Ik denk dat ik een keertje stemmen oversla eens kijken hoe dat bevalt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:07 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Hebben we al weer zin in grapjes over het gewicht van Timmermans en duiding van de verkiezingen door Van der Gijp? Want dat is wel het niveau tegenwoordig.
Even verbeterdquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:01 schreef Richestorags het volgende:
Kerrolain wordt ook door de FDF onder de bus tractor gegooid:
[ x ]
Dan gaan we net doen alsof hij als Louis XIV leeft met zijn 3 TON VAN EUROPA!!!!!11quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Is niet echt meer aan de orde gezien hoeveel die is afgevallen.
Inderdaad. Door een medische ingrijp.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Is niet echt meer aan de orde gezien hoeveel die is afgevallen.
Stemmen is het probleem niet. De immense leegheid van de debatten, het getennis met ingestudeerde oneliners en duiding door de voormalig linksback van Veendam zijn het echte probleem.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:09 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een keertje stemmen oversla eens kijken hoe dat bevalt.
Het zal ook wel meegespeeld hebben dat hij zelf premier wilde worden.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:11 schreef Buikbrein het volgende:
Zijn er hier mensen die denken dat Wilders het kabinet heeft laten vallen om een andere reden?
Bijvoorbeeld:
- als 'straf' voor de ICC die Netanyahu aanklaagt
- een reden die hij bij Seapac heeft besproken en wij niet weten
- hij vreest dat we straks Palestijnen moeten gaan opvangen als Israel "klaar is", om dat voor te zijn wilde hij vooraf al de boel volledig dichttimmeren.
Wilders weet vooral heel goed dat zijn enige kwaliteit schreeuwen aan de zijlijn is. Meer moet je er niet achter zoeken.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:11 schreef Buikbrein het volgende:
Zijn er hier mensen die denken dat Wilders het kabinet heeft laten vallen om een andere reden?
Bijvoorbeeld:
- als 'straf' voor de ICC die Netanyahu aanklaagt
- een reden die hij bij Seapac heeft besproken en wij niet weten
- hij vreest dat we straks Palestijnen moeten gaan opvangen als Israel "klaar is", om dat voor te zijn wilde hij vooraf al de boel volledig dichttimmeren.
Nou ja... kijk eens naar moslimlanden zou ik zeggen. Voorheen vrij en welvarendquote:Op woensdag 4 juni 2025 11:04 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Beetje alsof moslims de oorzaak zijn van alle ellende die we constant om ons heen hebben dus?
Dat heeft hij nooit gewild...quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het zal ook wel meegespeeld hebben dat hij zelf premier wilde worden.
Faber heeft geprobeerd Denemarken te "emuleren", maar dan zonder de Opt-Out die Denemarken wél heeft.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Wilders weet vooral heel goed dat zijn enige kwaliteit schreeuwen aan de zijlijn is. Meer moet je er niet achter zoeken.
Hooguit probeerde hij Faber nog een beetje te beschermen gezien haar optreden wel extreem beschamend werd.
En waar baseert de gezelligste neger van FOK! dit op?quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:32 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Asielzoekers (en dan met name uit moslim hoek) zijn de grootste dreiging voor Nederland.
Punt is ook dat de wetten van Faber nu pas door het parlement zouden moeten gaan. Maatregelen die het strenger moeten maken (bijvoorbeeld afschaffen lange bezwaarprocedures en invoering tweestatusstelsel).quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:14 schreef Buikbrein het volgende:
[..]
Faber heeft geprobeerd Denemarken te "emuleren", maar dan zonder de Opt-Out die Denemarken wél heeft.
Dan kan je inderdaad alleen maar ontmoedigen, ofwel "Negative Branding", door AZC's te sluiten, negatieve berichtgeving, zoveel mogelijk kansen ontnemen in de hoop dat dit bericht zich in de "asiel kringen" rondgaat en men Nederland zou mijden.
Deze poging is inderdaad kansloos en gefaald, zonder Opt-Out heb je niet voldoende Leverage.
Op alles wat er al een jaar of 20 gaande is.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:19 schreef Haushofer het volgende:
[..]
En waar baseert de gezelligste neger van FOK! dit op?
Kun je iets specifieker zijn?quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:21 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Op alles wat er al een jaar of 20 gaande is.
Faber heeft helemaal niets geprobeerd. Dat is het hem juist.quote:
Vraag je nou serieus aan iemand of hij wil uitleggen wat er mis is met de islamisering van Nederland en de ongeremde instroom van kansarme gevaarlijke moslims die onze westerse normen en waarden en wetten haten?quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:22 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Kun je iets specifieker zijn?
Of überhaupt specifiek?
Nee, ik vraag je of je concreet kunt onderbouwen waarom dit de grootste dreiging is op dit moment.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:24 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Vraag je nou serieus aan iemand of hij wil uitleggen wat er mis is met de islamisering van Nederland en de ongeremde instroom van kansarme gevaarlijke moslims die onze westerse normen en waarden en wetten haten?
en mensen die daarop ook daadwerkelijk hun stemkeuze baseren.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:07 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Hebben we al weer zin in grapjes over het gewicht van Timmermans en duiding van de verkiezingen door Van der Gijp? Want dat is wel het niveau tegenwoordig.
Je kan toch wel zelf logisch redeneren? Klimaat is een probleem voor over tientallen of honderden jaren. Moslims zijn een probleem NU. Het is NU onveilig. We hebben NU al miljoenen van deze gasten en er staat nog steeds geen rem op. In 2050 zijn de autochtone Nederlanders in de minderheid. Hoe kan je je meer zorgen maken over dat de temperatuur over 100 jaar met een paar procentpunten stijgt als het NU onveilig is op straat en in de maatschappij en er NU sprake is van de ongeremde instroom van gevaarlijke islamitische gekken?quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:31 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nee, ik vraag je of je concreet kunt onderbouwen waarom dit de grootste dreiging is op dit moment.
Ik sta ook kritisch tegenover islamisering, maar ik snap niet waarom mensen dat op dit moment als grootste dreiging opvatten. Dus vandaar mijn vraag.
Dit klopt niet hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:34 schreef SuperNeger het volgende:
In 2025 zijn de autochtone Nederlanders in de minderheid.
https://nos.nl/liveblog/2(...)-asielwetten-steunenquote:De PVV zal de asielwetten, die oud-minister Faber heeft voorbereid, blijven steunen. Het gaat onder meer om de asielnoodmaatregelenwet en de wet die het tweestatusstelsel regelt.
Ook zegt Wilders "natuurlijk" steun te blijven geven aan Oekraïne. "Maar de mate waarin, daar moeten we wel naar kijken."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |