Bootje is altijd goeiequote:Op woensdag 4 juni 2025 13:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lekker weer om in zo'n bootje te zitten. 9/10 keer ga ik in de winter en dan kunnen we daar niet in
Bedankt he! Doodeng ding.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh![]()
Beetje voorzichtige yoga? Kan je wel een filmpje sturen voor rug
Oh en @:koningwouter even plagen
[ link | afbeelding ]
Je zat zaterdag Express met je rug naar de trap zeker?quote:
Inb4: de bijbelquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hebben jullie nog een lievelings sprookje?
Zolang het van Grimm isquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mwa, niet geweldig, rare wendingen, te veel personagesquote:
Beetje rommelig daar maar ook een aantal katten. Keek vorig jaar vaker naar een kittenstream maar kan hem niet meer vindenquote:
En alleen door verschillende mannen geschreven die het weer baseerden op andere oude verhalen zoals het Egyptisch dodenboek. En dan nog eigen hersenspinsels eraan toegevoegd.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mwa, niet geweldig, rare wendingen, te veel personages
Ajax kampioen 2025/2026quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ff zonder YouTube er voor en er na?quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Beetje rommelig daar maar ook een aantal katten. Keek vorig jaar vaker naar een kittenstream maar kan hem niet meer vinden
[youtube]https://www.youtube.com/live/45RUmugwpqA?si=WQbsopIWqaKHTR2w[/youtube]
krijg het niet werkend
Tinykittens HQ of Kitten Academy hebben ook dat soort live streams.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Beetje rommelig daar maar ook een aantal katten. Keek vorig jaar vaker naar een kittenstream maar kan hem niet meer vinden
[youtube]https://www.youtube.com/live/45RUmugwpqA?si=WQbsopIWqaKHTR2w[/youtube]
krijg het niet werkend
De Vlo en de Professorquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
had ik ook al geprobeerd om het zonder yt van hier te postenquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ff zonder YouTube er voor en er na?
Ah die heb ik ook wel eens voorbij zien komen
quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Straks bastogne koekjes eten lijkt me reëler
Die eerste zag ik net. Wat een kleintjes ookquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Tinykittens HQ of Kitten Academy hebben ook dat soort live streams.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |