SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
Wat een gejank, ben je een student?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:14 schreef UitStraling het volgende:
Huilende studentjes? kan het onderwijs ook gewoon sterke jongvolwassen afleveren aub, die zijn keihard nodig in dit stuurloze land.
Blegh.quote:
Dat is het voordeel ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Komt goed, Crack. Is voorbij voor je het weet.
nee dat is net even andersquote:
quote:
Dat klopt helemaalquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Komt goed, Crack. Is voorbij voor je het weet.
Zo voelt het soms in F1.quote:
Kaneel toch.quote:
Die melding zag ik ook jaquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
PostNL zegt in de app dat er mogelijk vertragingen zijn bij de levering vanwege het "shopseizoen".
...
Shopseizoen? Hebben we nu ook al een vakantiegeld shopseizoen piekbelasting alsof het black friday is?
Iets met vakantiegeld?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
PostNL zegt in de app dat er mogelijk vertragingen zijn bij de levering vanwege het "shopseizoen".
...
Shopseizoen? Hebben we nu ook al een vakantiegeld shopseizoen piekbelasting alsof het black friday is?
Van je eigen vagina?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:25 schreef CherryLips het volgende:
Workshop kaarsen maken in hartje Den Haag (45 tot 60 minuten) bij social deals, wie wilVaginakaars maken
Ja, als er maar een paar pakketjes meer moeten worden bezorgd dan is het meteen piekbelasting.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
...
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet van een wildvreemde. Joost mag weten waar die allemaal geweest is.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:25 schreef CherryLips het volgende:
Workshop kaarsen maken in hartje Den Haag (45 tot 60 minuten) bij social deals, wie wilVaginakaars maken
Gelukkig heb ik al een piek voor m'n kerstboom, dus ik hoef er geen extra belasting op te betalen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, als er maar een paar pakketjes meer moeten worden bezorgd dan is het meteen piekbelasting.
Het is niet eens apart meerquote:
klinkt als een gezocht excuus voor eigen falen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
...
Nee, deze is te makkelijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook wel andere geurtjes hebben.
Ben niet overtuigd dat ik graag op een plek ben waar ze regelmatig vaginakaarsen makenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook wel andere geurtjes hebben.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:25 schreef CherryLips het volgende:
wil ook wel uitwisselen, maken we die van elkaar (nee niet die van jou, dat zou raar zijn)quote:
wist je dat iederen vrouw een vagina heeftquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is niet eens apart meer
Nee dat had ik er zelf bij gezetquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben niet overtuigd dat ik graag op een plek ben waar ze regelmatig vaginakaarsen maken
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat had ik er zelf bij gezetAls suggestie. Denk dat ze gewone degelijke geurtjes hebben.
Vertel me meerquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wist je dat iederen vrouw een vagina heeftsuch special
Wat is er mis met mijn vagina? Niet heel inclusief van je.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:29 schreef Crack_ het volgende:
wil ook wel uitwisselen, maken we die van elkaar (nee niet die van jou, dat zou raar zijn)
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit kan echt niet meer.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vertel me meer
Dadelijk ga je nog zeggen dat mannen piemels hebben!
Dimmy is het hier niet mee eensquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:
even weekje van bijkomenquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vertel me meer
Dadelijk ga je nog zeggen dat mannen piemels hebben!
Hij ziet er zo anders uit, zijquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn vagina? Niet heel inclusief van je.
Vooruit dan.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
even weekje van bijkomen
[..]durf ik nu niet meer, misschien over een weekje oid weer proberen?
[..]
Hij ziet er zo anders uit, zij
ehm
Vrouwen met een grote piel zijn ook gewoon vrouwen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:31 schreef CherryLips het volgende:
*gooit Harry Potter-boek op brandstapel*
de serie ook boycottenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:31 schreef CherryLips het volgende:
*gooit Harry Potter-boek op brandstapel*
Kan mij niet herinneren ooit mijn vagina aan jou getoond te hebben.quote:
Niet eens girlcotten.quote:
Hnnggggquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen met een grote piel zijn ook gewoon vrouwen.
Waarom stoppen bij de vagina? Gewoon van iemand een kaars maken.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:25 schreef CherryLips het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom stoppen bij de vagina? Gewoon van iemand een kaars maken.Dit is vast jouw fetisj.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
snap ikquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan mij niet herinneren ooit mijn vagina aan jou getoond te hebben.
quote:
[..]
Waarom stoppen bij de vagina? Gewoon van iemand een kaars maken.kan me die film niet zo kleurrijk herinnerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
[..]
Waarom stoppen bij de vagina? Gewoon van iemand een kaars maken.Ik las deze post en wist dat ie van jou moest zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kan me die film niet zo kleurrijk herinneren
Neuh, heb geen oefening meer nodig.quote:
Loop je dan ook de hele dag met een stijve rond?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje alsof je dart op een bord gemaakt van voornamelijk bullseyes.
jezus kaneelquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loop je dan ook de hele dag met een stijve rond?
Ongepaste kinkpost -> Oh hey, Zwab verveelt zich.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik las deze post en wist dat ie van jou moest zijn.
ook een idee. een kaars van jezus met een stijvequote:
waarom klinkt dit zo niet opwindendquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook een idee. een kaars van jezus met een stijve
neequote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom klinkt dit zo niet opwindend![]()
ik heb wel mooie jezus(achtig-iets) kaarsjes, wil je ze zien
En dat zijn gezicht op huilen staat.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook een idee. een kaars van jezus met een stijve
facepalmquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dat zijn gezicht op huilen staat.
Euhhhh. Nee dat zou je tegenvallen. Rare dingen leuk vinden is niet hetzelfde als constant zin hebben in alles.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loop je dan ook de hele dag met een stijve rond?
Nee, dat dan weer niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:46 schreef Crack_ het volgende:
Maar he, als het er toch over gaat. Wie van de mannen hier heeft daadwerkelijk een seksspeeltje? Ik hoef niet zozeer te weten wat maar uiteraard mag je het wel vertellen
das een tegenvallerquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Euhhhh. Nee dat zou je tegenvallen. Rare dingen leuk vinden is niet hetzelfde als constant zin hebben in alles.
Wat.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gangnam style metalcover van de band Feuerschwanz. Nee dat kan echt niet
Laatste jaar hebben ze alleen maar covers geloof ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gangnam style metalcover van de band Feuerschwanz. Nee dat kan echt niet
Jaquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:46 schreef Crack_ het volgende:
Maar he, als het er toch over gaat. Wie van de mannen hier heeft daadwerkelijk een seksspeeltje? Ik hoef niet zozeer te weten wat maar uiteraard mag je het wel vertellen
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Ik kende ze niet tbhquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatste jaar hebben ze alleen maar covers geloof ik.
Ik wil het hier niet vertellen maar stuur wel even een DM.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:46 schreef Crack_ het volgende:
Valt me tegen!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
[..]
Ik kende ze niet tbh![]()
Nee, ik heb er geen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:46 schreef Crack_ het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:46 schreef Crack_ het volgende:
waarom niet?quote:
true truequote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, mensen beleven een fetisj toch anders.
nice!quote:
Smoothquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil het hier niet vertellen maar stuur wel even een DM.
spannendquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil het hier niet vertellen maar stuur wel even een DM.
oh meer antwoorden, waarom niet?quote:
en nice 2.0quote:
Ik heb er geen nodig vind ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
spannend
[..]
oh meer antwoorden, waarom niet?
[..]
en nice 2.0
ik denk dat niemand er een nodig heeft tbhquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb er geen nodig vind ik.
Dat ja. Geen behoefte aan. Ben er te vanille voor.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik denk dat niemand er een nodig heeft tbh
of bedoel je met nodig 'behoefte' oid?
ahja, get itquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ja. Geen behoefte aan. Ben er te vanille voor.
wat is er niet vanille aan speelgoed?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ja. Geen behoefte aan. Ben er te vanille voor.
jij mag datquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sorry ik zal me weer gedragen.
Was een druk dagje met te weinig slaap, moest me even afreageren.
Engelse uitdrukking.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahja, get itbehalve het vanille gedeelte?
Ik ben te gewoonquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahja, get itbehalve het vanille gedeelte?
Dat is mijn meningquote:
Hoe vanilla ben jij eigenlijk? Of heb je een kast vol speeltjes?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Engelse uitdrukking.
va·nil·la3 [və'nɪlə] (bijvoeglijk naamwoord)
doorsnee
gewoont(jes), alledaags, dertien in een dozijn, basis-, standaard, zonder franje
▼ voorbeelden
plain vanilla couples
doodgewone doorsneestelletjes
plain vanilla model
basismodel
okeuj.... ja... raarquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben te gewoon
[..]
Dat is mijn mening
Het is niet een belangrijk iets voor mij op het moment, en heb nauwelijks privacy wat het een gedoe maakt om te bestellen, hebben, schoonmaken etc.quote:
yesquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Engelse uitdrukking.
va·nil·la3 [və'nɪlə] (bijvoeglijk naamwoord)
doorsnee
gewoont(jes), alledaags, dertien in een dozijn, basis-, standaard, zonder franje
▼ voorbeelden
plain vanilla couples
doodgewone doorsneestelletjes
plain vanilla model
basismodel
de te snap ik ook niet, niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben te gewoon
[..]
Dat is mijn mening
ahhh okequote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is niet een belangrijk iets voor mij op het moment, en heb nauwelijks privacy wat het een gedoe maakt om te bestellen, hebben, schoonmaken etc.
Dat weet ik. Maar ik heb daar geen behoefte aanquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
okeuj.... ja... raar
speelgoed is best zoet.
Hoeven niet meteen zwepen en anusplugs enzo te zijn
Nee, is ook niets mis mee. Er is nog nooit over geklaagdquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yes
[..]
de te snap ik ook niet, niks mis mee toch?![]()
[..]
ahhh oke
Dat is echt super leuk!! en mooi om zo zo te zien groeien denk ik?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ohja, een oud leerling komt bij ons werken volgend jaar. De 4de in korte tijd. Erg leuk.
Nice! En al deden ze dat wel, zoeken ze maar een stoerdere piemelquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, is ook niets mis mee. Er is nog nooit over geklaagd
Zo is datquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nice! En al deden ze dat wel, zoeken ze maar een stoerdere piemel![]()
Oh, dat hoorde ik.quote:
Ik mag zo nog even werken.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben bijna klaar met werk, het is nog geen eens acht uur ohmyyyyy
ik ga zo douchen en mn nagels doen en nieuwe stencils uitproberen![]()
ik had er eentje geprobeerd want kon niet wachten, had ik beter niet kunnen doen want het is gezeik met die inkt
Zeker. Kwam haar vorig jaar tegen in het park, terwijl ik met mijn jongens daar was. Ze zei dat ze bijna klaar was met haar studie, en wilde komen werken. Heb het nummer gegeven van de TL, en nu is ze klaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is echt super leuk!! en mooi om zo zo te zien groeien denk ik?
ga je er mee doen?quote:
Mijn oud-leerling doet niet mee, dus ik kijk niet!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:UitStraling zometeen op NPO3 vrouwenvoetbal, Ik weet dat je dat totaal niet interesseert. Maar het is NL - Schotland. Dus The Flower of Scotland... 20.30 begint het, dus iets daarvoor te horen...
Saaie praktische problemen.quote:
elke nagel een andere kleur. de 7e 8e 9e en 10e voor mengenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een van deze, weet nog niet welke hmmm. Ik neig naar groensmurrie rechts
Hier mag datquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Saaie praktische problemen.
Mja. Het is voor mijzelf nu belangrijker dat ik werk aan meer open durven zijn over mijn wat meer ongewone interesses op dit gebied, dan spullen die ik in huis heb.
Klinkt dat logisch? Idunno.
Kaneel heeft een werkharem.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Kwam haar vorig jaar tegen in het park, terwijl ik met mijn jongens daar was. Ze zei dat ze bijna klaar was met haar studie, en wilde komen werken. Heb het nummer gegeven van de TL, en nu is ze klaar.
Leuke meid. Hopelijk ervaart ze het als positief. En ik hoop dat deze mij gewoon bij de voornaam noemt. De andere meiden vinden dat erg moeilijk.
hoelang zijn jouw dutjes meestal?quote:
quote:
Wat onwijs tof! Dat maakt je ook echt trotsquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Kwam haar vorig jaar tegen in het park, terwijl ik met mijn jongens daar was. Ze zei dat ze bijna klaar was met haar studie, en wilde komen werken. Heb het nummer gegeven van de TL, en nu is ze klaar.
Leuke meid. Hopelijk ervaart ze het als positief. En ik hoop dat deze mij gewoon bij de voornaam noemt. De andere meiden vinden dat erg moeilijk.
Rekening houden met elkaar is zo 1989.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:13 schreef Ama het volgende:
Wat een herrie buiten. Kunnen ze geen rekening houden met de luie medemens.
saaie problemen klinkt positief?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Saaie praktische problemen.
Mja. Het is voor mijzelf nu belangrijker dat ik werk aan meer open durven zijn over mijn wat meer ongewone interesses op dit gebied, dan spullen die ik in huis heb.
Klinkt dat logisch? Idunno.
Jammer toen werd ik net geboren.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rekening houden met elkaar is zo 1989.
Onderwijs is erg vrouwelijk. De jonge jongens noemen je wel graag bij de voornaam.quote:
hey wacht, ik heb zo'n kwastje gekocht om iets leuks te doenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
elke nagel een andere kleur. de 7e 8e 9e en 10e voor mengen
echt hequote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rekening houden met elkaar is zo 1989.
Verschilt heel erg haha maar had nu uurtje gelegen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:13 schreef Crack_ het volgende:
hoelang zijn jouw dutjes meestal?als je een dutje doet
Die mosgroen is echt top.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een van deze, weet nog niet welke hmmm. Ik neig naar groensmurrie rechts
Ik had laatst nog een oudere man de weg gewezen tijdens mijn wandeling. Toen kwam ik hem tegen op de terugweg en was hij heel dankbaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hey wacht, ik heb zo'n kwastje gekocht om iets leuks te doen
ik kan wel rechts als ondergrond doen en dan met 1e (geel) stipjes maken oid
ja dit klinkt fantastisch, thanks voor je input
[..]
echt he
mijn truc is om uit te leggen dat ik me daar echt heel ongemakkelijk bij voel want gelijkheid dit datquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onderwijs is erg vrouwelijk. De jonge jongens noemen je wel graag bij de voornaam.
Andere meid is 22 ofzo, durft nog steeds alleen "meneer" tegen me te zeggen.
Apetrots op ze, allemaal.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoelang zijn jouw dutjes meestal?als je een dutje doet
[..]![]()
wel leuk werk?
[..]
Wat onwijs tof! Dat maakt je ook echt trotsEn vind het wel knap dat ze bij de school waar ze zelf op zat wil werken, dan doen jullie het ook wel echt goed
Kan je wel leuk LEGO in neerzetten.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:16 schreef LTVDK het volgende:
Had bijna een kast meegenomen bij de Ikea omdat die goedkoop wasWas 59 ipv 150 euro, wist alleen niet waar ik hem kwijt moet, dus heel verstandig niet meegenomen
Deze was het https://www.ikea.com/nl/n(...)grijsbeige-50529273/
uurtje is lekker, anders wordt het meer slapen. Ook wel lekker maar vaak niet zo handig als je weer wakker moet wordenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Verschilt heel erg haha maar had nu uurtje gelegen.
59 euro geven voor iets wat je niet nodig hebt en ook geen behoefte aan hebt is alsnog geld verspilling. Dit is de meest voordelige optiequote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:16 schreef LTVDK het volgende:
Had bijna een kast meegenomen bij de Ikea omdat die goedkoop wasWas 59 ipv 150 euro, wist alleen niet waar ik hem kwijt moet, dus heel verstandig niet meegenomen
Deze was het https://www.ikea.com/nl/n(...)grijsbeige-50529273/
Ongetwijfeldquote:
welke is dat, rechts? ik zou zeggen dat mos donkerder isquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had laatst nog een oudere man de weg gewezen tijdens mijn wandeling. Toen kwam ik hem tegen op de terugweg en was hij heel dankbaar.
Precies! Ligt ook wel aan de buurt hier. Iedereen aardig en zo.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
welke is dat, rechts? ik zou zeggen dat mos donkerder is
[..]zulke kleine dingen, daar gaat het om, denk ik
Dit probleem heb ik altijd als ik iets wil kopen aan meubels.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
OngetwijfeldMaar heb er beneden niet echt een goede plek voor en boven heb ik geen kasten nodig
Ja kijk mij eens even verstandig zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:17 schreef Crack_ het volgende:
59 euro geven voor iets wat je niet nodig hebt en ook geen behoefte aan hebt is alsnog geld verspilling. Dit is de meest voordelige optie
3 van links.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ligt zeker aan de buurt jaquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies! Ligt ook wel aan de buurt hier. Iedereen aardig en zo.
*schouderklopjequote:
Vet irritant mijn kat laat het niet toe als ik haar oogjes wil schoonmaken want ze heeft er af en toe een troepje zitten. 😒quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee. Het is vooral de mailbox bijwerken dus altijd een verrassing wat er in zit.quote:
Als je het in de echte adobe doet wel hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
ik ga photoshoppen, ben je nu ook trots op mij?
Als het fatbikes zijn dan is het gewoon eigen schuld dikke bultquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:28 schreef Ama het volgende:
Er worden weer veel fietsers aangereden hier in de wijk. Ik let maar extra op.
Kun je haar hoofdje niet gewoon zo vastpakkenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Vet irritant mijn kat laat het niet toe als ik haar oogjes wil schoonmaken want ze heeft er af en toe een troepje zitten. 😒
oh blegh mailquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Het is vooral de mailbox bijwerken dus altijd een verrassing wat er in zit.
Zeker! Weet niet of mijn manier de meest efficiente is maar het werktquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je het in de echte adobe doet wel hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Nee het zijn verrassend weinig fatbikes moet ik zeggen maar wel veel onoverzichtelijke fietspaden met oversteken.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het fatbikes zijn dan is het gewoon eigen schuld dikke bult
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kun je haar hoofdje niet gewoon zo vastpakken
of als ze relaxt is voorzichtig
troepjes zien er ook zo lelijk uit
[..]
oh blegh mail
[..]
Zeker! Weet niet of mijn manier de meest efficiente is maar het werkt
Ja ik vind meteen dat ze eruit ziet alsof ze verwaarloosd wordt ofzo maar ze wil dat echt niet want ze gaat de aanval aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Leeuw met een beperkingquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:32 schreef Crack_ het volgende:
Zeker! Weet niet of mijn manier de meest efficiente is maar het werkt![]()
een rode pingpongbalquote:
Snel er doorheen knallen. Mijn stellingname is dat als het via mail binnenkomt het nooit urgent kan zijn. Anders bellen of appen ze wel.quote:
Eensquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het fatbikes zijn dan is het gewoon eigen schuld dikke bult
*mompelt iets over rekening houdenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:41 schreef Ama het volgende:
Oh netjes de buren die gaan verhuizen ruimen zelf de tegels op die ze niet gebruikt hebben. Deed de vorige bewoner dat bij mijn huis maar.
Nou ik ben nu toch klaar met dutje doen dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*mompelt iets over rekening houden
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kun je haar hoofdje niet gewoon zo vastpakken
of als ze relaxt is voorzichtig
troepjes zien er ook zo lelijk uit
[..]
oh blegh mail
[..]
Zeker! Weet niet of mijn manier de meest efficiente is maar het werkt
Waar komt ie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Die hoort nu bij je tattooquote:
Een doelwit.quote:
Ja, blijkbaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
...
Finse influencers?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Je hebt blijkbaar ook al finfluencers.
Nee, mensen die financiële tips gevenquote:
Yep. Weet alleen niet of het bijdraagt aan het toerisme in Finland verder.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Finse financiële tips?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, mensen die financiële tips geven
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik vind meteen dat ze eruit ziet alsof ze verwaarloosd wordt ofzo maar ze wil dat echt niet want ze gaat de aanval aan.
quote:
voel ik me comfy bijquote:
gezelliequote:
hehehe, inb4 iederen die je gaat appenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snel er doorheen knallen. Mijn stellingname is dat als het via mail binnenkomt het nooit urgent kan zijn. Anders bellen of appen ze wel.
Je zou het denkenquote:
Hmm...quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
voor wie?! dan ga ik daarna bedenken of ik 'm wil houden
Kan me alleen nog herinneren dat je zo'n soort iets aan het uitzoeken was.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mn ribben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het zijn er twee
je had dat toch meegekregen?
tips of 'tips'?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, mensen die financiële tips geven
Bara Bada Bastuquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Kan ik een tweede hypotheek nemen op m'n sauna?"
Ik denk dat ik alleen gebeld word 's nachts als er een ruimte affikt waarbij mijn telefoonnummer op het bord naast de deur staat.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:00 schreef Crack_ het volgende:
geen baas die mij snachts opbelt, van kom je nog werken het team versterken
rot toch lekker op met al je onzin
want ik leef mn leven zoals ik dat tof vind
doet me helemaal nisk als jij je daarover opwind![]()
![]()
![]()
50 e-mail vandaag, 0 werkgerelateerde appjes. Ik ben tevreden.quote:
Ja daar loopt krekkie toch hele dagen mee te zwaaien, met die gekke finquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mental image van Krekkie die met zo'n opbind-haaienvin op d'r rug rondloopt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar loopt krekkie toch hele dagen mee te zwaaien, met die gekke fin
Dit is niet mijn fetisj, sorry.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mental image van Krekkie die met zo'n opbind-haaienvin op d'r rug rondloopt.
oh, we zijn al weer wat stappen verderquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan me alleen nog herinneren dat je zo'n soort iets aan het uitzoeken was.
meteen in mn hoofdquote:
oh beter, in de nacht opgebeld worden is meestal niet goed neequote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alleen gebeld word 's nachts als er een ruimte affikt waarbij mijn telefoonnummer op het bord naast de deur staat.
oh very nicequote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
50 e-mail vandaag, 0 werkgerelateerde appjes. Ik ben tevreden.
heb vandaag nog niks gezegdquote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar loopt krekkie toch hele dagen mee te zwaaien, met die gekke fin
You're welcome.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, we zijn al weer wat stappen verder
ik had eerst dat plaatje uitgezocht en toen moest ik nog een plek op mn lichaam vinden. Die had ik (met behulp van fokgevonden!) en toen kocht ik een stencilapparaat want ik wil van te voren zien hoe het eruit gaat zien
[..]
meteen in mn hoofd
Ik eigenlijk altijd maar mijn vader werd er laatst echt helemaal chagrijnig over omdat ik niet meteen terug appte.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:08 schreef essnhills het volgende:
Ik heb mijn telefoon s nachts op niet storen staan, uitgezonderd familie
Kan aan mij liggen hoor, ik vergeet wel meer de laatste tijd.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, we zijn al weer wat stappen verder
ik had eerst dat plaatje uitgezocht en toen moest ik nog een plek op mn lichaam vinden. Die had ik (met behulp van fokgevonden!) en toen kocht ik een stencilapparaat want ik wil van te voren zien hoe het eruit gaat zien
[..]
meteen in mn hoofd
[..]
oh beter, in de nacht opgebeld worden is meestal niet goed nee
[..]
oh very nice
50 emails zijn wel heftig?
Half uurtje werk, inclusief inhoudelijke reactie op meegestuurde documenten. Valt dus reuze mee. Gelukkig veel medewerkers die hun best doen, dat doet iets positiefs met de kwaliteit.quote:
andere rooiequote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mental image van Krekkie die met zo'n opbind-haaienvin op d'r rug rondloopt.
Heb nav het gesprek zojuist ff een plug ingedaan. Fokt toch anders.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben best vanille in mijn voorkeuren.
Extra trillen bij iedere quote of mention.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb nav het gesprek zojuist ff een plug ingedaan. Fokt toch anders.
Ik DM je de code voor de app.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Extra trillen bij iedere quote of mention.
ik ookquote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen hoor, ik vergeet wel meer de laatste tijd.
Maar klinkt goed. Ben wel benieuwd naar het resultaat tbh. Doet op je ribben relatief veel pijn?
nicequote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Half uurtje werk, inclusief inhoudelijke reactie op meegestuurde documenten. Valt dus reuze mee. Gelukkig veel medewerkers die hun best doen, dat doet iets positiefs met de kwaliteit.
quote:
ik was vergeten dat ik dit best een leuk liedje vindquote:
wat is fucking veel?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:19 schreef Ama het volgende:
Vriendin met wie ik naar Duitsland was koopt daar altijd fucking veel potgrond alleen ik zie nooit goed terug waar ze dat gebruikt maar oke.
Wil je ook?quote:
Waar koopt ze dat?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:19 schreef Ama het volgende:
Vriendin met wie ik naar Duitsland was koopt daar altijd fucking veel potgrond alleen ik zie nooit goed terug waar ze dat gebruikt maar oke.
Zonde om het tot een maand te beperken.quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Geofagiequote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:19 schreef Ama het volgende:
Kreeck_?quote:
Wilde ik ook posten. Lolquote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Geofagie
Bij/in de supermarkt. Ligt net buiten de entree altijd een hoek met allemaal soorten potgrond en daarvoor allemaal karren met buitenplantjes. Vet cheap ook.. raakte bijna geïnspireerd.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Geofagie
Nou ja iedereen zijn of haar hobby.quote:
"Bedankt Juffrouw Krek"quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:24 schreef Crack_ het volgende:
ohjadie afstudeerders gaan morgen ook hun begeleiders bedanken, of is meestal zo
maar soms is dat zo awkward omdat je niet wil dat ze je bedanken omdat het te slecht is![]()
![]()
maar dat weten die studenten nog niet
Ik communiceer oordeelloos, weet je nog?quote:
Awwwquote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:24 schreef Crack_ het volgende:
ohjadie afstudeerders gaan morgen ook hun begeleiders bedanken, of is meestal zo
maar soms is dat zo awkward omdat je niet wil dat ze je bedanken omdat het te slecht is![]()
![]()
maar dat weten die studenten nog niet
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Bedankt Juffrouw Krek"
"Nou, niet zo snel, tot volgend jaar."
hmmm, ja dat zei jij maar weet nog niet of dat ook écht zo isquote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik communiceer oordeelloos, weet je nog?
Je ziet mij al lang genoeg posten om daar een beeld van te kunnen hebben. Of mij op z'n minst het voordeel van de twijfel te gunnen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:33 schreef Crack_ het volgende:
hmmm, ja dat zei jij maar weet nog niet of dat ook écht zo is![]()
Hedwig niet te dik?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:31 schreef Ama het volgende:
Ja zo'n kattenluikje is ook verdomd lastig in 1 keer.
ja hoor, die laatstequote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je ziet mij al lang genoeg posten om daar een beeld van te kunnen hebben. Of mij op z'n minst het voordeel van de twijfel te gunnen.
Maar waar is de rode stip?quote:
quote:
quote:
3?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:06 schreef mschol het volgende:
[..]
nog een ?? aantal dagen werken deze week
Muis d'r seksspeeltje is een enterhaak blijkbaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog niet helemaal 100% af maar
[ afbeelding ]
Is dit het onderwerp van de dag? Nou ja het is wel een keer wat anders dan de hele dag over eten praten.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Muis d'r seksspeeltje is een enterhaak blijkbaar.
Plintenschaar zelfsquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Muis d'r seksspeeltje is een enterhaak blijkbaar.
Ik kan het ook best over andere hobby's hebben maar daar reageert niemand op.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dit het onderwerp van de dag? Nou ja het is wel een keer wat anders dan de hele dag over eten praten.
Ik zit hier ook aan te denken om te doen.:@quote:
Mijn seksspeeltjes zijn een hobby van jou? Of lees ik de verkeerde dingen?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan het ook best over andere hobby's hebben maar daar reageert niemand op.
Oh ik wist niet dat dit ook een hobby van je was.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan het ook best over andere hobby's hebben maar daar reageert niemand op.
Ohja die zal nu wel afgekoeld zijnquote:
Ja, heb er zelf geen, moet toch iets he?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn seksspeeltjes zijn een hobby van jou? Of lees ik de verkeerde dingen?
Wat kan ik zeggen. Ik maak graag dingen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat dit ook een hobby van je was.
Ik heb het dit keer over drinken ipv etenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dit het onderwerp van de dag? Nou ja het is wel een keer wat anders dan de hele dag over eten praten.
Yes.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:25 schreef essnhills het volgende:
Oke heb een potje open gemaakt
Was goed vacuüm getrokken dus mooie plop![]()
En een glaasje limonade gehad
Is lekker![]()
![]()
geen idee, morgen kan zomaar afgezegd worden...quote:
Nu zit er nog een paar minuten vertraging in?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Vanaf volgende week dinsdag krijgen jullie gewoon live verslag van mijn leven
nu zit er eerst nog een censuur check op.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu zit er nog een paar minuten vertraging in?
Dat we een stop-motion animatie van Ambar kunnen maken met het tempo waarin je foto's post.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Vanaf volgende week dinsdag krijgen jullie gewoon live verslag van mijn leven
Dit is de gecensureerde versie?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nu zit er eerst nog een censuur check op.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat kan ik zeggen. Ik maak graag dingen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn seksspeeltjes zijn een hobby van jou? Of lees ik de verkeerde dingen?
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat dit ook een hobby van je was.
niiiicequote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:25 schreef essnhills het volgende:
Oke heb een potje open gemaakt
Was goed vacuüm getrokken dus mooie plop![]()
En een glaasje limonade gehad
Is lekker![]()
![]()
Ja sorry.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
En zo leren we elke dag weer wat nieuws
Ik post nu niet allesquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu zit er nog een paar minuten vertraging in?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:34 schreef Nattekat het volgende:
Ja verdomme, door een video in ESF zit het grote koffielied weer in m'n hoofd
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:34 schreef Nattekat het volgende:
Ja verdomme, door een video in ESF zit het grote koffielied weer in m'n hoofd
Oh kijk hij haalt adem!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat we een stop-motion animatie van Ambar kunnen maken met het tempo waarin je foto's post.
Ja heb er sinaasappel bij gedaanquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]!
[..]
niiiice
had je er nou iets bijgedaan? ja toch? sinaasappel? proef je het?
quote:
Toch een kunst om een vliegtuig eruit tr laten zien als een overenthousiaste puppyquote:
denk wel dat het iets toevoegt maar misschien dat je het niet zo snel herkent als sinaasappel ofzo?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja heb er sinaasappel bij gedaan
Heb het idee dat je die meer ruikt dan proeft? Maar er zit wel een beetje citrus bij.
Had met het koken ook nog sap van 3 citroenen erbij gedaan (dat stond ook in dat ene recept) dus het kan ook daar van komen?
Het is lekker iig
Ik proefde eerst een beetje pure siroop en ik dacht "jeeeetje wat verschrikkelijk zoet is dit"
En toen dacht ik "uhm ja duhhh dit is SIROOP"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ja, en het ziet er zo licht uit van kleur. Meer als al verdunde limonade ipv siroopquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
denk wel dat het iets toevoegt maar misschien dat je het niet zo snel herkent als sinaasappel ofzo?
hehehe, ja die had ik ookje vergeet het toch even.. komt ook omdat het heel veel siroop is denk ik?
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:41 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind de positie en grootte wel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:41 schreef Crack_ het volgende:
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |