Nee, is ook niets mis mee. Er is nog nooit over geklaagdquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yes
[..]
de te snap ik ook niet, niks mis mee toch?![]()
[..]
ahhh oke
Dat is echt super leuk!! en mooi om zo zo te zien groeien denk ik?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ohja, een oud leerling komt bij ons werken volgend jaar. De 4de in korte tijd. Erg leuk.
Nice! En al deden ze dat wel, zoeken ze maar een stoerdere piemelquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, is ook niets mis mee. Er is nog nooit over geklaagd
Zo is datquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nice! En al deden ze dat wel, zoeken ze maar een stoerdere piemel![]()
Oh, dat hoorde ik.quote:
Ik mag zo nog even werken.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben bijna klaar met werk, het is nog geen eens acht uur ohmyyyyy
ik ga zo douchen en mn nagels doen en nieuwe stencils uitproberen![]()
ik had er eentje geprobeerd want kon niet wachten, had ik beter niet kunnen doen want het is gezeik met die inkt
Zeker. Kwam haar vorig jaar tegen in het park, terwijl ik met mijn jongens daar was. Ze zei dat ze bijna klaar was met haar studie, en wilde komen werken. Heb het nummer gegeven van de TL, en nu is ze klaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is echt super leuk!! en mooi om zo zo te zien groeien denk ik?
ga je er mee doen?quote:
Mijn oud-leerling doet niet mee, dus ik kijk niet!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:UitStraling zometeen op NPO3 vrouwenvoetbal, Ik weet dat je dat totaal niet interesseert. Maar het is NL - Schotland. Dus The Flower of Scotland... 20.30 begint het, dus iets daarvoor te horen...
Saaie praktische problemen.quote:
elke nagel een andere kleur. de 7e 8e 9e en 10e voor mengenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een van deze, weet nog niet welke hmmm. Ik neig naar groensmurrie rechts
Hier mag datquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Saaie praktische problemen.
Mja. Het is voor mijzelf nu belangrijker dat ik werk aan meer open durven zijn over mijn wat meer ongewone interesses op dit gebied, dan spullen die ik in huis heb.
Klinkt dat logisch? Idunno.
Kaneel heeft een werkharem.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Kwam haar vorig jaar tegen in het park, terwijl ik met mijn jongens daar was. Ze zei dat ze bijna klaar was met haar studie, en wilde komen werken. Heb het nummer gegeven van de TL, en nu is ze klaar.
Leuke meid. Hopelijk ervaart ze het als positief. En ik hoop dat deze mij gewoon bij de voornaam noemt. De andere meiden vinden dat erg moeilijk.
hoelang zijn jouw dutjes meestal?quote:
quote:
Wat onwijs tof! Dat maakt je ook echt trotsquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Kwam haar vorig jaar tegen in het park, terwijl ik met mijn jongens daar was. Ze zei dat ze bijna klaar was met haar studie, en wilde komen werken. Heb het nummer gegeven van de TL, en nu is ze klaar.
Leuke meid. Hopelijk ervaart ze het als positief. En ik hoop dat deze mij gewoon bij de voornaam noemt. De andere meiden vinden dat erg moeilijk.
Rekening houden met elkaar is zo 1989.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:13 schreef Ama het volgende:
Wat een herrie buiten. Kunnen ze geen rekening houden met de luie medemens.
saaie problemen klinkt positief?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Saaie praktische problemen.
Mja. Het is voor mijzelf nu belangrijker dat ik werk aan meer open durven zijn over mijn wat meer ongewone interesses op dit gebied, dan spullen die ik in huis heb.
Klinkt dat logisch? Idunno.
Jammer toen werd ik net geboren.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rekening houden met elkaar is zo 1989.
Onderwijs is erg vrouwelijk. De jonge jongens noemen je wel graag bij de voornaam.quote:
hey wacht, ik heb zo'n kwastje gekocht om iets leuks te doenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
elke nagel een andere kleur. de 7e 8e 9e en 10e voor mengen
echt hequote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rekening houden met elkaar is zo 1989.
Verschilt heel erg haha maar had nu uurtje gelegen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:13 schreef Crack_ het volgende:
hoelang zijn jouw dutjes meestal?als je een dutje doet
Die mosgroen is echt top.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een van deze, weet nog niet welke hmmm. Ik neig naar groensmurrie rechts
Ik had laatst nog een oudere man de weg gewezen tijdens mijn wandeling. Toen kwam ik hem tegen op de terugweg en was hij heel dankbaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hey wacht, ik heb zo'n kwastje gekocht om iets leuks te doen
ik kan wel rechts als ondergrond doen en dan met 1e (geel) stipjes maken oid
ja dit klinkt fantastisch, thanks voor je input
[..]
echt he
mijn truc is om uit te leggen dat ik me daar echt heel ongemakkelijk bij voel want gelijkheid dit datquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onderwijs is erg vrouwelijk. De jonge jongens noemen je wel graag bij de voornaam.
Andere meid is 22 ofzo, durft nog steeds alleen "meneer" tegen me te zeggen.
Apetrots op ze, allemaal.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoelang zijn jouw dutjes meestal?als je een dutje doet
[..]![]()
wel leuk werk?
[..]
Wat onwijs tof! Dat maakt je ook echt trotsEn vind het wel knap dat ze bij de school waar ze zelf op zat wil werken, dan doen jullie het ook wel echt goed
Kan je wel leuk LEGO in neerzetten.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:16 schreef LTVDK het volgende:
Had bijna een kast meegenomen bij de Ikea omdat die goedkoop wasWas 59 ipv 150 euro, wist alleen niet waar ik hem kwijt moet, dus heel verstandig niet meegenomen
Deze was het https://www.ikea.com/nl/n(...)grijsbeige-50529273/
uurtje is lekker, anders wordt het meer slapen. Ook wel lekker maar vaak niet zo handig als je weer wakker moet wordenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Verschilt heel erg haha maar had nu uurtje gelegen.
59 euro geven voor iets wat je niet nodig hebt en ook geen behoefte aan hebt is alsnog geld verspilling. Dit is de meest voordelige optiequote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:16 schreef LTVDK het volgende:
Had bijna een kast meegenomen bij de Ikea omdat die goedkoop wasWas 59 ipv 150 euro, wist alleen niet waar ik hem kwijt moet, dus heel verstandig niet meegenomen
Deze was het https://www.ikea.com/nl/n(...)grijsbeige-50529273/
Ongetwijfeldquote:
welke is dat, rechts? ik zou zeggen dat mos donkerder isquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had laatst nog een oudere man de weg gewezen tijdens mijn wandeling. Toen kwam ik hem tegen op de terugweg en was hij heel dankbaar.
Precies! Ligt ook wel aan de buurt hier. Iedereen aardig en zo.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
welke is dat, rechts? ik zou zeggen dat mos donkerder is
[..]zulke kleine dingen, daar gaat het om, denk ik
Dit probleem heb ik altijd als ik iets wil kopen aan meubels.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
OngetwijfeldMaar heb er beneden niet echt een goede plek voor en boven heb ik geen kasten nodig
Ja kijk mij eens even verstandig zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:17 schreef Crack_ het volgende:
59 euro geven voor iets wat je niet nodig hebt en ook geen behoefte aan hebt is alsnog geld verspilling. Dit is de meest voordelige optie
3 van links.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ligt zeker aan de buurt jaquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies! Ligt ook wel aan de buurt hier. Iedereen aardig en zo.
*schouderklopjequote:
Vet irritant mijn kat laat het niet toe als ik haar oogjes wil schoonmaken want ze heeft er af en toe een troepje zitten. 😒quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee. Het is vooral de mailbox bijwerken dus altijd een verrassing wat er in zit.quote:
Als je het in de echte adobe doet wel hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
ik ga photoshoppen, ben je nu ook trots op mij?
Als het fatbikes zijn dan is het gewoon eigen schuld dikke bultquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:28 schreef Ama het volgende:
Er worden weer veel fietsers aangereden hier in de wijk. Ik let maar extra op.
Kun je haar hoofdje niet gewoon zo vastpakkenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Vet irritant mijn kat laat het niet toe als ik haar oogjes wil schoonmaken want ze heeft er af en toe een troepje zitten. 😒
oh blegh mailquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Het is vooral de mailbox bijwerken dus altijd een verrassing wat er in zit.
Zeker! Weet niet of mijn manier de meest efficiente is maar het werktquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je het in de echte adobe doet wel hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Nee het zijn verrassend weinig fatbikes moet ik zeggen maar wel veel onoverzichtelijke fietspaden met oversteken.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het fatbikes zijn dan is het gewoon eigen schuld dikke bult
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kun je haar hoofdje niet gewoon zo vastpakken
of als ze relaxt is voorzichtig
troepjes zien er ook zo lelijk uit
[..]
oh blegh mail
[..]
Zeker! Weet niet of mijn manier de meest efficiente is maar het werkt
Ja ik vind meteen dat ze eruit ziet alsof ze verwaarloosd wordt ofzo maar ze wil dat echt niet want ze gaat de aanval aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Leeuw met een beperkingquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:32 schreef Crack_ het volgende:
Zeker! Weet niet of mijn manier de meest efficiente is maar het werkt![]()
een rode pingpongbalquote:
Snel er doorheen knallen. Mijn stellingname is dat als het via mail binnenkomt het nooit urgent kan zijn. Anders bellen of appen ze wel.quote:
Eensquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het fatbikes zijn dan is het gewoon eigen schuld dikke bult
*mompelt iets over rekening houdenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:41 schreef Ama het volgende:
Oh netjes de buren die gaan verhuizen ruimen zelf de tegels op die ze niet gebruikt hebben. Deed de vorige bewoner dat bij mijn huis maar.
Nou ik ben nu toch klaar met dutje doen dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*mompelt iets over rekening houden
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kun je haar hoofdje niet gewoon zo vastpakken
of als ze relaxt is voorzichtig
troepjes zien er ook zo lelijk uit
[..]
oh blegh mail
[..]
Zeker! Weet niet of mijn manier de meest efficiente is maar het werkt
Waar komt ie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Die hoort nu bij je tattooquote:
Een doelwit.quote:
Ja, blijkbaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
PostNL zegt in de app dat er mogelijk vertragingen zijn bij de levering vanwege het "shopseizoen".
...
Shopseizoen? Hebben we nu ook al een vakantiegeld shopseizoen piekbelasting alsof het black friday is?
Finse influencers?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Je hebt blijkbaar ook al finfluencers.
Nee, mensen die financiële tips gevenquote:
Yep. Weet alleen niet of het bijdraagt aan het toerisme in Finland verder.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Finse financiële tips?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, mensen die financiële tips geven
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik vind meteen dat ze eruit ziet alsof ze verwaarloosd wordt ofzo maar ze wil dat echt niet want ze gaat de aanval aan.
quote:
voel ik me comfy bijquote:
gezelliequote:
hehehe, inb4 iederen die je gaat appenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snel er doorheen knallen. Mijn stellingname is dat als het via mail binnenkomt het nooit urgent kan zijn. Anders bellen of appen ze wel.
Je zou het denkenquote:
Hmm...quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
voor wie?! dan ga ik daarna bedenken of ik 'm wil houden
Kan me alleen nog herinneren dat je zo'n soort iets aan het uitzoeken was.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mn ribben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het zijn er twee
je had dat toch meegekregen?
tips of 'tips'?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, mensen die financiële tips geven
Bara Bada Bastuquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Kan ik een tweede hypotheek nemen op m'n sauna?"
Ik denk dat ik alleen gebeld word 's nachts als er een ruimte affikt waarbij mijn telefoonnummer op het bord naast de deur staat.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:00 schreef Crack_ het volgende:
geen baas die mij snachts opbelt, van kom je nog werken het team versterken
rot toch lekker op met al je onzin
want ik leef mn leven zoals ik dat tof vind
doet me helemaal nisk als jij je daarover opwind![]()
![]()
![]()
50 e-mail vandaag, 0 werkgerelateerde appjes. Ik ben tevreden.quote:
Ja daar loopt krekkie toch hele dagen mee te zwaaien, met die gekke finquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mental image van Krekkie die met zo'n opbind-haaienvin op d'r rug rondloopt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar loopt krekkie toch hele dagen mee te zwaaien, met die gekke fin
Dit is niet mijn fetisj, sorry.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mental image van Krekkie die met zo'n opbind-haaienvin op d'r rug rondloopt.
oh, we zijn al weer wat stappen verderquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan me alleen nog herinneren dat je zo'n soort iets aan het uitzoeken was.
meteen in mn hoofdquote:
oh beter, in de nacht opgebeld worden is meestal niet goed neequote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alleen gebeld word 's nachts als er een ruimte affikt waarbij mijn telefoonnummer op het bord naast de deur staat.
oh very nicequote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
50 e-mail vandaag, 0 werkgerelateerde appjes. Ik ben tevreden.
heb vandaag nog niks gezegdquote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar loopt krekkie toch hele dagen mee te zwaaien, met die gekke fin
You're welcome.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, we zijn al weer wat stappen verder
ik had eerst dat plaatje uitgezocht en toen moest ik nog een plek op mn lichaam vinden. Die had ik (met behulp van fokgevonden!) en toen kocht ik een stencilapparaat want ik wil van te voren zien hoe het eruit gaat zien
[..]
meteen in mn hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |