Da´s toch geen tosti meer, dat is gewoon Haute Cuisinequote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:35 schreef Lonaa het volgende:
Tosti was rauwe ham, geitenkaas en beetje oude kaas pesto salade.
Was ook wel een beetje omdat W. eigenwijze poepzak is en niet luisterde en hem per se 4 meter hoog wilde maken ipv 2 en dan dubbel. Zeg maar zoals je het dekbedovertrek ook laat drogen (ik tenminste).quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:26 schreef Lonaa het volgende:
Stellage gemaakt, backdrop 1 opgehangen, veel wind, stellage tegen de schutting. Zo droogt ie ook wel.
Succes.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:32 schreef flipsen het volgende:
Eindelijk gegoogled wat een backdrop is. Trots op mezelfNu snel koken en eten, over 1,5 uur wordt het vloeibaar eten voor de rest van de dag
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:32 schreef flipsen het volgende:
Eindelijk gegoogled wat een backdrop is. Trots op mezelfNu snel koken en eten, over 1,5 uur wordt het vloeibaar eten voor de rest van de dag
Ik kende het niet maar naar het opgezocht te hebben ben ik wel benieuwd. Heeft het echt een rokerige smaak?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
![]()
Sterkte straks!
Ik heb zojuist voor het eerst maté gedronken, op de Syrische manier. Dus kopje 2/3 gevuld met maté en dan heet water er op en uit een rietje met filter drinken. Ik ben geen fan. Volgende week probeer ik het weer maar dan met een hervulbaar theezakje dat ik er bijtijds uithaal. Volgens de verpakking drinkt men het in Argentinië ook. Jij ook?
Ik proefde alleen maar Vies eigenlijk. Volgende week probeer ik het nog een keer en zal dan beter opletten.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik kende het niet maar naar het opgezocht te hebben ben ik wel benieuwd. Heeft het echt een rokerige smaak?
Ik kan hier ook nog niet zo positief naar kijken. Hij doet vast een Trumpje. Heel hard roepen dat het aan iedereen ligt behalve hem. En mensen geloven dat. Rinse and repeat.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:34 schreef AnneX het volgende:
Al die speculaties lezend vraag ik mij af óf en er wát gaat veranderen…
Ook van mij Flipsen!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe laat vliegen jullie morgen @:blues ? Hopelijk niet op een onzalig vroeg tijdstip.
Succes straks @flipsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |