Kreeck_?quote:
Wilde ik ook posten. Lolquote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Geofagie
Bij/in de supermarkt. Ligt net buiten de entree altijd een hoek met allemaal soorten potgrond en daarvoor allemaal karren met buitenplantjes. Vet cheap ook.. raakte bijna geïnspireerd.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Geofagie
Nou ja iedereen zijn of haar hobby.quote:
"Bedankt Juffrouw Krek"quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:24 schreef Crack_ het volgende:
ohjadie afstudeerders gaan morgen ook hun begeleiders bedanken, of is meestal zo
maar soms is dat zo awkward omdat je niet wil dat ze je bedanken omdat het te slecht is![]()
![]()
maar dat weten die studenten nog niet
Ik communiceer oordeelloos, weet je nog?quote:
Awwwquote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:24 schreef Crack_ het volgende:
ohjadie afstudeerders gaan morgen ook hun begeleiders bedanken, of is meestal zo
maar soms is dat zo awkward omdat je niet wil dat ze je bedanken omdat het te slecht is![]()
![]()
maar dat weten die studenten nog niet
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Bedankt Juffrouw Krek"
"Nou, niet zo snel, tot volgend jaar."
hmmm, ja dat zei jij maar weet nog niet of dat ook écht zo isquote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik communiceer oordeelloos, weet je nog?
Je ziet mij al lang genoeg posten om daar een beeld van te kunnen hebben. Of mij op z'n minst het voordeel van de twijfel te gunnen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:33 schreef Crack_ het volgende:
hmmm, ja dat zei jij maar weet nog niet of dat ook écht zo is![]()
Hedwig niet te dik?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:31 schreef Ama het volgende:
Ja zo'n kattenluikje is ook verdomd lastig in 1 keer.
ja hoor, die laatstequote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je ziet mij al lang genoeg posten om daar een beeld van te kunnen hebben. Of mij op z'n minst het voordeel van de twijfel te gunnen.
Maar waar is de rode stip?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |