Hij heeft wel gelijk.quote:
Daarom zorgen dat je 2e staat tot vlak voor de finish.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Je jan 1e staan en vervolgens word je door 23 andere spelers geneukt met items
Gister een filmpje gezien van iemand die 1e stond, 100m voor de finish. Vervolgens barrage van items van iedereen die voorbij rijdt. En met 23 anderen zijn dat nogal wat itemsquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom zorgen dat je 2e staat tot vlak voor de finish.
Eigenlijk moet er een soort grace period komen. Dat net nadat je geraakt bent je immuun bent.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gister een filmpje gezien van iemand die 1e stond, 100m voor de finish. Vervolgens barrage van items van iedereen die voorbij rijdt. En met 23 anderen zijn dat nogal wat items
Dat was Mk World :p
Ik bij die experience in Amsterdamquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gister een filmpje gezien van iemand die 1e stond, 100m voor de finish. Vervolgens barrage van items van iedereen die voorbij rijdt. En met 23 anderen zijn dat nogal wat items
Dat was Mk World :p
Skill issuequote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik bij die experience in Amsterdam
Één keer van 1 naar 20 en laatste, één keer van 1 naar 15 en laatste
Die had ik je kunnen opsturenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:54 schreef GGMM het volgende:
Ik had zo'n ding gekocht voor je joycons zodat je er een soort controller van te maken blijkt dat gewoon bij de Switch zelf te zitten
Weer 30 euro door het toilet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |