SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zweedse vrouwen op speedbotenWhat lies behind makes no sense in my mind
Niet meer onze vliegtuigjes aanvallen aubquote:A third round of talks between Ukraine and Russia could take place by the end of the month — but only if there are no more attacks on strategic aviation airfields, says Aleksey Chepa, first deputy head of the Russian Duma's foreign affairs committee. He also claims Ukraine should accept Russia’s proposed 2–3-day ceasefire on certain parts of the front.
Ok, de volgende aanval is op de strategische kernonderzeeërs.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:37 schreef oheng het volgende:
De eisen van de russen worden met de dag belachelijker.
[..]
Niet meer onze vliegtuigjes aanvallen aub(en in de toekomst misschien gaan gebruiken om kernbommen op Nederland te gooien)
Twitter link.
Nou weet ik al wie een natte plasser krijgen bij het ideequote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:38 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ok, de volgende aanval is op de strategische kernonderzeeërs.
Zijn het de escalatie roeperts?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:45 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Nou weet ik al wie een natte plasser krijgen bij het idee
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:32 schreef cosmosis het volgende:
En door:
[ afbeelding ]
Twitter: Latest updates | Volodymyr Zelensky | Ukraine gov | Ministry of Defence UK | Illia Ponomarenko | Kamil Galeev | Christo Grozev | Ukraine Weapons Tracker | KyivPost | NEXTA | BNO News | WorldOnAlert | Shaun Walker | Michael Kofman | Michael A. Horowitz | Nathan Ruser | Rob Lee | TpyxaNews | Dmitri | UkrInform | Thomas C. Theiner
Newssites: Geenstijl | Nu.nl | Al Jazeera | BBC News | Washington Post | NY Times | Guardian | Pravda | Oryxspioenkop
Russie-desk
Wikipedia: 2022 Russian invasion of Ukraine | Russo-Ukrainian War | Current Events
Daily Summary: MilitaryLand
Maps: Deepstate | ScribbleMaps | Liveuamap | FlightRadar24 | UKRdaily
Reddit: Ukraine | UkraineConflict | Worldnews | WorldNews Live | UkraineWarReports | CombatFootage | CredibleDefense | LessCredibleDefence
Quora: Ukraine | Battle for Ukraine | Truth About Russia | Russian Bear | Roland Bartetzko
Youtube: Crux | Zolkin Volodymyr |1420 | Perun | Caspian Report | Task and Purpose | Jake Broe | Joe Blogs
Filmpjes: Tiktok | Funker530 | Russoldat | Fok memes en spotprenten
Handig: Mooi overzicht van de oorlogsmisdadigersDe OP is niet bedoeld om je eerste nieuwsbericht in dit topic deel in te zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zweedse vrouwen op speedboten
[ x ]
Ik ben benieuwd of dat bij het stuk was waar de dempingsmatten zijn weggebrand bij de aanval van 2022. Zo ja wordt het nog lastiger om dat stuk met de trein te passeren.quote:Op woensdag 4 juni 2025 06:54 schreef Wantie het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Bomexplosie bij een van de pijlers van de Krim brug?
Oekraïne is aardig op dreef in Rusland.
Wat ik me herinner was dat niet bij die bogen van de brug. Is te hopen dat de russen de schade onderschatten en er een te zware trein overheen sturen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 08:02 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of dat bij het stuk was waar de dempingsmatten zijn weggebrand bij de aanval van 2022. Zo ja wordt het nog lastiger om dat stuk met de trein te passeren.
Wat een toevalquote:https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lqr5xflb6c2x
The day after a fire at Zavolzhye Engine Factory, a fire broke out at Avtodizel Yaroslav Engine Factory. It is under US sanctions for producing diesel engines for the Russian army.
Yaroslav Motor Plant is one of the largest Russian enterprises for the production of multi-purpose diesel engines,
Blijkbaar deed ie toch zeerquote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:37 schreef oheng het volgende:
De eisen van de russen worden met de dag belachelijker.
[..]
Niet meer onze vliegtuigjes aanvallen aub(en in de toekomst gaan ze die vliegtuigjes misschien gebruiken om kernbommen op Nederland te gooien)
Twitter link.
Het is een oorlog die jullie begonnen zijn, stelletje ongelofelijke hypocriete randdebielen.
En bij de vn komt het bij niemand op om ze uit hun permseat te trappen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 08:49 schreef oheng het volgende:
Een verzamelvidea van de rus die doelbewust burgers doden met drones.
[ x ]
quote:https://bsky.app/profile/kevinrothrock.me/post/3lqraavtda226
Trump's special envoy to Ukraine, Keith Kellogg, says it "really concerns him" that Kyiv possibly targeted the Russian Navy's Northern Fleet HQ in Severomorsk as part of Operation Spiderweb. He describes strikes on 2/3 of Russia’s nuclear triad as escalation Washington seeks to avoid.
Trump verliest straks alle macht en invloed die amerika had. Want is hij echt zo naief om te denken dat de KGB ooit enige neutraliteit of kameraadschap zullen voelen voor de VS?quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:26 schreef Ulx het volgende:
Dikke doei voor hem. Constant de kant van Rusland kiezen en dan lopen janken als Oekraïne een tikje uitdeelt. De slappeling.
[..]
Nou ja; eerlijk is eerlijk, dat dacht biden ook. Die dachten ook dat ze rus te vriend moesten houden omdat die dan wel mee zouden doen in een oorlog tegen china.quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:36 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Trump verliest straks alle macht en invloed die amerika had. Want is hij echt zo naief om te denken dat de KGB ooit enige neutraliteit of kameraadschap zullen voelen voor de VS?
KGB kiest altijd voor china. ten zij Trump amerika een vazaal staat maakt van de KGB, met russische soldaten....
Dat heb ik Biden nooit horen roepen. Geef eens een citaat -en dan wel compleet- waaruit dat zou blijken?quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nou ja; eerlijk is eerlijk, dat dacht biden ook. Die dachten ook dat ze rus te vriend moesten houden omdat die dan wel mee zouden doen in een oorlog tegen china.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |