Gras te hoog misschien?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]het is niet anders.
kijk wel voor een op de aanbieding. Zoveel gras heb ik niet. Maar nu valt ie ieder 1 a 2 minuten uit en dan moet ik 2 min wachten eer dat ding het weer doet.
Als goede vriendin kom je die brengen en het gras afdoenquote:
Zo is dat.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als goede vriendin kom je die brengen en het gras afdoenzodat ik dat k klusje kan doen
![]()
![]()
ben ik nietquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als goede vriendin kom je die brengen en het gras afdoenzodat ik dat k klusje kan doen
![]()
![]()
Ik breng hem liever naar het milieuparkquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Is 10 min werk voor een handige man als @:kree om te repareren.
Maar wél de maaier van KB repareren.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
die kan nog niet eens zijn eigen tuin onderhouden
Krijg ze ook arretjscake of moet ze dat zelf meenemenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.marktplaats.n(...)ng-me339c-grasmaaier
kun je meteen hier koffie drinken
jaa ook dat!!!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
die kan nog niet eens zijn eigen tuin onderhouden
De grasmaaier of @kree?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik breng hem liever naar het milieupark
nee!!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Krijg ze ook arretjscake of moet ze dat zelf meenemen
Nee niet eens. Gister al gemaaid maar het was een beetje nat en plat. Vandaag was het gras goed droog en niet hoog maar nog viel dat ding steeds uit.quote:
Dan moet birdie dan maar snel wat mee brengenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee!!
ik heb nog steeds geen arretjescake gehad
Weg ermeequote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee niet eens. Gister al gemaaid maar het was een beetje nat en plat. Vandaag was het gras goed droog en niet hoog maar nog viel dat ding steeds uit.
wd40 ingespoten maar dat hielp niks. Kreeg hem niet open geschroefd.
jouw idee van eckte koffie is oploskoffie met heel veel melkquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Ik maak je ook nog wel een bak koffie![]()
egkte
Warme melk wel nog met schuimquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
jouw idee van eckte koffie is oploskoffie met heel veel melk
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
beide
al zal het 1 chemisch afval zijn
pfoe weet niet meer hoe ze die zetquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Greys heeft toch zo'n koffiebonen apparaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |