Zou de SP niet in een kabinet willen als daarmee bijvoorbeeld het minimumloon omhoog gaat?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:15 schreef Hanca het volgende:
De SP heeft ook hetzelfde probleem als de PVV: een totaal onuitvoerbaar programma. Niet voor niets dat ze het nooit laten doorrekenen. Ze zouden zoveel water bij de wijn moeten doen, dat je de wijn niet meer proeft.
Terecht. CU zit nog te veel op het Christenorgel. We leven niet meer in 1960.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Die zinken een stuk dieper denk ik. Voor PvdD liggen er kansen, die bouwen zich gestaag op. Misschien dit keer de echte doorbraak. CU zal wel leeggezogen worden door CDA denk ik geen idee hoe die zich willen profileren.
Zou dit eigenlijk op tafel liggen daar? Ze hebben geen echte leider meer, hun boegbeeld is verdwenen en het zal een rol in de marge worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:34 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze wel meedoen met de verkiezingen.
CU profileert zich zoals ze altijd doen. Eens dat leegtrekken door het CDA waarschijnlijk gaat gebeuren, maar eerlijk je bij je principes houden is belangrijker dan het aantal zetels. CU komt nog wel weer terug naar 5 zetels, ook als ze nu naar 2 zakken. De huidige groep 20ers in hun achterban is principiėler dan de 30ers en 40ers (en groter).quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Die zinken een stuk dieper denk ik. Voor PvdD liggen er kansen, die bouwen zich gestaag op. Misschien dit keer de echte doorbraak. CU zal wel leeggezogen worden door CDA denk ik geen idee hoe die zich willen profileren.
De harde kern gaat nooit bij het CDA die gaan nog liever naar de SGP.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:37 schreef Hanca het volgende:
[..]
CU profileert zich zoals ze altijd doen. Eens dat leegtrekken door het CDA waarschijnlijk gaat gebeuren, maar eerlijk je bij je principes houden is belangrijker dan het aantal zetels. CU komt nog wel weer terug naar 5 zetels, ook als ze nu naar 2 zakken.
Ze krijgen al bijna niks voor elkaar toen ze wel missionair waren, laat staan in de huidige staat.quote:
Echt waar, hij had het kabinet moeten vertellen. Jongens Geert kan lullen wat die wil we gaan door.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:40 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ze krijgen al bijna niks voor elkaar toen ze wel missionair waren, laat staan in de huidige staat.
Deze ga ik ook gebruiken als ik ergens weg wil.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
WHAT THE FUCK
HARTELIJK DANK
IK MOET NAAR DE KONING
EN WEG WAS HIJ
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb tientallen leden aan de telefoon gehad die wel Bontenbal willen stemmen, zelfs mensen die op de lijst staan de komende gemeenteraadsverkiezingen. Zelfs een huidig gemeenteraadslid denkt daar over.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:38 schreef xzaz het volgende:
[..]
De harde kern gaat nooit bij het CDA die gaan nog liever naar de SGP.
Misschien gedwongen door de rest van de ploeg? NSC lijkt echt niets meer met PVV te maken te willen hebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:42 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Coenradi en Beljaarts dus ook weg. Valt tegen van die lui. Nouja ze zullen ook met vakantie willen.
Echt waar, hij had het kabinet moeten vertellen. Jongens Geert kan lullen wat die wil we gaan door.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:40 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ze krijgen al bijna niks voor elkaar toen ze wel missionair waren, laat staan in de huidige staat.
Niet veel dichter; wel dichter bij. De gereformeerde vrijgemaakte bijvoorbeeld gaan al richting de SGP.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:41 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik heb tientallen leden aan de telefoon gehad die wel Bontenbal willen stemmen, zelfs mensen die op de lijst staan de komende gemeenteraadsverkiezingen. Zelfs een huidig gemeenteraadslid denkt daar over.
De CU kerken en de kerken waar vanouds de CDA achterban zit doen inmiddels ook alles samen, CU staat veel dichter bij het CDA dan bij de SGP.
quote:
De GKV bestaat niet eens meer. We zijn samengegaan met de NGK, dat was van oudsher veel meer een CDA kerk. Ik ben nota bene al 38 jaar lid van die kerk. En nee, we schuiven niet op naar de SGP. Men stemt CU, CDA of soms PvdD of PVV (ja, dat helaas ook) in onze kerken, dan heb je het wel gehad.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
Niet veel dichter; wel dichter bij. De gereformeerde vrijgemaakte bijvoorbeeld gaan al richting de SGP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |