Chrisstoffer hahahaha. Leuke ouders.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het altijd raar dat hij geen achternaam heeft.
Mooie intermezzo tussen het tijdperk Rutte en het tijdperk Bontenbalquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:35 schreef Hexagon het volgende:
Nouja Dick heeft in ieder geval een plek in het rijtje premiers van Nederland weten te bereiken.
En Blik.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het altijd raar dat hij geen achternaam heeft.
Dit hoeft niet slecht te zijn voor de VVD.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:44 schreef Bluesdude het volgende:
Ook leuk is dat Wilders de VVD voor de tweede keer heeft verneukt (2012)
Mwa, redelijk. Minder slecht dan gedacht. Maar ze was wel gemotiveerd en wilde het beste voor de zorg. En ze vond het maar wat mooi om minister en vice-premier te zijn. Dus ik zie haar nog wel doorgaan en de het PVV-schip verbranden. Ze kan ook niet meer terug naar kamerlid Agema en weer alles eisen over de zorg.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En heeft het ook gewoon prima gedaan als minister.
Die van Faber zou ik als opvolgend kabinet dan wel even principieel weigerenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:29 schreef capricia het volgende:
Hebben de ministers al 1 jaar gezeten? Faber bijv.
Want dan krijgen ze een lintje.![]()
Yeşilgöz Rutte heeft de VVD verneukt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:44 schreef Bluesdude het volgende:
Ook leuk is dat Wilders de VVD voor de tweede keer heeft verneukt (2012)
Tuurlijk wel. Die treedt gewoon af en gaat weer de kamer in.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:46 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Mwa, redelijk. Minder slecht dan gedacht. Maar ze was wel gemotiveerd en wilde het beste voor de zorg. En ze vond het maar wat mooi om minister en vice-premier te zijn. Dus ik zie haar nog wel doorgaan en de het PVV-schip verbranden. Ze kan ook niet meer terug naar kamerlid Agema en weer alles eisen over de zorg.
Wellicht dat de SP en JA21 ook wat meepakken.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:48 schreef lunko1979 het volgende:
De zetels van NSC (en BBB) zijn gratis af te halen zo lijkt het.
Twijfelachtig of de PVV daar van gaat profiteren,die asielmuts heeft de PVV niet echt goed gedaan. Ik denk dat de VVD de grote winnaar wordt.
Misschien wat zeteltjes terug naar TimmerFrans en co, maar mag aannemen dat zij ook de komende verkiezingen geen rol spelen. Zeker met Jette zijn opwarming van de aarde. Ik kan me niet voorstellen dat daar heel veel meer mensen voor gaan vallen.
Wel fijn dat er iets gebeurd in deze suffe tijden.
Stoffer doet handjeklap met Wilders omdat dat simpelweg het meeste uitzicht op onzekere tijden biedt en daardoor de rode loper naar sommige kerken uitgerold kan worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stoffer zit gewoon vuistdiep in reet van Wilders. Het is onbeschaamd hoe SGP daar zo hard voor uit komt.
Dilan óók.quote:
Waarom blijven christenen op zo'n harteloze partij stemmen?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Stoffer doet handjeklap met Wilders omdat dat simpelweg het meeste uitzicht op onzekere tijden biedt en daardoor de rode loper naar sommige kerken uitgerold kan worden.
Uit de mond van de vrouw die op hetzelfde onderwerp het vorige kabinet heeft opgeblazenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:50 schreef Mutant01 het volgende:
Yesilgoz: 'weglopen dat kennen we van hem'... eh ja, waarom ben je dan met hem in zee gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |