En natuurlijk holle tieten, want die klinken het hardstquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
grote tieten
kleine tieten
lange tieten
korte tieten
volle tieten
theezakjes
witte tieten
bruine tieten
vast meer tieten
Ja op plaatjesquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Logisch toch. Killem heeft alle soorten tieten vd wereld al gezien.
Vuurvliegjes kan ik gewoon in het park/bos om de hoek zien, hoewel ik het een mooi verschijnsel blijf vinden. Ik zie ze niet zo vaak meer aan de rand van mijn achtertuinquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:27 schreef MizzezAmy het volgende:
Eind deze maand een kamer geboekt in Heerlen, kost maar 193 euro
Wel twijfel of ik niet gewoon naar de kust ga en probeer zeevonk te spotten ipv vuurvliegjes. Keuzes keuzes
I know dat het water niet meer heet-heet moet zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt, het zit ergens tussen zwarte en groene thee in. Ik vind het wel lekker, maar je moet het niet als zwarte thee zetten. Dus geen kokend water gebruiken, maar het iets laten afkoelen.
i was only teasing
Een dag niet gemansplained, is een dag niet geleefdquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:30 schreef Sally het volgende:
[..]
I know dat het water niet meer heet-heet moet zijn![]()
![]()
Maar wist ook dat je aan het teasen was![]()
45 euro in Aken morgenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:27 schreef MizzezAmy het volgende:
Wel twijfel of ik niet gewoon naar de kust ga en probeer zeevonk te spotten ipv vuurvliegjes. Keuzes keuzes
Ik vind slagroom vies en heb eigenlijk niet zoveel met tieten. Geen grap. Maar spammen is altijd leuk.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, je bent niet mee geweest naar te tettenclub? En dat voor iemand die altijd tettenplaatjes spamt
ik over een paar weken Houten geboektquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:27 schreef MizzezAmy het volgende:
heel mijn zuurstok outfit voor niets dusquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind slagroom vies en heb eigenlijk niet zoveel met tieten. Geen grap. Maar spammen is altijd leuk.
SLagroom is heerlijk, jammiequote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind slagroom vies en heb eigenlijk niet zoveel met tieten. Geen grap. Maar spammen is altijd leuk.
Dat is goed te doen inclusie ontbijt?quote:
Hmm ik misschien ook wel hier in het natuurgebied achter, maar daar durf ik niet s nachts in mn eentje te lopenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Vuurvliegjes kan ik gewoon in het park/bos om de hoek zien, hoewel ik het een mooi verschijnsel blijf vinden. Ik zie ze niet zo vaak meer aan de rand van mijn achtertuin
Ze hadden ook billen!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Heerlen lopenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik over een paar weken Houten geboekt
ga erheen lopen
Ja dat geloof ik gelijkquote:
Ik had hier iets smooth willen zeggen, maar geen inspiratie. Sorryquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ik misschien ook wel hier in het natuurgebied achter, maar daar durf ik niet s nachts in mn eentje te lopen
quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heel mijn zuurstok outfit voor niets dus
Mag je niet mee om te kijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:45 schreef Fogel het volgende:
Tetten
Vriendin gaat vanavond iets van een estafette voor uitsluitend vrouwen doen en zei dat er veel tieten en konten prominent aanwezig zullen zijn. Heb haar gevraagd om fotos te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |