Inb4: de bijbelquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hebben jullie nog een lievelings sprookje?
Zolang het van Grimm isquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mwa, niet geweldig, rare wendingen, te veel personagesquote:
Beetje rommelig daar maar ook een aantal katten. Keek vorig jaar vaker naar een kittenstream maar kan hem niet meer vindenquote:
En alleen door verschillende mannen geschreven die het weer baseerden op andere oude verhalen zoals het Egyptisch dodenboek. En dan nog eigen hersenspinsels eraan toegevoegd.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mwa, niet geweldig, rare wendingen, te veel personages
Ajax kampioen 2025/2026quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ff zonder YouTube er voor en er na?quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Beetje rommelig daar maar ook een aantal katten. Keek vorig jaar vaker naar een kittenstream maar kan hem niet meer vinden
[youtube]https://www.youtube.com/live/45RUmugwpqA?si=WQbsopIWqaKHTR2w[/youtube]
krijg het niet werkend
Tinykittens HQ of Kitten Academy hebben ook dat soort live streams.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Beetje rommelig daar maar ook een aantal katten. Keek vorig jaar vaker naar een kittenstream maar kan hem niet meer vinden
krijg het niet werkend
De Vlo en de Professorquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
had ik ook al geprobeerd om het zonder yt van hier te postenquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ff zonder YouTube er voor en er na?
Ah die heb ik ook wel eens voorbij zien komen
quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Straks bastogne koekjes eten lijkt me reëler
Die eerste zag ik net. Wat een kleintjes ookquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Tinykittens HQ of Kitten Academy hebben ook dat soort live streams.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-06-2025 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TinyKittens keek ik vroeger ook wel vaker.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die eerste zag ik net. Wat een kleintjes ook![]()
Ik post YT linkjes altijd gewoon zonder Yt er voor of er naquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
had ik ook al geprobeerd om het zonder yt van hier te posten
Bekijk deze YouTube-video
edit : nu werkt het wel!! zonder het linkje van hier aan te klikken![]()
Sowieso diertjes kijken op yt is leukquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:31 schreef aeque het volgende:
[..]
TinyKittens keek ik vroeger ook wel vaker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |