Hoezo november? Ik verwacht eerder verkiezingen hoor..quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:57 schreef capricia het volgende:
Nog even de laatste peilingen. Voor wat het waard is, want november is nog ver weg.
[ x ]
Lijkt me niet. Eerder (eind) septemberquote:
Ik verwacht ook eind september - half oktober.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo november? Ik verwacht eerder verkiezingen hoor..
Dan ben ik met vakantie. Doe maar okt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Eerder (eind) september
Die zou zomaar eens premier kunnen wordenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:03 schreef alpeko het volgende:
Bontenbal is dé man voor de komende verkiezingen. Kan alleen maar winnen. Benieuwd of ie het een beetje waar kan maken in de campagne. Het kan verkeren... zo is het CDA niks meer en zo hebben ze weer een sleutelrol in de formatie.
Waarom zo laat pas?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Maar ik gokte van de week op 19 november nieuwe verkiezingen.
September is veel te snel. Vorige kabinet viel ook in juni en toen hadden we in december verkiezingen. Ik gok nu op half november.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Eerder (eind) september
Ik ben begin september op vakantiequote:
Zomerrecesquote:
Die moeten ze bij de VVD met een vergrootglas gaan zoeken. Rutte heeft de partij volledig uitgehold.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:06 schreef Janneke141 het volgende:
Yesilgöz is wel de hypocriet van de dag met haar verwijten aan Wilders - want waar viel het vorige kabinet ook al weer op, en door wie? Oh ja.
Hopelijk lozen ze die, en zoekt de VVD weer een fatsoenlijke partijleider.
Nee, in novemberquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:06 schreef Hanca het volgende:
[..]
September is veel te snel. Vorige kabinet viel ook in juni en toen hadden we in december verkiezingen. Ik gok nu op half november.
Neej dan ben ik wegquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben begin september op vakantie![]()
Maar begin oktober is prima
quote:
Ja, daar had ik al rekening mee gehouden. Eind sept/begin okt is pas over 4 maandenquote:
"Wilders levert Nederland op een presenteerblaadje uit aan links." Klinkt niet echt als een doorstart op links willen creëren.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:53 schreef klaasweetalles het volgende:
BBB wil een doorstart links creëren![]()
Dat wil ze alleen omdat ze dan met het zelfde zetelaantal in de kamer kan blijven zitten
Dat hebben we natuurlijk niet door......
Tijdens de bouwvak lijkt me ideaal. Als Tokkie Nederland afwezig is.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:06 schreef Hanca het volgende:
[..]
September is veel te snel. Vorige kabinet viel ook in juni en toen hadden we in december verkiezingen. Ik gok nu op half november.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |