SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
oh erg spannend. Je zal wel stijf staan van de zenuwen? Is je vader nu ook fysiek ziek?quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja onder andere. Vrijdag krijgen we als het goed is te horen wat het precies is en hoe dan verder.
Spannendquote:Op woensdag 4 juni 2025 11:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja onder andere. Vrijdag krijgen we als het goed is te horen wat het precies is en hoe dan verder.
Vooral onzeker nu; eigenlijk weten we nog niets. Gisteren en vandaag scans en dan vrijdag al de eerste uitslagen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh erg spannend. Je zal wel stijf staan van de zenuwen? Is je vader nu ook fysiek ziek?
Hopelijk komt er duidelijkheidquote:Op woensdag 4 juni 2025 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral onzeker nu; eigenlijk weten we nog niets. Gisteren en vandaag scans en dan vrijdag al de eerste uitslagen.
Mijn vader voelt zich net zo goed/slecht als voorheen. De klachten waarvan ze dachten dat het nierstenen waren zijn wel wat minder nu, dus de zwaardere pijnstillers neemt hij niet meer.
nou duim voor julliequote:Op woensdag 4 juni 2025 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral onzeker nu; eigenlijk weten we nog niets. Gisteren en vandaag scans en dan vrijdag al de eerste uitslagen.
Mijn vader voelt zich net zo goed/slecht als voorheen. De klachten waarvan ze dachten dat het nierstenen waren zijn wel wat minder nu, dus de zwaardere pijnstillers neemt hij niet meer.
Wie heeft gezegd van wel dan?quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:06 schreef bitterbal het volgende:
eigenlijk is het helemaal niet leuk om ouder te worden
Tot je 30equote:Op woensdag 4 juni 2025 12:06 schreef bitterbal het volgende:
eigenlijk is het helemaal niet leuk om ouder te worden
Ik kijk er naar uitquote:Op woensdag 4 juni 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en dan als vrouw begint de aftakeling
Trots op jouquote:Op woensdag 4 juni 2025 12:17 schreef CherryLips het volgende:
Keurig m'n vitamine D geslikt vandaag.
Dankje. Ja ik ga mee, samen met mijn broer.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou duim voor jullieGa je vrijdag met ze mee?
die mensen willen ook een lekker lang weekendquote:Op woensdag 4 juni 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
Vrijdag hele dag geen NS-treinen door staking van personeel - https://nos.nl/l/2569922
Mooie dag ook weer.
Jahaaaaa.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
Vrijdag hele dag geen NS-treinen door staking van personeel - https://nos.nl/l/2569922
Mooie dag ook weer.
Want een donderdag was beter uit gekomenquote:Op woensdag 4 juni 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
Mooie dag ook weer.
NEINquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want een donderdag was beter uit gekomen
30 februari nog beter.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want een donderdag was beter uit gekomen
Ik heb ook net een afspraak gemaaktquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
In de telefonische wachtrij om afspraak te maken voor ECG (en bloedafname).....![]()
Slimquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb ook net een afspraak gemaaktkomt wel erg dichtbij zo.
Bloedafname afspraak gaat altijd online, maar de röntgenfoto moest ik voor bellen. Ik had zelfs nog vandaag gekundmaar morgen moest ik toch al in het ziekenhuis zijn voor een sollicitatiegesprek dus ik heb de afspraak een half uur voor m'n gesprek
Lekker efficient
Als ze je niet kunnen verstaan kunnen ze weinig anders doen toch?quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Krijg ik iemand aan de lijn . Kunnen ze me niet verstaan en hangen ze op..
Stik er dan maar ook in..
Hoeveel kunnen ze je niet verstaan?quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Krijg ik iemand aan de lijn . Kunnen ze me niet verstaan en hangen ze op..
Stik er dan maar ook in..
Ja okee, maar heb ik daar voor 20 minuten moeten wachten....quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ze je niet kunnen verstaan kunnen ze weinig anders doen toch?
Ik klonk heel ver weg en kreeg de luidspreker niet aan/uitquote:
"Dit gehoorapparaat is fantastisch, ik hoor alles weer!"quote:
Mweh irritantquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik klonk heel ver weg en kreeg de luidspreker niet aan/uit
quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Dit gehoorapparaat is fantastisch, ik hoor alles weer!"
"Was het duur?"
"Het is kwart over zes."
Dat is waar.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nooit enige kwaliteitsgarantie gegeven voor mijn grappen.
waar is de rest?quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel lekker rustig op kantoor vandaag. We zijn met twee.
maandag ook vrijquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waar is de rest?
mijn lange dag is alweer bijna voorbij![]()
bijna weekenddddddddd
omdat ze gewoon alles besmeren, is efficienter. Zie je wel vaker bij horeca maarquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:43 schreef DeZwabber het volgende:
Waarom... Waarom boter op een broodje roomkaas?
dat is ook we lekkerquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yeabutno, hier eventjes niet
wel eerder zomervakantie dan gepland
klagen over klagen, thats the spirit!!!quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:45 schreef UitStraling het volgende:
Tering al die klagende part timers ook
quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:43 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, IEDER broodje had boter. Ook de broodjes met roomkaas of tonijnsalade of eiersalade
dus heb alleen de bovenkantjes gegeten want die waren niet besmeerd, lekker duurzaam
ja, boter is lekkerquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Boter in baksels
Boter om in te bakken
Boter op tosti
Boter op brood
wat vind je van boter op je hoofd?quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Boter in baksels
Boter om in te bakken
Boter op tosti
Boter op brood
Echt he, wie heeft dat verzonnenquote:
Ik smeer alleen boter als ik hagelslag op brood heb.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Boter in baksels
Boter om in te bakken
Boter op tosti
Boter op brood
Tuurlijk moet er boter op brood, anders blijft de hagelslag niet plakken.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Boter in baksels
Boter om in te bakken
Boter op tosti
Boter op brood
quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
wat vind je van boter op je hoofd?
quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:47 schreef essnhills het volgende:
Pakketje opgehaald. Hoefde maar 1x ID te laten zien en 1x te tekenen
Nu heb ik thermosdrinkflessen, dus altijd lekker koud water bij de hand
Ik doe wel af en toe een haarmasker van kokosolie?quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
wat vind je van boter op je hoofd?
Heb je een stanley cup gekocht?quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:47 schreef essnhills het volgende:
mag ik 1 halve veldmuis met patat en appelmoesquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:47 schreef UitStraling het volgende:
Pappa leeuw tegen zijn welpjes "niet zeuren jongens, een veldmuis vult ook prima als jullie eerlijk delen en pappa is gewoon vaak moe en overprikkeld, laat me"
jaquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt he, wie heeft dat verzonnen
Denk je een lekker broodje kaas ofzo te eten proef je alleen maar boter
daarom pindakaasquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Tuurlijk moet er boter op brood, anders blijft de hagelslag niet plakken.
Nah, had nog oude Doppers, en is met name ook voor s nachts of als ik ergens naartoe moet. Dus meer een betere vervangingquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]handig. Maar klinkt ook als minder mini-stapjes?
ha! jaquote:
Gelukkig zijn het met name de leeuwinnen die jagen, dus die welpjes worden prima gevoed door de mama en tantesquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:47 schreef UitStraling het volgende:
Pappa leeuw tegen zijn welpjes "niet zeuren jongens, een veldmuis vult ook prima als jullie eerlijk delen en pappa is gewoon vaak moe en overprikkeld, laat me"
Dat heb ik dan weer nooit gedaan. Aan de andere kant, kruidenboter.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ha! jaheerliepeerlie
boter op brood als beleg, bijv stokbroodje roomboter oid is okémaar brood + boter + beleg nooit
handigquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nah, had nog oude Doppers, en is met name ook voor s nachts of als ik ergens naartoe moet. Dus meer een betere vervanging
Ik moet meer dan gemiddeld drinken dus gewoon altijd water bij de hand
quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik smeer alleen boter als ik hagelslag op brood heb.
Maar zelfs dat is alweer jaren geleden.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Tuurlijk moet er boter op brood, anders blijft de hagelslag niet plakken.
quote:
Zou verse worst eten. of snert, of een pak hagelslag, of zuurkool, gehaktbal, iets wat je daar niet kunt krijgen.quote:
je hebt nog nooit een broodje op met enkel roomboter?quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer nooit gedaan. Aan de andere kant, kruidenboter.
Een wattes?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Weet je wel hoen lekkere boters er bestaan?quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Boter op brood in horeca snap ik toch niet.
thee en ijsklontjes er in doen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:47 schreef essnhills het volgende:
Eigenlijk nooit kale boter, meestal iets anders. Kruidenboter of tapenade oid.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je hebt nog nooit een broodje op met enkel roomboter?bij uiteten/soep oid ook niet?
dat bedoelde ik dusquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou verse worst eten. of snert, of een pak hagelslag, of zuurkool, gehaktbal, iets wat je daar niet kunt krijgen.
En wat vlierbloesemsiroopquote:
Niet bij mijn broodjes kaas oid.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je wel hoen lekkere boters er bestaan?
ohhhhquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit kale boter, meestal iets anders. Kruidenboter of tapenade oid.
Die werken thuis. Vanmorgen was er nog 1 collega, maar die moest naar ander kantoor. En klant was vanmorgen op bezoek, maar die is nu weg.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waar is de rest?
mijn lange dag is alweer bijna voorbij![]()
bijna weekenddddddddd
Ik ga zo versgebakken brood snijden en dan beleggen met hummus, oude kaas, eitje en komkommerquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:56 schreef gianni61 het volgende:
goed vers brood met een lik gezouten roomboter
Er zijn zoveel dingen die heerlijk zijn maar ik niet op m'n brood smeer voordat er tonijnsalade overheen gaat.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je wel hoen lekkere boters er bestaan?
dat noem ik overdrevenquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga zo versgebakken brood snijden en dan beleggen met hummus, oude kaas, eitje en komkommer
Oeh.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga zo versgebakken brood snijden en dan beleggen met hummus, oude kaas, eitje en komkommer
Laat mij lekker luxe lunchenquote:
Waarvoor sta je in de wacht?quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
en weer bijna 20 minuten in de wacht. hopelijk kunnen ze me zo wel horen.....
quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een wattes?
Ik heb 24bottles gekochtZo ding uiteraard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
Bal die d'r schoenen vol hagelslag giet voor ze in de koffer gaan, zodat het er allemaal in past.
Heel hard roepen bosquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
heb je hem wel van de speaker?quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nog nooit van gehoordquote:
quote:
quote:
Ze konden me weer niet horenquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
In de telefonische wachtrij om afspraak te maken voor ECG (en bloedafname).....![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ze konden me weer niet horen![]()
![]()
![]()
Ze waren eerst goedkoper toen het van die bouwvakkersdingen waren die in de bekerhouder van je werkauto pasten. Maar toen besloot tiktok dat ze hip waren, dus nu maakt Stanley, een gereedschapsmerk, allemaal hippe kleurtjes en limited editions voor een meerprijs.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord
¤55 voor 1 zo'n ding???
Ik had deze 2 voor ¤9,95
is je telefoon kapot?quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ze konden me weer niet horen![]()
![]()
![]()
Ik denk het geen idee.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom konden ze je niet horen? Is er iets met je telefoonverbinding?
Lolquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze waren eerst goedkoper toen het van die bouwvakkersdingen waren die in de bekerhouder van je werkauto pasten. Maar toen besloot tiktok dat ze hip waren, dus nu maakt Stanley, een gereedschapsmerk, allemaal hippe kleurtjes en limited editions voor een meerprijs.
Hmmmquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk het geen idee.
Gisteren met pa waren er nog geen problemen...
is dat hetzelfde merk eigenlijk?quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze waren eerst goedkoper toen het van die bouwvakkersdingen waren die in de bekerhouder van je werkauto pasten. Maar toen besloot tiktok dat ze hip waren, dus nu maakt Stanley, een gereedschapsmerk, allemaal hippe kleurtjes en limited editions voor een meerprijs.
Als ik het goed heb begon die hele trend toen er een auto compleet afbrandde, en iemand achteraf in een tiktokfilmpje de beker er uit viste en de ijsklontjes die er in zaten nog niet gesmolten waren. En sindsdien is het een beetje uit de klauwen geëscaleerd.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:05 schreef essnhills het volgende:
L
[..]
Lol
Ja oke geef dat bedrijf geen ongelijk
Lekker cashen met zo'n trend
Deze is wel heel fancy. Maar ze zijn wel echt duur volgens mij en er kan iets van 1.5l in.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord
¤55 voor 1 zo'n ding???
Ik had deze 2 voor ¤9,95
quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:09 schreef LTVDK het volgende:
Dacht dat ik de mango al te lang had laten liggen, maar was perfect sappig en glibberig, gleed zo naar binnen
Ik heb er eentje van 500ml, deze past gewoon in mijn tasquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Deze is wel heel fancy. Maar ze zijn wel echt duur volgens mij en er kan iets van 1.5l in.
Vooral in Amerika zijn ze hip en bij influencers enzo
Wat?quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:09 schreef LTVDK het volgende:
Dacht dat ik de mango al te lang had laten liggen, maar was perfect sappig en glibberig, gleed zo naar binnen
Is volgens mij met Carhartt ondertussen ook zo. Geen idee waar die hype vandaan komt verder.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
TaMiekequote:Op woensdag 4 juni 2025 14:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is volgens mij met Carhartt ondertussen ook zo. Geen idee waar die hype vandaan komt verder.
Dat is wel vaker zo met hypes toch? Ineens slaat iets aan..quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is volgens mij met Carhartt ondertussen ook zo. Geen idee waar die hype vandaan komt verder.
Even gekeken, maar blijkbaar niet! Associeerde de twee wel altijd met elkaar. De rest wat ik zei klopte wel. Het waren eigenlijk altijd gewoon no nonsense thermosdingies, diegene die hip zijn ook specifiek voor in een bekerhouder.quote:
Jammer weerquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Even gekeken, maar blijkbaar niet! Associeerde de twee wel altijd met elkaar. De rest wat ik zei klopte wel. Het waren eigenlijk altijd gewoon no nonsense thermosdingies, diegene die hip zijn ook specifiek voor in een bekerhouder.
Ik heb jaren geleden ooit een thermos van hun gehaald, maar het is niet degene die hip werd. Dus nu ben ik niet on trend.
Zoek je deze?quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben er altijd(dit is niet de smiley die ik zoek...)
ik heb ook een thermos beker van ze, maar toen ik daar nog een 2e van wilde kopen bleek dat ze die uit de handel hadden gehaald omdat er een aantal failures waren geweest waardoor mensen hete koffie over zich heen hadden gekregenquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Even gekeken, maar blijkbaar niet! Associeerde de twee wel altijd met elkaar. De rest wat ik zei klopte wel. Het waren eigenlijk altijd gewoon no nonsense thermosdingies, diegene die hip zijn ook specifiek voor in een bekerhouder.
Ik heb jaren geleden ooit een thermos van hun gehaald, maar het is niet degene die hip werd. Dus nu ben ik niet on trend.
Dit was je kans op hipheidquote:
Vind je mango niet lekker?quote:
die heb ik ook.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:15 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb gewoon zo'n waterfles voor het wandelen https://www.decathlon.nl/(...)p-groen/_/R-p-330041
Ik las Doomquote:
Jij geen hete koffie over ke jeen gehad?quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ook een thermos beker van ze, maar toen ik daar nog een 2e van wilde kopen bleek dat ze die uit de handel hadden gehaald omdat er een aantal failures waren geweest waardoor mensen hete koffie over zich heen hadden gekregen
Toch fijn dat mijn smiley ook tegenwoordig nog hip isquote:
Ja eigenlijk wel maar eet het niet meer zoveel omdat ik denk dat ik er gerrie derrie van krijgquote:
Hmm, heb je dat er wel eens van gehad, ook als je het zelf schilde?quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel maar eet het niet meer zoveel omdat ik denk dat ik er gerrie derrie van krijg
Mensen die jouw pakketjes openen moeten ze ook standrechtelijk executeren.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
De plaathouder is bij de buren bezorgd. PostNL had zelf de 2 maar verzonnen, want in Slovenië hadden ze er gewoon helemaal geen huisnummer bij gezet.
Buurvrouw had het pakketje ook al open gemaakt. Ach. Het is allemaal goedgekomen.
nee, mijne werkt nog primaquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij geen hete koffie over ke jeen gehad?
Altijd fijn als mensen pakjes openmaken die ze niet verwachten.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
De plaathouder is bij de buren bezorgd. PostNL had zelf de 2 maar verzonnen, want in Slovenië hadden ze er gewoon helemaal geen huisnummer bij gezet.
Buurvrouw had het pakketje ook al open gemaakt. Ach. Het is allemaal goedgekomen.
Maar goed dat er niet iets heel anders in zat dan.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Altijd fijn als mensen pakjes openmaken die ze niet verwachten.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mensen die jouw pakketjes openen moeten ze ook standrechtelijk executeren.
De voornaamste prestatie in mijn leven is dat twee van mijn smileys nog altijd in het standaard smileyveld staan van Fok.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch fijn dat mijn smiley ook tegenwoordig nog hip is
Zo'n Tarzan van 50cmquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar goed dat er niet iets heel anders in zat dan.
Whut.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:19 schreef Nizno het volgende:
de achterbuurman is weer met zn favoriete seksspeeltje aan het spelen... klerelawaai
Ik ben al lang blij dat ze niet zoiets had van "Ik ken geen Zebra uit Slovenië, en ik heet helemaal niet zo, neem maar weer mee terug."quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Altijd fijn als mensen pakjes openmaken die ze niet verwachten.
Iets uit de bad dragon collectie ofzo.quote:
volgens mij denkt hij dat hij heel mannelijk lijkt door zn heggeschaar.quote:
Ik zag hem dus nietquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De voornaamste prestatie in mijn leven is dat twee van mijn smileys nog altijd in het standaard smileyveld staan van Fok.
Welke 2 zijn datquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De voornaamste prestatie in mijn leven is dat twee van mijn smileys nog altijd in het standaard smileyveld staan van Fok.
Zijn heggepunt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij denkt hij dat hij heel mannelijk lijkt door zn heggeschaar.
bijna dagelijks dat hij de heg bij punt
Dan maken ze het nooit meer openquote:
Bierflessen tellen niet.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heb ik ook.
ik heb best veel drinkflessen
Welke zijn van jouquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gaafquote:
Die buurvrouw had niet gezien dat het niet voor haar was of wat?quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
Staat naast sinterklaasquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zag hem dus nietik ben echt scheel.
quote:
Of juist wel.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan maken ze het nooit meer open
Dan staan onze smileys naast elkaarquote:
Met zo'n trillende stemquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Of juist wel.
"Nee hoor buurman, ik heb geen pakketje van je ontvangen........."
Ja in Thailand. En ook met smoothies en sappenquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, heb je dat er wel eens van gehad, ook als je het zelf schilde?
Sha-la-liquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
Beide ooit op verzoek gemaakt voor het eurovisie subforum. Er zijn er nog een paar maar die waren denk ik te specifiek voor dat jaar esf om te blijven.
Die met de vogel was toen Anouk dat nummer Birds had. Er is ergens ook nog een draaiorgel van toen Sieneke ging.
Die hadden geen shortcode?quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
Beide ooit op verzoek gemaakt voor het eurovisie subforum. Er zijn er nog een paar maar die waren denk ik te specifiek voor dat jaar esf om te blijven.
Die met de vogel was toen Anouk dat nummer Birds had. Er is ergens ook nog een draaiorgel van toen Sieneke ging.
Ze werden toen wel gehost door Fok, maar ik weet bij god niet meer wat, en of er codes waren.quote:
als ze door FOK! werden gehost zullen ze er vast nog zijn, maar idd de vraag of er shortcodes zijn...quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze werden toen wel gehost door Fok, maar ik weet bij god niet meer wat, en of er codes waren.
`quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm
Kun je online geen afspraak inplannen?
quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
ja die is echt goed gewordenquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, weet niet wie die gemaakt heeft, maar hij is perfect.
Hmm ja kan komen door bepaalde zuren er in, heb dat ook gehad met ananasquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja in Thailand. En ook met smoothies en sappen
dus ben ben ik ook mee gestopt Erg jammer want het is super lekker
Ik weet niet waar ik 'm kan vindenquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, weet niet wie die gemaakt heeft, maar hij is perfect.
Zullen wij volgend jaar samen gaan als Drents en Limburgs duo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:33 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb er nog een gevonden!
Het jaar dat Trijntje ging had ze een ehh, vrij specifieke jurk aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Het jaar dat Trijntje ging had ze een ehh, vrij specifieke jurk aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Het jaar dat Trijntje ging had ze een ehh, vrij specifieke jurk aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en kaarija!!!!
Baby darling doll face honey
oh dat is extra leuk, als je nog geen shirt uit dat continent hadquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Blij met het nieuwe voetbalshirt.
[ afbeelding ]
Kleuren zijn top en het is een club uit Zuid-Amerika. Daar had ik nog geen shirt uit. Wel uit Europa, Asie en Afrika....
Het jaar dat Trijntje ging had ze een ehh, vrij specifieke jurk aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb al jaren geen smilies meer gemaakt. Maar misschien bij de volgende esf weer eens doen. Was altijd wel grappig.quote:
Je had er een hysterisch lachende Zuid-Amerikaans van kunnen maken, jejejequote:Op woensdag 4 juni 2025 14:37 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn streak eindigde toen de 3J's gingen. Want wat moest ik daar nou in godsnaam mee.
How about noquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Zullen wij volgend jaar samen gaan als Drents en Limburgs duo?
Die hehehe hagedis maar dan kleiner en met j'squote:Op woensdag 4 juni 2025 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had er een hysterisch lachende Zuid-Amerikaans van kunnen maken, jejeje
Is wel 2,5 jaar strijden geweest voor die er eindelijk wasquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die hehehe hagedis maar dan kleiner en met j's
doglyfans.nlquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo wifi camera besteld voor de hond, kan hij bijklussen.
Maar het is gelukt grmblquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is wel 2,5 jaar strijden geweest voor die er eindelijk was
Ja wij geven nooit opquote:
en het wordt gebruikt als ze leuk zijn, doe je het ook nog ergens voorquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen smilies meer gemaakt. Maar misschien bij de volgende esf weer eens doen. Was altijd wel grappig.
Als de camera beweging detecteert, krijg jij dan een Ambar Alert?quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo wifi camera besteld voor de hond, kan hij bijklussen.
Nee, deze kan ik niet meer overtreffen, stoppen op je hoogtepuntquote:
Ja er werd inderdaad altijd gretig gebruik van gemaakt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en het wordt gebruikt als ze leuk zijn, doe je het ook nog ergens voor
Je zou denken dat GPS trackers juist altijd wel makkelijk te vinden zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen nog een GPS tracker voor hem, maar dat is wel even goed zoeken
en ligt dan dinsdag bij het PostNL puntquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
+1 dag want druk shoppingseizoen, of zo.
Handtasje, kettinkje?quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:00 schreef Nattekat het volgende:
Onee, alleen de accessoires en niet de Switch 2 zelf
Krijg de tering.
Aan de andere kant van de stad, met ongunstige openingstijden.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
en ligt dan dinsdag bij het PostNL punt
quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, deze kan ik niet meer overtreffen, stoppen op je hoogtepunt
Die kerel ook echtquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:04 schreef bitterbal het volgende:
@:uitstraling
begin al helemaal in de stemming te komen
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ik gok op oorbellenquote:
K maar dan met oortjes en staartjequote:Op woensdag 4 juni 2025 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of een verbaasde pikachu variant [ afbeelding ]
Zie die mooie rode kleurquote:
Stond gisteren ook bij mijn pakketje dat die vandaag tussen 9 en 11 zou komenquote:
Mijn pakketje zou vanavond pas bij het bezorgpunt worden gelegerdquote:Op woensdag 4 juni 2025 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stond gisteren ook bij mijn pakketje dat die vandaag tussen 9 en 11 zou komen
quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als de camera beweging detecteert, krijg jij dan een Ambar Alert?
Een tweede pakketje heeft de brievenbus geraakt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stond gisteren ook bij mijn pakketje dat die vandaag tussen 9 en 11 zou komen
Ik had gister een foto van mijn rozenstruik met een rode en roze bloem naast elkaar. Ook een perfecte foto voor jouquote:
Ik vind hem niet heel verbaasd kijken eigenlijkquote:Op woensdag 4 juni 2025 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan wordt die zo groot [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind hem niet heel verbaasd kijken eigenlijk
Meer zo'n teleurgestelde "oh"
Jaquote:
Hoe complex zijn de plannen als hij een sleutel heeft?quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn beste vriend, die ook de huissleutel heeft, is plannen aan het bedenken om mijn hond te jatten
Is die toevallig ook eigenaar van een chinees-indisch restaurant?quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn beste vriend, die ook de huissleutel heeft, is plannen aan het bedenken om mijn hond te jatten
Dit is wel de ultieme wiebelstrandplaat, naar mijn altijd en immer bescheiden mening,quote:
Ambar roedjak.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die toevallig ook eigenaar van een chinees-indisch restaurant?
GPS tracker en camera omzeilenquote:Op woensdag 4 juni 2025 15:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe complex zijn de plannen als hij een sleutel heeft?
Hmmquote:Op woensdag 4 juni 2025 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan wordt die zo groot [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zie je, daarom maak ik dus geen nieuwe mee [ afbeelding ]
Ambar pangang dan, met lekker krokant korstje en zoetzure sausquote:
Ambar wordt niet gerecht en als hij een gerecht wordt dan is het Pambar chipjesquote:Op woensdag 4 juni 2025 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ambar pangang dan, met lekker krokant korstje en zoetzure saus
Dus in ieder geval wel krokant dusquote:Op woensdag 4 juni 2025 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ambar wordt niet gerecht en als hij een gerecht wordt dan is het Pambar chipjes
En fluffyquote:
Ik heb de afgelopen maanden ook vanalles binnen gekregen waarbij de afmetingen en het gewicht in de app voor geen meter klopt. Tja.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:49 schreef Nattekat het volgende:
Volgens medewerker van bol zit ie er wel bij.
Nou, dan zal het wel. Van bol.com refreshen naar PostNL refreshen om te zien of het gewicht klopt
Cat.exe has stopped working.quote:
Nee, deze kat functioneert correct.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Cat.exe has stopped working.
Klopt ookquote:Op woensdag 4 juni 2025 15:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, deze kat functioneert correct.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:08 schreef Rozevla het volgende:
Zijn hier nog dikke verzakken met een teer zieltje ???
wat ga je eten?quote:
Jaaaaaaquote:Op woensdag 4 juni 2025 16:08 schreef Rozevla het volgende:
Zijn hier nog dikke verzakken met een teer zieltje ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |