Ja ik vind ook dat het gewoon over 3 maanden moet zijn (minimale wettelijke termijn) maar ja zoals Hanca al zegt zullen er allerlei bezwaren zijn vanwege de reces, prinsjesdag en andere excusesquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, daar had ik al rekening mee gehouden. Eind sept/begin okt is pas over 4 maanden
Hahahaha, kijk nou wat ie doet! De NSC, die kunnen er he-le-maal niets van Johan. Die willen niet eens alle asielzoekers aan de grens terugsturen, hahahaha!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Geert heeft echt het niveau van Gijp.
Alleen maar bejaarden die kunnen stemmen, dat lijkt me nou net verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tijdens de bouwvak lijkt me ideaal. Als Tokkie Nederland afwezig is.
Yesilgöz is het type politicus bij wie wit de ene dag zwart is en de andere dag rood.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:06 schreef Janneke141 het volgende:
Yesilgöz is wel de hypocriet van de dag met haar verwijten aan Wilders - want waar viel het vorige kabinet ook al weer op, en door wie? Oh ja.
Hopelijk lozen ze die, en zoekt de VVD weer een fatsoenlijke partijleider.
Heb wel een zwak voor haar maar die moet lekker iets anders gaan doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:12 schreef klaasweetalles het volgende:
die nsc trut probeert van alle kanten de boel levend te houden....
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:06 schreef alpeko het volgende:
Het lichaam van Omtzigt is nog niet eens koud en dit kabinet klapt al. Wat een verbinder was dat
Ja logisch toch. Wel kansloos, maar toch.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:12 schreef klaasweetalles het volgende:
die nsc trut probeert van alle kanten de boel levend te houden....
Precies, we staan al veel te lang stil door dit kabinet. Maar ik wil best rekening houden met het zomerreces, dus 1 maand extraquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja ik vind ook dat het gewoon over 3 maanden moet zijn (minimale wettelijke termijn) maar ja zoals Hanca al zegt zullen er allerlei bezwaren zijn vanwege de reces, prinsjesdag en andere excuses
Met dat arrogante minzame lachje om d'r mond.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:06 schreef Janneke141 het volgende:
Yesilgöz is wel de hypocriet van de dag met haar verwijten aan Wilders - want waar viel het vorige kabinet ook al weer op, en door wie? Oh ja.
Hopelijk lozen ze die, en zoekt de VVD weer een fatsoenlijke partijleider.
Wat een walgelijk denigrerende opmerking en dan andere het "niveau" van geven.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tijdens de bouwvak lijkt me ideaal. Als Tokkie Nederland afwezig is.
Dat kun je wel stellen. Maar dat was niet anders geweest als de PVV wel was blijven zitten.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:13 schreef miss_sly het volgende:
Voor de miljoenennota is dit natuurlijk ook weer geen goed nieuws, toch?
Ja, daar had ik dus al rekening mee gehoudenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:12 schreef Japepk het volgende:
Er is een wettelijke termijn van hoe lang de campagne minstens moet duren geloof ik. Daar valt nu het zomerreces waarschijnlijk in dus begint dat pas daarna
Vraag me wel af of het meegespeeld heeft voor Wilders. Yesilgoz heeft hij geen hoge pet op, vd Plas is een nonfactor, maar Omtzigt had hem wel kunnen beschadigen voor zijn egocentrische actie.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:06 schreef alpeko het volgende:
Het lichaam van Omtzigt is nog niet eens koud en dit kabinet klapt al. Wat een verbinder was dat
Dat zeiden ze jarenlang ook over Wilders. Tot ze het pluche roken en het er naar uitzag dat ze daar alleen konden komen met Wilders. Toen was de PVV ineens wel weer een optie.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
"Wilders levert Nederland op een presenteerblaadje uit aan links." Klinkt niet echt als een doorstart op links willen creëren.
Denknook niet dat er 1 partijnop links is die met haar bruinrechtse ideeëngoed wil samenwerken.
Sowieso zit je nog met de VVD die er een heel ding van heeft gemaakt dat ze absoluut niet met Timmermans samen willen. Dan zou eerst Yezilgöz weg moeten om nog enige geloofwaardigheid uit te stralen.
Aangezien de PVV al haar ministers terug trekt, zal de stempel van de VVD zwaarder worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:13 schreef miss_sly het volgende:
Voor de miljoenennota is dit natuurlijk ook weer geen goed nieuws, toch?
Zo'n gekke gedachte is dit niet. Op inhoud is Wilders de sterkste niet, maar inhoud wint het nog steeds niet van beeldvorming (helaas) op het nationale toneel.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Vraag me wel af of het meegespeeld heeft voor Wilders. Yesilgoz heeft hij geen hoge pet op, vd Plas is een nonfactor, maar Omtzigt had hem wel kunnen beschadigen voor zijn egocentrische actie.
Maar wie weet hoe goed ze jou zou trekken.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Met dat arrogante minzame lachje om d'r mond.
Ik trek die vrouw zo verschrikkelijk slecht
Ik denk dat wel. Pieter had full retard PVV kunnen slopen, ongeacht het effect op zijn eigen partij.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Vraag me wel af of het meegespeeld heeft voor Wilders. Yesilgoz heeft hij geen hoge pet op, vd Plas is een nonfactor, maar Omtzigt had hem wel kunnen beschadigen voor zijn egocentrische actie.
Geen leugen gedetecteerd.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:16 schreef Japepk het volgende:
Zo Bikker hakt ff op de stokpaardjes van de 4 coalitiepartijen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |