SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo snel toch niet? Dat stukkie gras bij mij dat ik 1x per 2 weken maai, daar gaat 'ie echt niet snel van slijten.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
messen worden bot
moet je vervangen
lagers gaan kapot
etcContent creator![]()
En nee ooit gehad wat een onding.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk dat KB morgen even naar de bouwmarkt gaat voor een handgrasmaaierSmile, it's free therapy.![]()
En dat geluid ook. Superirritant. Zit je net lekker in je tuin, en hoor je steeds: rrrr rrrr rrrr rrrrquote:Content creator![]()
Een kantenmaaier?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik had zo'n elektrisch handmaaier ding met zo'n plastic draadje
Heb ik ook nog voor als het gras heeeel hoog is.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:42 schreef mario390 het volgende:
lezen
oh mann onze meiden 0:6 terug teg duitsland![]()
![]()
Laat mijn tieten met rustquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Van @:dotteke? Of wie had je in gedachten?![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat zijn pas kutdingen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Een kantenmaaier?
Heb ik ook nog voor als het gras heeeel hoog is.
Content creator![]()
ik heb vast een foto van jou en je maaier in de OP gezet
@Kissingbird
je gezicht is niet echt zichtbaar
dus kan wel tochThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
* gebrokenglas beroept zich op zijn zwijgrechtquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Van @:dotteke? Of wie had je in gedachten?![]()
Content creator![]()
ASMR schijnt super ontspannend te zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dat geluid ook. Superirritant. Zit je net lekker in je tuin, en hoor je steeds: rrrr rrrr rrrr rrrrSmile, it's free therapy.![]()
ik ben lui en ik help de beestjes, maaide vaak maar 3x per jaar ofzoquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Een kantenmaaier?
Heb ik ook nog voor als het gras heeeel hoog is.Hey there sunshine lift my heart![]()
Aquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ESMR schijnt super ontspannend te zijn
ASMRThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:47 schreef greysbones het volgende:
@:Kissingbird
tis wel de uitgelezen kans om een robotmaaier te halen
voor je grote tuin![]()
![]()
DAT of een zitgrasmaaier
Smile, it's free therapy.![]()
mijn moeder had een zitgrasmaaier
enige klusje dat mijn stiefvader deed zonder eraan herinnert te wordenHey there sunshine lift my heart![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:48 schreef greysbones het volgende:
ik heb vast een foto van jou en je maaier in de OP gezet
@:Kissingbird
je gezicht is niet echt zichtbaar
dus kan wel tochdaar was mijn haar nog ietsje langer dan nu
Smile, it's free therapy.![]()
elke week
tis saaiii
en je krijgt een fokking zere rugThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan kom je er niet meer doorheen met de grasmaaier.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben lui en ik help de beestjes, maaide vaak maar 3x per jaar ofzo
Moet je alles knippen met de grasschaar vind ik nog kutter.Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: