ook als angstbeeld te zien. Maar er worden geen argumenten voor gegeven. Waarom is Timmermans dan zoveel erger dan Wilders die onbetrouwbaar is en niet kan leveren.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het sentiment lijkt bij de VVD dat niks bereiken beter is dan Timmermans de kans te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |