Ik denk niet dat dat het grootste probleem is met die gasten.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:27 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja balen zeg, nu krijgen we die genderneutrale toiletten helemaal niet meer weg.
Nederland heb een GROOT probleem!
Nee. Hij denkt dat zijn kiezers dit als zoete koek slikken en dat hij de grootste gaat worden dus hij MP gaat worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik snap er eigenlijk niets van.
Hij had nog 3 jaar om stappen te zetten met dit kabinet en in plaats daarvan trekt hij eenzijdig, als een stampende kleuter die zijn zin niet krijgt, de stekker er uit en... nu dan? Verwacht hij dat het in een volgend kabinet ineens anders is? Of begint hij, net als Omtzigt, ook overwerkt te raken en vindt hij het wel prima zo?
Ik denk niet dat dat het grootste probleem is met die gasten.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:27 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja balen zeg, nu krijgen we die genderneutrale toiletten helemaal niet meer weg.
Nederland heb een GROOT probleem!
Serieus?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
De PVV is nu echt wel klaar.
Het is te hopen dat VVD-PvdA/GL-CDA een meerderheid halen zodat er een 3-partijen kabinet kan komen.
Weet ik niet. Ze deden toch al niets en nu is de geldstroom eindig.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:17 schreef Hexagon het volgende:
Die PVV ministers zullen ook wel blij zijn dat ze in een klap werkloos zijn.
Paars IIIquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:16 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja dus moet er een andere coalitie komen. Daar ben ik vooral benieuwd naar.
Ach ja, voorlopig kunnen ze teren op een riante zak wachtgeld.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:17 schreef Hexagon het volgende:
Die PVV ministers zullen ook wel blij zijn dat ze in een klap werkloos zijn.
En ik ben bang dat hij nog (deels) gelijk gaat krijgen ookquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee. Hij denkt dat zijn kiezers dit als zoete koek slikken en dat hij de grootste gaat worden dus hij MP gaat worden.
Vergeet het vuurwerkverbod niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:20 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed door dit kabinet mogen we op een paar snippers snelweg 130 km per uur en mogen boeven 2 weken eerder uit de gevangenis.
Topwerk!
Ik denk niet dat hij bij nieuwe verkiezingen meer zetels zou halen dan bij de vorige verkiezingen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:20 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
En ik ben bang dat hij nog (deels) gelijk gaat krijgen ook
De PVV is al de grootste.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee. Hij denkt dat zijn kiezers dit als zoete koek slikken en dat hij de grootste gaat worden dus hij MP gaat worden.
Maar waarom stemmen ze nog steeds op hem? Omdat de andere partijen niet genoeg (lijken) te doen met de problemen die de immigratie met zich meebrengt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies. Alsof de gemiddelde tokkie erom geeft dat het kabinet is gevallen. Die gaan gewoon enorm goed op de one-liners van Greet. En dat hij de boel heeft laten klappen op migratie is natuurlijk een pluspunt. Dat hij verder nergens wat op heeft bereikt doet er voor de gemiddelde tokkie verder niet toe.
Ik ben het met je eens, vriendquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies. Alsof de gemiddelde tokkie erom geeft dat het kabinet is gevallen. Die gaan gewoon enorm goed op de one-liners van Greet. En dat hij de boel heeft laten klappen op migratie is natuurlijk een pluspunt. Dat hij verder nergens wat op heeft bereikt doet er voor de gemiddelde tokkie verder niet toe.
Omdat een aanzienlijk deel van Nederland behoorlijk dom is.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:22 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Maar waarom stemmen ze nog steeds op hem? Omdat de andere partijen niet genoeg (lijken) te doen met de problemen die de immigratie met zich meebrengt.
En het ziet er niet naar uit dat de gemiddelde kiezer er veel van geleerd heeft. Klaar voor de volgende ronde!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:18 schreef Mutant01 het volgende:
De dag die je wist dat zou komen..
Incompetentie, korte termijn visie, eigenbelang, we hebben er zelf voor gekozen.
Met groenlinks erbij is het nooit centrum-links.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Rechtse kiezers stappen niet over naar JA21.
Verder slaat het natuurlijk nergens op dat de VVD en PvdA-GL 'mijlenver' van mekaar staan. We hebben het hier gewoon over centrum-rechts en centrum- tot centrum-links.
Het helpt allemaal weinig zolang een kwart van de kiezers te dom om te poepen is en op elke volksverlakker stemt die langsfietst.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:21 schreef Farenji het volgende:
Maar wel fijn dat het wederom duidelijk is geworden dat er met extreem-rechts niet te regeren valt. Jammer dat het zo lang heeft geduurd. Zonde van de tijd, er is werkelijk niks van waarde bereikt en veel te veel kapot gemaakt door dat geteisem. Ik mag hopen dat alle partijen nooit meer iets met pvv te maken willen hebben. Misschien is nu de tijd, nu wilders opgetieft is, om met een spoedwet een verbod op ondemocratische partijen zonder leden erdoorheen te jassen.
Ik weet het niet. Er zijn altijd een hoop gedesillusioneerde proteststemmers, waarvan je nooit weet wat (en of) ze gaan kiezen. En een hoop van de vaste aanhang van Geert slikt alles voor zoete koek.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:21 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij bij nieuwe verkiezingen meer zetels zou halen dan bij de vorige verkiezingen.
BBB met die halve overgebleven zetel zekerquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:24 schreef Mutant01 het volgende:
Maakt niet uit, ook al haalt hij meer zetels. Ik zie geen enkele andere partij met hem regeren, hooguit een JA21 of BBB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |