Dat je een artikel schrijft over zomergasten met als kern de klacht dat er zoveel over zomergasten wordt geschreven.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:00 schreef Nemrut het volgende:
Zomergasten: het meest overschatte programma van de publieke omroep?
https://www.spreekbuis.nl(...)-de-publieke-omroep/
Maar de gast van afgelopen zondag is niet elitair, heeft geen betere smaak en heeft geen dedain voor plat vermaak.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Maar goed, is zomergasten nu een circle jerk van de zelfbenoemde osm culturele elite? En zo ja? Wat dan nog? Henk en Ingrid hebben hele zenders voor zich.
Geef gewoon toe dat je elitair bent, een betere smaak en veel dedain hebt voor plat vermaak.
Het is andersom, de meeste haat en dedain komt van de andere kant. De meeste kijkers van zomergasten (waaronder ik) willen gewoon rustig naar het programma kijken, maar dat wordt ook hier volledig overstemd door al die mensen die het programma nooit kijken of gezien hebben, maar wel aanhoudend door willen blijven zaniken over dat het te elitair, deugend, hypocriet en te links zou zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Maar goed, is zomergasten nu een circle jerk van de zelfbenoemde osm culturele elite? En zo ja? Wat dan nog? Henk en Ingrid hebben hele zenders voor zich.
Geef gewoon toe dat je elitair bent, een betere smaak en veel dedain hebt voor plat vermaak.
Ik ook.quote:
Eerder iets voor @tong80 dan voor mijquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:25 schreef mitt het volgende:
Ga Eus niet verder kijken, geloof het wel.
Benieuwd naar Kuper
Gelukkig helemaal niet storend.quote:
Van Griet.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:30 schreef Kanaroe het volgende:
Ja, die hond
Is die van de gast of van Griet..?
Kijk met een schuin oog hier
Oooh, had ik niet gezien toenquote:Op zondag 3 augustus 2025 20:34 schreef Farenji het volgende:
[..]
Vorige week lag ie er ook al. Maar toen aan de andere kant van de tafel.
quote:
Ja, ik snap wat je bedoeltquote:Op zondag 3 augustus 2025 21:15 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Omdat ze hem veel onderbreekt met haar eigen interpretaties of vaststellingen van iets terwijl hij nog midden in zijn verhaal zit.
Eens.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:16 schreef Kanaroe het volgende:
Wel een sympathieke gast die Simon, vind ik
Mooie persoonlijke video van zijn vader
Doet ze soms, ja, en dat glitterpak weerquote:Op zondag 3 augustus 2025 21:15 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Omdat ze hem veel onderbreekt met haar eigen interpretaties of vaststellingen van iets terwijl hij nog midden in zijn verhaal zit.
Terecht, Cruijf had de intellectuele capaciteiten die alleen vergelijkbaar zijn met het voetbal talent van Einstein.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Terecht, Cruijf had de intellectuele capaciteiten die alleen vergelijkbaar zijn met het voetbal talent van Einstein.
Maar hij heeft wel gelijk.quote:
Ik heb deze boeken gelezen:quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:10 schreef Firuze60 het volgende:
Wie heeft hier een boek van Simon Kuper gelezen of gaat lezen?
Alle publicaties van hem in Hard Gras. Schrijft goed.quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:10 schreef Firuze60 het volgende:
Wie heeft hier een boek van Simon Kuper gelezen of gaat lezen?
Alleen George gaaptequote:Op zondag 3 augustus 2025 22:20 schreef Farenji het volgende:
Paul McCartney
De rest die er beetje bij zit te gapen.
Zeker, hij is hier perfect voor. Belezen man , cultureel zeer onderlegd , veel meegemaakt , op verschillende plekken gewoond etc. Ook een geniaal fragment van The Beatles, met mooie uitleg van hem. Herman Koch lijkt me straks ook zo'n soort zeer goede gast. Veel beter dan 'relletje van de dag' Eus.quote:
Soms?quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:25 schreef PotjeSambal het volgende:
Op de Beeck vind ik op zich prettig, maar ze vult soms te snel in voor hem.
Ik zoek mijn open blik wel weer ff op bij Grietquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:28 schreef Firuze60 het volgende:
Nah, soms inderdaad. Snap jouw irritatie niet helemaal..
Betaalmuur...quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:37 schreef AnneX het volgende:
0ver Derk Sauer..." https://www.ft.com/content/83da19d8-df22-4fa0-b6c3-2e1874c6fff6.."
18 minuten geleden geplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |