Ik vind dat heel raarquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:12 schreef Chanel5 het volgende:
Perla weer met haar grote mond, ik moet het nog zien.
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant... Koffie is wel gewoon echt lekkerquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:15 schreef Cupfighter het volgende:
Bij Perla moet ik altijd aan koffie denken
Tja ik weet het niet, als iemand 24/7 onder je huid gaat zitten??? je kunt er daar niet voor weglopen hè. In de buitenwereld draai je iemand de rug toe en je bent weg maar dat kan daar niet.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind dat heel raar
Iemand haten
Dt bewaar ik echt voor mensen die mij of mijn gezin iets verschrikkelijks aan doen
Moet ineens denken aan Olivier, die in diezelfde sauna tegen Jennemie zei dat ze 'generiek knap' of wel 'standaard knap' wasquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
En Manon vind SlooMaa hééél knap... en Manon liegt nooit![]()
[ afbeelding ]
Leuk ook voor zijn vriendin thuisquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah, ze heeft 'm echt bij z'n balle
Jemieneejj.. dat luchtalarm?quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Moet ineens denken aan Olivier, die in diezelfde sauna tegen Jennemie zei dat ze 'generiek knap' of wel 'standaard knap' was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |