Ze werden toen wel gehost door Fok, maar ik weet bij god niet meer wat, en of er codes waren.quote:
als ze door FOK! werden gehost zullen ze er vast nog zijn, maar idd de vraag of er shortcodes zijn...quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze werden toen wel gehost door Fok, maar ik weet bij god niet meer wat, en of er codes waren.
`quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm
Kun je online geen afspraak inplannen?
quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
Beide ooit op verzoek gemaakt voor het eurovisie subforum. Er zijn er nog een paar maar die waren denk ik te specifiek voor dat jaar esf om te blijven.
Die met de vogel was toen Anouk dat nummer Birds had. Er is ergens ook nog een draaiorgel van toen Sieneke ging.
ja die is echt goed gewordenquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, weet niet wie die gemaakt heeft, maar hij is perfect.
Hmm ja kan komen door bepaalde zuren er in, heb dat ook gehad met ananasquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja in Thailand. En ook met smoothies en sappen
dus ben ben ik ook mee gestopt Erg jammer want het is super lekker
Ik weet niet waar ik 'm kan vindenquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, weet niet wie die gemaakt heeft, maar hij is perfect.
Zullen wij volgend jaar samen gaan als Drents en Limburgs duo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:33 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb er nog een gevonden!
Het jaar dat Trijntje ging had ze een ehh, vrij specifieke jurk aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Het jaar dat Trijntje ging had ze een ehh, vrij specifieke jurk aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Het jaar dat Trijntje ging had ze een ehh, vrij specifieke jurk aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en kaarija!!!!
Baby darling doll face honey
oh dat is extra leuk, als je nog geen shirt uit dat continent hadquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Blij met het nieuwe voetbalshirt.
[ afbeelding ]
Kleuren zijn top en het is een club uit Zuid-Amerika. Daar had ik nog geen shirt uit. Wel uit Europa, Asie en Afrika....
Het jaar dat Trijntje ging had ze een ehh, vrij specifieke jurk aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb al jaren geen smilies meer gemaakt. Maar misschien bij de volgende esf weer eens doen. Was altijd wel grappig.quote:
Je had er een hysterisch lachende Zuid-Amerikaans van kunnen maken, jejejequote:Op woensdag 4 juni 2025 14:37 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn streak eindigde toen de 3J's gingen. Want wat moest ik daar nou in godsnaam mee.
How about noquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Zullen wij volgend jaar samen gaan als Drents en Limburgs duo?
Die hehehe hagedis maar dan kleiner en met j'squote:Op woensdag 4 juni 2025 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had er een hysterisch lachende Zuid-Amerikaans van kunnen maken, jejeje
Is wel 2,5 jaar strijden geweest voor die er eindelijk wasquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die hehehe hagedis maar dan kleiner en met j's
doglyfans.nlquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo wifi camera besteld voor de hond, kan hij bijklussen.
Maar het is gelukt grmblquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is wel 2,5 jaar strijden geweest voor die er eindelijk was
Ja wij geven nooit opquote:
en het wordt gebruikt als ze leuk zijn, doe je het ook nog ergens voorquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen smilies meer gemaakt. Maar misschien bij de volgende esf weer eens doen. Was altijd wel grappig.
Als de camera beweging detecteert, krijg jij dan een Ambar Alert?quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo wifi camera besteld voor de hond, kan hij bijklussen.
Nee, deze kan ik niet meer overtreffen, stoppen op je hoogtepuntquote:
Ja er werd inderdaad altijd gretig gebruik van gemaakt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en het wordt gebruikt als ze leuk zijn, doe je het ook nog ergens voor
Je zou denken dat GPS trackers juist altijd wel makkelijk te vinden zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen nog een GPS tracker voor hem, maar dat is wel even goed zoeken
en ligt dan dinsdag bij het PostNL puntquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
+1 dag want druk shoppingseizoen, of zo.
Handtasje, kettinkje?quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:00 schreef Nattekat het volgende:
Onee, alleen de accessoires en niet de Switch 2 zelf
Krijg de tering.
Aan de andere kant van de stad, met ongunstige openingstijden.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
en ligt dan dinsdag bij het PostNL punt
quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, deze kan ik niet meer overtreffen, stoppen op je hoogtepunt
Die kerel ook echtquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:04 schreef bitterbal het volgende:
@:uitstraling
begin al helemaal in de stemming te komen
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ik gok op oorbellenquote:
K maar dan met oortjes en staartjequote:Op woensdag 4 juni 2025 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of een verbaasde pikachu variant [ afbeelding ]
Zie die mooie rode kleurquote:
Stond gisteren ook bij mijn pakketje dat die vandaag tussen 9 en 11 zou komenquote:
Mijn pakketje zou vanavond pas bij het bezorgpunt worden gelegerdquote:Op woensdag 4 juni 2025 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stond gisteren ook bij mijn pakketje dat die vandaag tussen 9 en 11 zou komen
quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als de camera beweging detecteert, krijg jij dan een Ambar Alert?
Een tweede pakketje heeft de brievenbus geraakt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stond gisteren ook bij mijn pakketje dat die vandaag tussen 9 en 11 zou komen
Ik had gister een foto van mijn rozenstruik met een rode en roze bloem naast elkaar. Ook een perfecte foto voor jouquote:
Ik vind hem niet heel verbaasd kijken eigenlijkquote:Op woensdag 4 juni 2025 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan wordt die zo groot [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind hem niet heel verbaasd kijken eigenlijk
Meer zo'n teleurgestelde "oh"
Jaquote:
Hoe complex zijn de plannen als hij een sleutel heeft?quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn beste vriend, die ook de huissleutel heeft, is plannen aan het bedenken om mijn hond te jatten
Is die toevallig ook eigenaar van een chinees-indisch restaurant?quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn beste vriend, die ook de huissleutel heeft, is plannen aan het bedenken om mijn hond te jatten
Dit is wel de ultieme wiebelstrandplaat, naar mijn altijd en immer bescheiden mening,quote:
Ambar roedjak.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die toevallig ook eigenaar van een chinees-indisch restaurant?
GPS tracker en camera omzeilenquote:Op woensdag 4 juni 2025 15:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe complex zijn de plannen als hij een sleutel heeft?
Hmmquote:Op woensdag 4 juni 2025 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan wordt die zo groot [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zie je, daarom maak ik dus geen nieuwe mee [ afbeelding ]
Ambar pangang dan, met lekker krokant korstje en zoetzure sausquote:
Ambar wordt niet gerecht en als hij een gerecht wordt dan is het Pambar chipjesquote:Op woensdag 4 juni 2025 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ambar pangang dan, met lekker krokant korstje en zoetzure saus
Dus in ieder geval wel krokant dusquote:Op woensdag 4 juni 2025 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ambar wordt niet gerecht en als hij een gerecht wordt dan is het Pambar chipjes
En fluffyquote:
Ik heb de afgelopen maanden ook vanalles binnen gekregen waarbij de afmetingen en het gewicht in de app voor geen meter klopt. Tja.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:49 schreef Nattekat het volgende:
Volgens medewerker van bol zit ie er wel bij.
Nou, dan zal het wel. Van bol.com refreshen naar PostNL refreshen om te zien of het gewicht klopt
Cat.exe has stopped working.quote:
Nee, deze kat functioneert correct.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Cat.exe has stopped working.
Klopt ookquote:Op woensdag 4 juni 2025 15:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, deze kat functioneert correct.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:08 schreef Rozevla het volgende:
Zijn hier nog dikke verzakken met een teer zieltje ???
wat ga je eten?quote:
Jaaaaaaquote:Op woensdag 4 juni 2025 16:08 schreef Rozevla het volgende:
Zijn hier nog dikke verzakken met een teer zieltje ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |