2-6-26 kan wel, als is dat wel heel ver weg.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:05 schreef Hanca het volgende:
Bontenbal, 26-02-2026 (jammer dat 62022026 niet kan).
Als Brabander kan ik daar wel mee leven, want het klinkt als een carnavalsfeest.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:38 schreef YoopY het volgende:
Bontenbal
Gewoon al naamtechnisch een monster
My god Bontenbal I , serieus?
De laatste jaren is het sowieso carnaval in Den Haag. What's new?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:17 schreef Mike het volgende:
[..]
Als Brabander kan ik daar wel mee leven, want het klinkt als een carnavalsfeest.
Bontenbal is veel te genuanceerd. Daar houdt domrechts niet van.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:24 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat kan veranderen. CDA is denk ik wel een partij die veel rechtse kiezers in principe kan aanspreken en die niet de stank van dit waardeloze kabinet aan zich heeft kleven.
Ik heb ook op Bontebal gestemd in deze poll. En eh vanaf: 3-3-2026.
Aboutaleb is ook nog een optie.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:39 schreef RotatoR het volgende:
Ik mis Halsema in dit rijtje. Reken er maar op dat Timmermans binnenkort een spreekwoordelijke dolk in zijn rug krijgt om plaats te maken voor Halsema.
Zou oprecht een goeie zijn. Misschien heb ik in mijn linkse dagen zelfs wel eens op hem gestemd. Verbaal natuurlijk ook zeer sterk. Recht doorzee ook. Prachtig voor kabinet een PVV-SP.quote:
Maar in beide gevallen, waarom zou Timmermans daar voor gaan? Wilders geen PM was vrij logisch, maar vwb Timmermans zie ik zo'n argument niet.quote:
Ik denk het ook, als de PvdA zou mogen leveren. Maar iemand als Aboutaleb heeft wel respect ontvangen van beide kanten in Rotterdam. Die zou links en rechts beter kunnen verbinden dan Timmermans als je het neutraal bekijkt. Ook de weerstand op een soort "Amsterdamse elitaire houding" zou je daarmee niet krijgen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:54 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Maar in beide gevallen, waarom zou Timmermans daar voor gaan? Wilders geen PM was vrij logisch, maar vwb Timmermans zie ik zo'n argument niet.
Ik denk niet dat Aboutaleb zich daar nog aan gaat wagen. Die pakt lekker z'n rust na jarenlang burgemeester te zijn geweest van een van de meest uitdagende gemeenten van Nederland.quote:
Stel je voor dat ie bij Trump langs moet, ja even shaggie roken in de tuin hoor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |