Platitudes, hier zou reality.fbi eens iets aan moeten doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:01 schreef nostra het volgende:
Heeft Theo toch uitstekend voor elkaar. Prima carrière zonder inspanning, daarna jezelf lekker volvreten en af en toe wat platitudes in de talkshows spuwen en nog een jong neukertje hier en daar ook, omdat je naam.
Ach, keer wat anders dan Wim Suurbier die z'n lul in de soep van de rechtsbuiten hangt.quote:
Wist je dat trainer Raymond Goethals Marco altijd van Batsen noemde ?quote:
Gesponsord door de Febo ?quote:
Cor Onana ?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gesponsord door de oprichter van corona.
Mwa hij is gewoon getrouwd dus dan wel een bijzonder dom en slecht doordacht plan.quote:
Juist om hem uit de tent te lokken. Kijken of hij die knappe dame in dat strakke groene pakje gaat aanspreken en daar dan lekker los mee gaat.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa hij is gewoon getrouwd dus dan wel een bijzonder dom en slecht doordacht plan.
Hij is vorig jaar nog vader geworden dus misschien kreeg hij thuis niet meer zoveel sexy timequote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Juist om hem uit de tent te lokken. Kijken of hij die knappe dame in dat strakke groene pakje gaat aanspreken en daar dan lekker los mee gaat.
Gegokt en verloren.
'Toevallig' in de buurt, ja die streken kennen we.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is vorig jaar nog vader geworden dus misschien kreeg hij thuis niet meer zoveel sexy time![]()
Lijkt me niet een bewuste actie verder, blijkbaar kwam dat meisje daar uit de buurt.
Ze zijn door de beveiliging betrapt dus als het een vooropgezet plan is geweest dan moeten er wel veel mensen bij betrokken zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
'Toevallig' in de buurt, ja die streken kennen we.
Vooropgezet plan dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze zijn door de beveiliging betrapt dus als het een vooropgezet plan is geweest dan moeten er wel veel mensen bij betrokken zijn.
Ben wel benieuwd wie dit nu uiteindelijk gelekt heeft naar de media en of het waar is.
Maurice ? Maar daar valt ook geen peil op te trekken. Misschien John de Wolf of Henk Vos ?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:38 schreef Viesdik het volgende:
Maar welke hond geeft deze info door aan de media?
Jan Schouten de ex-voorzitter van FC Den Bosch, tevens psycholoog en uitgever. Ook nog eens TV-programmamaker en schrijver, vond mij, samen met een Franse filosoof zijn favoriete schrijver. Hij gebruikt mijn naam ook in één van zijn boeken. Dus ik ga voor Jan Schouten.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:12 schreef Makamba_ het volgende:
Roddelpraat VBL. Voel jij je meer een Jan Roos of Schouten? @:tong80
de Wolf in schaapsklerenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maurice ? Maar daar valt ook geen peil op te trekken. Misschien John de Wolf of Henk Vos ?
Goed antwoord en enkel omdat de voornaam niet wist.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jan Schouten de ex-voorzitter van FC Den Bosch, tevens psycholoog en uitgever. Ook nog eens TV-programmamaker en schrijver, vond mij, samen met een Franse filosoof zijn favoriete schrijver. Hij gebruikt mijn naam ook in één van zijn boeken. Dus ik ga voor Jan Schouten.
Onder de wol met de Wolf.......quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |