Hahaha die schuifdeuren ja. Hij schrok zich echt een hoedje.quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje tekenend voor zijn premierschap. Knullig en ongemakkelijk.
Ik vind dat hij veel te veel kritiek krijgt. Hij stond voor een onmogelijke taak waar de coalitiepartijen hem in hebben gemanoeuvreerd met een ziedend kindje aan de zijlijn.quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje tekenend voor zijn premierschap. Knullig en ongemakkelijk.
Mooi voor jou dat jij op die oude dikke kerstman zit te wachten.quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:32 schreef Hexagon het volgende:
Mensen die bang zijn voor een centrumpoliticus als Timmermans
Ik zal niet op hem stemmen. Maar de man is verder politiek gezien niet zo spannend.quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi voor jou dat jij op die oude dikke kerstman zit te wachten.
En maakt het ook zo zuur, hé. Ik snap best dat asielinstroom een belangrijk aandachtspunt is, en in mijn ideale pretparkwereld zonder verdragen zou ik kansloze overlastgevers ook linea recta weer richting hun eigen land sturen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Maffe Wierd die zonder enige vorm van schaamte mocht vertellen dat alle problemen in Nederland komen door duh asielzoekers
Erg gelachen toen ik dat voorbij zag komen.
Die hetze en angstzaaierij rondom die man heeft ook belachelijke vormen aangenomen, en het slaat nog aan ook.quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik zal niet op hem stemmen. Maar de man is verder politiek gezien niet zo spannend.
Ja mensen met het IQ van een dropveter houden daar wel van. Maar Timmermans heeft ook wel een karakter waar bij dat kan. Er zijn ook politici bij wie zoiets niet werk.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die hetze en angstzaaierij rondom die man heeft ook belachelijke vormen aangenomen, en het slaat nog aan ook.
Elke keer hetzelfde, of het nu Kaag, Jetten of Timmermans is. Mensen laten zich ophitsen door volksmenners.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die hetze en angstzaaierij rondom die man heeft ook belachelijke vormen aangenomen, en het slaat nog aan ook.
Asielzoekers (en dan met name uit moslim hoek) zijn de grootste dreiging voor Nederland. Ja klimaat wordt op den duur ook belangrijk, maar met de ongeremde instroom van moslims gaan we het niet eens zo ver redden voor dat echt een probleem wordt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:17 schreef Haushofer het volgende:
[..]
En maakt het ook zo zuur, hé. Ik snap best dat asielinstroom een belangrijk aandachtspunt is, en in mijn ideale pretparkwereld zonder verdragen zou ik kansloze overlastgevers ook linea recta weer richting hun eigen land sturen.
Maar mijn God, er zijn allerlei zaken en crisissen die minstens net zoveel aandacht, zo niet veel méér aandacht en daadkrachtig optreden vereisen, en dan laat je het kabinet vallen over een fucking asielbeleid omdat je als partij asielzoekers als makkelijke oorzaak voor veel problemen wilt presenteren.
Kansloos.
Timmermans en ook Halsema zijn puur vergif, dus de hetze is volstrekt terecht.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bij Jetten valt dat wel mee. Die is daar niet zo vatbaar voor.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Elke keer hetzelfde, of het nu Kaag, Jetten of Timmermans is. Mensen laten zich ophitsen door volksmenners.
Nee, zijn gewoon beroepspolitici van een wat linksere snit.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Timmermans en ook Halsema zijn puur vergif, dus de hetze is volstrekt terecht.
Ze zijn wel gevaarlijk, hebben beiden antisemitische uitlatingen gedaan, pro pallie propaganda met ophitsende termen als 'genocidaal geweld' Valse, huichelachtige landverraders zijn het.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, zijn gewoon beroepspolitici van een wat linksere snit.
Geloven dat ze gevaarlijk zijn is gewoon pure domheid
Nee, ze hebben beide zelfs afstand genomen van te radicale Gaza-demonstranten dus je bent duidelijk niet op de hoogte.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ze zijn wel gevaarlijk, hebben beiden antisemitische uitlatingen gedaan, pro pallie propaganda met ophitsende termen als 'genocidaal geweld' Valse, huichelachtige landverraders zijn het.
Je hebt het over "hamas = Isis" Timmermans? Die gore antisemiet.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ze zijn wel gevaarlijk, hebben beiden antisemitische uitlatingen gedaan, pro pallie propaganda met ophitsende termen als 'genocidaal geweld' Valse, huichelachtige landverraders zijn het.
Timmermans is nog iets gematigder dan Halsema. Halsema spreekt over genocide en wilde van het kabinet dat Israël veroordeeld wordt. Best opvallend voor een burgemeester van Amsterdam, met ook een joodse minderheid.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
En welk land hebben ze precies verraden door kritiek op de acties van Israel te uiten?quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Beetje alsof moslims de oorzaak zijn van alle ellende die we constant om ons heen hebben dus?quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:01 schreef Buikbrein het volgende:
Live debat gaande: https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
En waar gaat het weer over? (tussen Wilders en Timmermans)
Israel, Gaza, Joden, Palestijnen, Israel, Gaza, Joden, Palestijnen, Israel, Gaza, Joden, Palestijnen, Israel, Gaza, Joden, Palestijnen, Israel, Gaza, Joden, Palestijnen, Israel, Gaza, Joden, Palestijnen, Israel, Gaza, Joden, Palestijnen, Israel, Gaza, Joden, Palestijnen, Israel, Gaza, Joden, Palestijnen, Israel, Gaza, Joden, Palestijnen, Israel, Gaza, Joden, Palestijnen, Israel, Gaza, Joden, Palestijnen, Israel, Gaza, Joden, Palestijnen, Israel, Gaza, Joden, Palestijnen.
En Nederland?? De val van het kabinet?? ah joh.. boeiend
Gelukkig grijpt de voorzitter nu in, en zegt: Het hoort over de val van het kabinet te gaan![]()
Thierry Baudet legt de vinger goed op de zere plek. Dat geeft wel aan hoe treurig dit allemaal isquote:Op woensdag 4 juni 2025 11:01 schreef Buikbrein het volgende:
Live debat gaande: https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
En waar gaat het weer over? (tussen Wilders en Timmermans)
Israel, Gaza, Joden, Palestijnen, Israel, Gaza, Joden, Palestijnen, Israel, Gaza, Joden, Palestijnen, Israel, Gaza, Joden, Palestijnen, Israel, Gaza, Joden, Palestijnen, Israel, Gaza, Joden, Palestijnen, Israel, Gaza, Joden, Palestijnen, Israel, Gaza, Joden, Palestijnen, Israel, Gaza, Joden, Palestijnen, Israel, Gaza, Joden, Palestijnen, Israel, Gaza, Joden, Palestijnen, Israel, Gaza, Joden, Palestijnen, Israel, Gaza, Joden, Palestijnen, Israel, Gaza, Joden, Palestijnen.
En Nederland?? De val van het kabinet?? ah joh.. boeiend
Gelukkig grijpt de voorzitter nu in, en zegt: Het hoort over de val van het kabinet te gaan![]()
Ik heb bij Weird ook altijd het idee dat ie precies weet hoe het zit, maar er geen enkele moeite mee heeft om precies het tegenovergestelde te beweren. Die keer met Olaf Koens bij Wilfred was één van de weinige keren dat ie echt in het nauw zat.quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Maffe Wierd die zonder enige vorm van schaamte mocht vertellen dat alle problemen in Nederland komen door duh asielzoekers
Erg gelachen toen ik dat voorbij zag komen.
Is niet echt meer aan de orde gezien hoeveel die is afgevallen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:07 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Hebben we al weer zin in grapjes over het gewicht van Timmermans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |